Pomaly som vychádzala zo šatní a obzerala sa dookola. Vzduch čistý, nikde som ho nevidela. Prešla som na recepciu, kde ma už čakal Jeremi.
"Dnes to bolo nejak skoro" začal rozhovor.
"Nie každý deň mám chuť na poldňový tréning" venovala som mu žiarivý úsmev a smerovala k východu. "napíšte mi to na permanetku, dovi" prešla som prah telocvične a ocitla sa na ulici.
Smerujúc na zadné parkovisko ma obarila horúčava. Nie z toho, že tam bol, ale z toho ako tam stál, a zvodne sa usmieval.
"Dúfal som, že si môj návrh ešte rozmyslíte" opieral sa o luxusné biele BMW. Potichu som slintala nad najnovším modelom i6 -áno, v autách sa celkom dobre vyznám-
"Tak to ste asi dúfali zbytočne" opätovala som jeho sexi úsmev a podyšla k môjmu autu.
Uvedomila som si, aké to je trápne. On tam stojí opretý o desiatky tisícové auto, a ja nasadám do malého čierneho fordu.
"Tak ale v tom prípade stále platí" zašvitoril pomedzi tri parkovacie miesta.
"Hmm, porozmýšlam nad tým" povedala som a vycúvala na cestu "rada som Vás spoznala Ashton." prešla som v aute okolo neho a zmizla za zákrutou.
Π•Π•Π•Π•Π•Π•Π
A znova krutá realita...
Sedela som vo svojej kancelárii spolu s Marilyn. Je to druhá sekretárka, s ktorou zdieľam spoločný priestor. Nepatrí medzi najzhovorčivejšie typi.
Na pracovnom stole mi zazvonil mobil. Zmrazilo ma, keď som počula povýšenecký hlas Carmen.
"Elizabeth? Okamžite sa dostav do mojej kancelárie" -šéfka.
"Ale mám tu ešte nejakú prácu" snažila som sa vykrútiť spod ďalších nepríjemností.
"Povedala som hneď" s buchotom zavesila mobil.
Zhlboka som sa nadýchla a vykročila po chodbe. Čo bude chcieť tentoraz? Zaklopala som a vošla do slnečnej kancelárie.
Stále za svojím veľkým stolom so založenými rukami. Ryšavé vlasy sa jej vlnini na útlej postave a v očiach bolo cítiť nadradenosť
"Počúvam" podriadene som sa postavila oproti jej stolu.
Správa sa ako šelma. Chodí okolo Vás, sliedi, a vyčkáva na vhodnú príležitosť zaútočiť a dostať Vás na kolená. O nič iné jej nejde, len o ten pocit výťaztva a moci nad iným. Aké úbohé.
"Toto ti niekto poslal" ukázala na svoj stôl, kde ležala otvorená oriešková bonboniéra.
Provokatývne si zobrala čokoladový kúsok a vložila do úst. A nebol prvý.
"Ak je to moje, prečo to práve jete?" hromadila sa vo mne zlosť, na to predsa nemá právo! Alebo áno?
"Oriešková, moja obľúbená" medzi prstami sa zahrávala s ďalším kúskom čokolády.
"Kto to poslal?" ignorovala som jej posmešný úškrn.
"Jeden veľmi milý mladík" zjavne sa na mne dobre zabávala.
"Je to moje!" nápadne som zvýšila hlas, no ona moju reakciu očakávala. Má ma celú prečítanú.
"Nechal ťa pozdraviť, a bolo tam ešte toto" podávala mi malý poskladaný papierik.
Vedela som, že ho čítala. Nemá v sebe ani štipku ľudskosti. Papierik som jej vytrhla z ruky a otočila sa na odchod. V zrkadle vedľa dverí som videla jej pohŕdavý úsmev. Bez slova som vyšla z jej kancelárie a hlasno zabuchla dvere.
Sediac v kresle som konečne uvolnila zaťaté telo, a zhlboka sa nadýchla. Ach ako ma vie ona len naštvať! Našťastie sa Marilyn niekam vyparila, a nemusím znášať jej skúmavé pohlady.
Po pár minútach som si konečne spomenula na papierik v mojej ruke. Presne som tušila od koho to bolo.
Stálo tam:
Dúfam, že som sa strafil do chute, milujem oriešky. Aby som nezabudol, moja ponuka stále platí. -A-A... Určite Ashton. Bol tak zlatý, ani nevedel, že milujem oriešky. Možno máme predsa niečo spoločné.
No v tom mi do halvy vstúpilo niečo podstatnejšie. Ako ma sakra našiel? Nepovedala som mu svoje priezvisko, a ani to, kde pracujem. Dal ma sledovať? Nie, nebuď paranoidná. Možno má len tie správne kontakty.
Nevedela som ako, ale celé moje vnútro kričalo, aby som jeho ponuku prijala. Pozrieť sa do tých zelených oči a pocítiť jeho ruku na mojom líci...
Čo to trepem!! Asi mi naozaj preskočilo!No chcem ho vidieť... Aspoň sa s ním rozprávať je krásna prestava.
Poďakovať za bonboniéru, a pravdepodobne prijať ponuku. A už teraz viem, kde ho nájdem.
∆∆∆∆∆
Here it is :3
Časť je skôr o zoznámení sa s protivnou Carmen :D čo hovoríte na Ashtonovú akčnosť? Odkial našiel Elizabeth? Ja to viem, ale toto všetko sa dozviete až v neskorších častiach ;)
Ďakujem za každé prečítanie, a prípadny vote :3
Anyway, v budúcej časti pôjde Elizabeth s Ashtonom...alebo nie? :D všetko sa čoskoro dozviete :)Your writter :* -Em ❤
See ya later darling :*
ESTÁS LEYENDO
Boy from the fitness [SK] (dokončené)
RomanceAshton a Elizabeth. Tak na prvý pohlad odlišní dvaja ľudia, ktorých cesty sa zrazia v posilňovni. On je tipický bad-boy, ona poslušná sekretárka. Čo sa stane ak sa stretnú a bezhlavo zamilujú? Bude to ich happy end alebo len ďalšie trápenia a zlomen...