Kedd van, hogy miért telik ilyen hamar az idő franc tudja, de a mai nap különleges lesz, érzem.
Hajamat lófarokba kötöttem és fel vetem a ruhámat.Az utolsó simitásokat végeztem el magamon majd el indultam a kis táskámért ami szintén piros színű volt, benne volt a telefonom és a pénztárcám és a kocsi kulcsom . A bőröndömet el keztem magam után húzni egészen a liftig.
Miután ki jöttem a liftből sietős léptekkel indultam a kocsihoz mivel már egy kicsit késésben vagyok.
Fél óra kocsikázás után oda értem a reptérhez, gyorsan le raktam a kocsim majd a bőröndömmel együtt gyors léptekkel mentem a repülő felé.
Köszöntem az ott lévő embereknek majd a pilóta Alfred segitet fel vinni a bőröndöt a repülőre.
Le ültem egy székre majd vártam, majd egy 10 perces várakozás után hallotam hogy valaki jön fel a lépcsőn, gyorsan fel álltam a székről meg igazitotam a ruhámat majd oda futottam az ajtóhoz. Ki húztam magam és néztem ahogy fel jön a lépcsőn a fekete hajú fiú, kezét meg nézve egyből ismerős let. Mintha látam volna valahol, és az a szempár, na ne ez az a fiú aki a fagyizoban, azta azok az ajkak, annyit vetem észre hogy előtem áll.Jónapot, Emmának hívnak- nyújtottam kezemet felé miközben szemeibe néztem.
Jungkook- nyújtotta ő is kezét majd el mosolyodot- ha lehetne akkor tegeződjünk rendben?- nézet mélyen a szemembe, nehezen bolintva engedtem el kezét majd előte el indultam, ahogy észre vetem volt a hátában még két fiú.
Nos erre gyertek- mutatam az utat miközben óvatosan lépkedtem.
Miután el foglalták helyüket és fel szált a repülő gyorsan fel hívtam Davit és el mondtam neki hogy mi a szitu.
Na csajszi ez most a délutánod és egyben estét
Hát- épp mondtam volna valamit amikor hát hogy is mondjam hivot a munka- most le kell raknom később hívlak szia- majd le raktam és oda mentem a fiukhoz.
Mit hozhatok nektek?- néztem rájuk. Jungkook aludt , a két fiú pedig telefonoztak. A szőke hajú szólalt meg először.
Nekem egy narancs levet köszi- mosolygott rám a dús ajkaival. Majd rá néztem a szürke hajú fiúra is.
Én is egy narancs levet kérek- nézet vissza telefonjába.
Rendben akk...-jungkook vágott a szavamba.
És rám nem is nézel hogy nekem tán nem kéne valami- áll fel majd jön közel hozzám, fel kelet néznem rá olyan magas volt meletem.
Bo bocsánat azt hitem alszol- meg fogta a csuklomat majd el huzot egy kicsit távolabb a többiektől és el huzot egy függönyt.
16+
Le hajtottam a fejemet és akkor vetem észre a dudorodó férfiaságát. Oda tettem szépen a kezemet majd rá simitotam. Mély levegőt vet majd lassan ki engete azt.
Gyerünk baby girl- mondta rekedtes hangján. Le térdeltem elé majd az övét ki csatoltam és a nadrág gombját ki gombóltam majd elő vetem férfiasságát. Hát fix hogy nem kicsi méret.
Szépen lassan nyelvemel végig mentem hosszán majd a makját meg nyalva nyomtam le torkomon méretét. Egy morgás hallszodot tőle majd fejemet meg fogva kezte el diktálni a tempót, majd egyszer csak a számba élvezet....
ESTÁS LEYENDO
Dream (Jungkook ff.)
FanficEmma Gomez egy légiutas kísérő akit egy nap át tesznek egy magángéphez dolgozni, Jeon Jungkook a nagy tetováló művész aki Brazíliábol vissza repül Dél-Koreába aval a magángépel amelyiken Emma dolgozik. Jungkook a rég nem látott barátnője miatt el...