2.11 Derin Mavi Gözler✾

281 38 92
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 09.07.2021 (23:57)

*Hey, ben geri döndüm ve mezun olarak döndüm. Artık sizlerleyim! Bölümler en geç haftada bir gelecek.

Bölüm Şarkısı: MISSIO - Bottom of the Deep Blue Sea

İyi Okumalar!

Ztin - Saokun

Bartan (Yaş:26)

Gökyüzündeki yıldızlara bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gökyüzündeki yıldızlara bakıyordum. Minik parıltılar bana göz kırpıyorlardı. Mavi Gök'e göre her yıldız bir insan kalbi demekti. Yaşama dair umutları, arzuları, istekleri simgeliyordu. Bir yıldız ne kadar parlak olursa yaşama o kadar bağlı deniliyordu. Benim yıldızım nasıldı? Benim gibi ruhsuz olmalıydı. Ruhu çekilmiş, hayatındaki renkleri kaybetmiş. Kendimi Yesui'nin ölümünden sonra böyle hissediyordum. Hayatımdaki renkler gitmişti, çiçekler solmuştu. Kuşların cıvıltısı neşe vermiyordu.

Kabuğuma çekilmiş bir halde olmak insanı olduğundan daha yaşlı hissettiriyordu. Ölüydüm sanki. Nefes alıp veriyordum, griye dönen hayatımı renklendirmeye çalışmıyordum. Yaşadıklarımın hiçbiri kolay değildi. Hepsi benim hatamdı. Kalın kafalılığımın bedelini masum Yesui ve kızımız ödemişti. Bir yanım asla kendimi affetmeyecekti, asla bağışlamayacaktı. Acı çekmesi için elinden geleni yapacaktı. Onca uyarı varken bile bile ölüme yürüyen bir aptal acı çekmeye mahkumdu. Çektiği acı dökülen masumların bedeli bile olamazdı. Ömrü boyunca o kabusa mahkum olsa bile yetmezdi.

Gözlerimi kapattım, temiz havayı ciğerlerime çektim. Kendimi cezalandırıyor olsam bile Yesui ve kızım için bir intikam istiyordum. Onların ölümüne neden olan o insanların sahip oldukları her şeyi almak istiyordum. Adaleti sağlamak arzumdu. Asla unutmayacak, asla affetmeyecektim. Kendimi nasıl affedemiyorsam Kentairleri de affetmeyecektim. Masum aşkımın ölümünün bedelini ağır ödeyeceklerdi. Sahip oldukları her şeyi onlardan alarak bunu yapacaktım. Bunun için ilk önce üstümdeki laneti kırmam lazımdı. Mengael lanetini kıracak kayıp büyücüyü bulmalıydım. Bunun için Mavi Gök şamanlarıyla çalışıyordum. Aigerim'in demesiyle Saokun görevini kabul etmiştim. Ona göre aradığım kartal buradaydı. Buraya nasıl düştüğünü yaratıcılar bilirdi.

Ahşap kapı gıcırdayarak açıldı, arkamı döndüğümde kuzenimi Talger'i gördüm. Benimle gelmeyi düşünmeden kabul etmişti, yanımdan ayrılmıyordu. Onun gözünde deliydim. Kendime zarar vereceğimi düşündüğü için sürekli olarak yanımdaydı. İçimdeki tarifsiz acıyı anlamıyordu. Anlamadığı için bu kadar basit yaklaşıyordu. Niyetinin iyi olduğuna dair şüphem yoktu.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin