" Evet haklısın. O yüzden oluo 'nun odasından senin geceliğin senin tokan, ve..." dedi tekrar kulağıma yaklaşıp.
" Ve...senin bordo iç çamaşırların." dedi.
Gözlerimden akan yaşlar iyice şiddetlenirken başımı yere eğdim ve
" Yap. Öldür beni. Bitsin artık buna bir son ver. Öldür hadi."
Bıçağı iyice boynuma dayandığında boynumdan kanlar aşağı süzülmeye başlamıştı.
" Babandan farkın yokmuş cooper. Âciz birisin."
Başımı kaldırdığımda gözlerim Erwin 'i buldu. Koşarak yanımıza geliyordu.
Bağırarak sert bir şekilde
" LEVİ BIRAK O BIÇAĞI HEMEN."
Levi sakinlikle ona bakıp " Neden ?"
Erwin " ÇÜNKÜ KATİL O DEĞİL, PETRA GERİ ZEKALI..!"
Levi şaşkın bir şekilde bir bana bir elindeki bıçağa baktı. Kendisi de beklemiyordu bu kadar abartılı bir tepki vermeyi...
Bıçağı boğazımdan çekmesiyle gözlerim kararmaya başlamıştı en son hatırladığım kadarıyla... ve kendimi o karanlığa teslim ettim.
***
Gözlerimi zorlukla açtığımda hastanedeydim. Kafamı yana çevireceğim sırada boynumdaki kesik sızlamıştı.
" Kıpırdamamaya çalış ..." dedi boynumu bu hâle getiren duygusuz adam.
" Ne işin var burada?"
" İyi olduğunu görmeden g-"
" Gördün gidebilirsin."
" Özür dilerim lucy ben... bilmiyorum neden böyle bir tepki verdiğimi ama-"
" İyiyim gidebilirsiniz yüzbaşım."
" Bunu yapmamalıydım... hakkımda soruşturma başlatılacak şikayat dilekçesini odana koydum imza atman yeterli."
" Şikayetçi olmayacağım yüzbaşım."
" Neden ?" dedi şaşkınca bana bakarak.
" Önemi yok şimdi buradan çıkacağım. Ardından birliğimi değiştireceğim. Daha fazla size katlanmayacağım."
" Ben...ben Özür dilerim Lucy. Sana bir daha böyle b-"
" Gerek yok kaptan." dedim ve yataktan kalkıp eşyalarımı alıp odama gittim.
Boynundaki kesik fazla değildi olayın heyecanından tansiyonum düştüğü için bayılmışım..
Hastaneden çıktığımda Levi 'da beni takip ediyordu arkamdan ama hiç bir şey demiyordu.
Madem bana güvenmiyordu ? O zaman neden bana o gün 'ben güveniyorum' demişti...
Odama girip kapıyı kapattım ve eşyalarımı toplamaya başladım daha fazla onun yakınında bulunmak istemiyordum.
Eşyalarımı bavula yerleştirip odama son kez bakıp odadan çıktım.
Kaptan Levi 'da kapının önünde bekliyordu. Elimdeki bavulu görünce kaşları çatılmıştı.
" Nereye ?"
Duymamış gibi yapıp Erwin 'in odasına gittim. İçeride sarışın bir adam daha oturuyordu beni görünce gülümseyip başıyla selam verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş - Levi Ackerman | +18
Fanfickurgusal karakter × levi kitabıdır. +18 ileri bölümlerde bol smut var lütfen çok küçükler okumasın. çok bir şey demeye gerek yok. tanıtım kısmını mutlaka okuyun. keyifli okumalar <3