Άραγε υπάρχει τέλειος φόνος; Πάντα αναρωτιόμουν όχι το πως θα φτιάξεις και θα στήσεις έναν φόνο γιατί αυτό είναι εύκολο μεταξύ μας, τουλάχιστον στην πράξη. Αν περνάμε μία θεωρία ενός τυχαίου σεναρίου θα μπορούσαμε να πούμε πως Διέρρηξες το σπίτι του x ανθρώπου, καθώς κοιμόταν και τον μαχαίρωσες θανάσιμα. Είναι μία πολύ απλή θεωρία που την συναντάμε καθημερινά. Είναι μία ανθρωποκτονία πρώτου βαθμού. Το θέμα είναι όμως, το ότι δεν ψάχνουμε να βρούμε ποιός ήταν ο δολοφόνος, ποιό ήταν το σημείο του εγκλήματος και το δολοφονικό όπλο. Ψάχνουμε κίνητρο. Ψάχνουμε πιο βαθιά. Και θα μπορούσε κάποιος να μου πει, "δεν είμαι αναγκαστικό και δεν μας χρειάζεται". Συμφωνώ, όμως η περιέργεια του ανθρώπου είναι τεράστια και θέλει συνέχεια να μαθαίνει το γιατί. Τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά; Πιο ήταν το κίνητρο του, πόσο καιρό το σχεδίαζε; Το καλύτερο όμως και το πιο μυστηριώδες είναι όταν βρεις μόνος σου την αλήθεια. Όταν κάθε μέρα ασχολείσαι μόνο με το να βρεις την αλήθεια, γιατί σε τρελαίνει αυτό το πράγμα τόσο πολύ, που θες να φτάσεις μέχρι το τέλος. Τώρα όμως ερχόμαστε στο επόμενο θέμα που μας πάει λίγο πιο σκοτεινά. Το ανθρώπινο μυαλό μπορεί να σκεφτεί αδιανόητα πράγματα που ούτε το ίδιο δεν φαντάζεται πόσο ακραία μπορεί να φτάσει. Μπορεί για παράδειγμα να υπάρχει ένα σενάριο μιας αυτοκτονίας. Όμως ίσως αν ψάξουμε και μπούμε λίγο πιο βαθιά μπορεί να βρούμε ότι ήταν μία δολοφονία μέσα στην αυτοκτονία. Δεν ήταν απλά μια απλή αυτοκτονία και το θέμα είναι ότι μπορεί αυτό το μυστήριο να πηγαίνει στα άκρα και να είναι ακόμα πιο σκοτεινό από ότι φαίνεται. Μετά όμως αφήνουμε το συμβάν και το πως έγινε ακριβώς αλλά πάμε στα άτομα. Στους χαρακτήρες, γιατί αυτοί παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο σε ένα σενάριο. Έχουμε το θύμα, τον θήτη και τους μάρτυρες. το θύμα. Στο θύμα έχουμε συνήθως τις εξής απορίες. Γιατί να ήταν αυτός το θύμα; Μήπως κρύβει κάτι πίσω του το θύμα; Μήπως προκάλεσε μόνος του τον θάνατό του ανεξαρτήτως δολοφονίας ή ανθρωποκτονίας; Υπάρχουν τόσα πολλά ερωτήματα για το τί κρύβεται πίσω από έναν άνθρωπο που τις περισσότερες φορές λες, "μα είναι απλά ένας άτυχος άνθρωπος που δολοφονήθηκε/κακοποιήθηκε/πυροβολήθηκε και οτιδήποτε άλλο από το x/ψ/ξ άνθρωπο". Και όμως μερικές φορές μπορεί να κρύβεται κάτι παραπάνω από ένα απλό σενάριο και αυτό που πιστεύουμε εμείς και η κοινωνία μπορεί να είναι απλά μία βιτρίνα. Για παράδειγμα αν φτιάχναμε ένα άλλο σενάριο με την μεριά του θύματος να είναι πως μπήκαν στο σπίτι μου δύο οπλισμένοι, σκότωσαν τον τάδε συγγενή/φίλο/γνωστό και με εμένα με μαχαίρωσαν. Στην αρχή όλοι θα έπεφταν στην παγίδα, αλλά μετά αν ψάχναμε λίγο ποιό μελετημένα και το ερευνούσαμε θα προσπαθούσαμε να βρούμε στοιχεία, μάρτυρες, τους θήτες και καθώς θα προχωράγαμε θα ανακαλύπταμε πως υπάρχουν πολύ σημαντικά κενά που σιγά, σιγά θα μας οδηγούσαν στην αλήθεια. Θα μπορούσε λοιπόν ο άνθρωπος ο οποίος μαχαιρώθηκε να μην μαχαιρώθηκε από του δολοφονούν του ανθρώπου που ήταν μαζί του δεν μαχαιρώθηκε από αυτούς αλλά το υποτιθέμενο θύμα σκότωσε εκείνο τον συγγενή του και για να καλύψει το έγκλημα που έκανε μαχαιρώθηκε μόνος του για να φανεί σαν δολοφονία με δύο θύματα. Ανακαλύφθηκε; Ναι. Οπότε βλέπουμε πως όντως δεν υπάρχει το τέλειο έγκλημα, ο τέλειος φόνος. Αφού φύγουμε από το θύμα, πάμε σε έναν ακόμα σημαντικό χαρακτήρα. Τον θήτη. Όπου θήτης, στην προκειμένη περίπτωση δολοφόνος. Επίσης όχι πάντα δολοφόνος αλλά και δολοφόνοι. Εδώ αναρωτιέσαι ποιος ο λόγος να το κάνει; Τί τον ώθησε προς το αναπόφευκτο; Μήπως τον ανάγκασαν και τελικά βρίσκετε άλλος πίσω από όλο αυτό; Γιατί μπορεί, ναι εκείνος να πάτησε την σκανδάλη αλλά μπορεί να τον ανάγκασαν, να το έκανε εν βρασμό, να ήταν ατύχημα ή πολύ απλά να το έκανε χωρίς δικαιολογία και επειδή το ήθελε. Στον δολοφόνο είναι ακόμα πιο σκοτεινό το θέμα. Φανταστείτε να μιλάμε για έναν ψυχοπαθή, κατά συρροή δολοφόνο... Μόνο και μόνο στην ιδέα σκιάζεσαι γιατί ένας ψυχοπαθής θέλει συνέχεια να σκοτώνει, όλο και πιο πολύ. Μπαίνεις όμως και λες γιατί το έκανε; Θες να μάθεις τον λόγο, γιατί μεταξύ μας ποιος δεν θέλει να μάθει; Θέλουμε να μάθουμε το προφίλ του δολοφόνου, θέλουμε να μάθουμε την ιστορία του. Υπάρχουν διάφορα σενάρια. Μπορεί απλά να το έκανε από άμυνα, γιατί κινδύνευε η ζωή του, μπορεί να το έκανε γιατί τον ανάγκασαν ή γιατί τον εξαγόρασαν. Μπορεί και απλά να το έκανε γιατί το έκανε. Το έκανε επίτηδες, το έκανε για τον δικό του λόγο. Τα πιο σκοτεινά, τα πιο σατανικά είναι αυτά που έχουν και περισσότερο ενδιαφέρον. Ιδικά σε έναν ψυχοπαθή. Ή κάποιον βιαστή. Θα μπορούσε σε ένα σενάριο ο δολοφόνος να έπαιρνε "αδύναμες" κοπέλες να τις κακοποιούσε σεξουαλικά και μετά να τις σκότωνε. Υπάρχουν εκατοντάδες σενάρια αλλά κυρίως το βασικό είναι να μάθεις το προφίλ του δολοφόνου και να τον ψυχολογήσεις. Αφού περάσαμε και από το θύμα, αλλά και από τον θήτη, ήρθε η ώρα να πάμε στους μάρτυρες. Φυσικά και ένας μάρτυρας θα σε βοηθήσει πάρα πολύ στο να φτάσεις πιο κοντά στην αλήθεια, αν όχι και να σε κάνει να φτάσεις κατευθείαν στο τέλος. Όμως άμα το δούμε λίγο πιο προσεκτικά, θα σκεφτούμε... Σίγουρα είναι έμπιστοι οι μάρτυρες; Σίγουρα μας λένε την πλήρη αλήθεια. Ας υποθέσουμε ότι έγινε μία δολοφονία ή καλύτερα μία ληστεία σε μία μονοκατοικία και ο γείτονας του απέναντι σπιτιού είδε να φεύγει ο δολοφόνος γεμάτος αίματα. Πώς ξέρουμε ότι ο δολοφόνος δεν εκβίασε με κάποιον τρόπο τον γείτονα για να μην καταθέσει κάτι. Αλλά τώρα θα πείτε πως, αφού δεν κατέθεσε, πώς είναι μάρτυρας; Θα μπορούσε λοιπόν αντί για να δώσει την αληθινή εξωτερική εμφάνιση του δολοφόνου, να έδινε ψεύτικη και ακόμα πιο έξυπνο θα ήταν να έδινε τελείως ψευδή στοιχεία για το τι είδε ώστε να μπερδεύει ακόμα περισσότερο και να αποπροσανατολίσει την υπόθεση. Όμως ξανά λέμε πως πάντα κάτι θα μείνει κενό και αυτό με λίγο ψάξιμο στα βαθιά σίγουρα θα ανακαλυφθεί. Οπότε δεν ξέρεις αν οι μάρτυρες λένε πάντα την αλήθεια και σε μερικές περιπτώσεις αντί να σου δώσουν ένα σωστό στοιχείο για να πας ένα βήμα πιο πέρα προς το τέλος, σε στέλνουν σε άλλο μονοπάτι. Όπως και να έχει χρειάζεσαι στοιχεία. Προσπαθούμε να βρούμε παράγοντες για να πάμε παρακάτω. Πρέπει να μελετήσεις πολύ καλά, να ψάξεις κάθε πιθανότητα και αναζητώντας όλο και περισσότερο να αρχίζεις να μειώνεις τις πιθανότητες ώστε να καταλήξεις σε μία που θα είναι η τελική και η δικιά σου εκδοχή της αλήθειας.. Προφανώς και εκτός από όλα αυτά, έχει και πολύ μεγάλη σημασία το στήσιμο ενός φόνου. Πρέπει να το έχεις προμελετήσει, να δεις την κάθε μεταβλητή και την κάθε πιθανότητα του τι μπορεί να γίνει. Να μην αφήσεις ίχνη, είναι το βασικό. Να ξέρεις τι θα κάνεις, να έχεις υπολογίσει το σωστό μέρος. Αν είναι για φόνο της στιγμής, οι πιθανότητες να γλυτώσει κανείς είναι ελάχιστες, όμως αν είναι προμελετημένη δολοφονία ίσως είναι περισσότερες οι πιθανότητες. Αλλά και πάλι όμως είναι πολύ δύσκολο να μην σου ξεφύγει κάτι.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙒𝙝𝙤 𝙬𝙖𝙨 𝙞𝙩? (υπό κατασκευή)
RomanceΜια νεαρή κοπέλα προσπαθεί να λύσει το μυστήριο ανάμεσα στην δολοφονία του Τομ Λάρτζ που έχει στοιχειώσει όλη την πόλη. Μέσα από μια φοβερή και αδιανόητη δολοφονία η Μπέτι προσπαθεί να λύσει το μυστήριο και να φτάσει ως το τέλος.