God , jak ty o mnie dbasz

189 9 8
                                    

Aktualnie była godzina 3 w nocy . A ja nie mogłam zasnąć . Nie mam pojęcia dlaczego . Ale w sumie gdybym tak sobie pomyślała  to mogłam nie pić tej kawy o północy . Ale co zrobić . Był ciekawy film , herbaty nie było a miałam ochotę wypić coś ciepłego . 

Wierciłam się i wierciłam . Tym samym spojrzałam na Aidana . Ale spał twardym snem plecami do mnie . Po chwili przytuliłam się do jego pleców . On tylko coś tam jęknął cicho i objął mnie delikatnie rękę . Zaśmiałam się cicho i westchnęłam . Będę jutro martwa . 

Po kolejnych 30 minutach poszłam do salonu . Po drodze chwyciłam moją książkę ,, The adventures of Sabrina ".  Jak tak sobie czytałam rozmyślałam nad robotą a dokładniej nad nową robotą . 

Nagle spojrzałam na telefon i zobaczyłam jak mój brat do mnie dzwoni . Uśmiechnęłam się do siebie i odebrałam myśląc co on może chcieć . 

- O boże siostra ale ty wyglądasz . - No ciekawe kto się kurwa maluje prawie o 4 rano . 

- Ty również wyglądasz olśniewająco . Lepiej mi powiedz po jaką cholerę do mnie dzwonisz ? - Zapytałam przeczesując sobie włosy , ziewając w tym samym czasie . 

- Ooo ktoś tu nie spał . Przyznaj się , robiliście to już ? -

- Tak . - Powiedziałam z dumą . Trzeba mu się odpłacić za przerwanie czytania . 

- Jak to tylko spotkam powyrywam mu nogi z dupy . - Odparł a ja się zaśmiałam . 

- Za całowanie chcesz go uszkodzić ? - Dopytywałam się odkładając książkę na stolik . 

- Dzięki bogu , zachował resztki godności . - Powiedział składając ręce jak do modlitwy i uniósł wzrok do góry . Nie no ja go uwielbiam . 

- Ty mi lepiej powiedz co zbiłeś w domu . Bo nie widzę innego wytłumaczenia , że dzwonisz do mnie i o tej godzinie . - 

- No jakby ci to powiedzieć ... Impreza się przedłużyła i przed chwilą zauważyłem , że zbili wazon mamy . I no tak trochę mammy przejebane . - Jak tylko usłyszałam to z jego ust myślałam , że go uduszę . 

- Po pierwsze nie my mamy przejebane tylko ty , po drugie wiedziałam , że tak będzie a po trzecie idź coś z tym zrób . -  Odparłam . Z Oliverem porozmawiałam jeszcze z dobre 27 minut . Gdy się rozłączyłam zorientowałam się , że za chwilę będzie 5 , i po tym poczułam jak jestem senna . I ostatnie co pamiętam to świt za oknem . 


Pov Aidan : 

Była godzina 11:20 . Za 30 minut miałem prowadzić live ' a . Jednak chciałem poleżeć i poprzytulać się z moją dziewczyną wiec odwróciłem się w jej stronę . Byłem bardzo zdzwiony gdy nie zastałem jej w łóżku . 

Od razu zacząłem przeszukiwanie domu . Gdy zszedłem do salonu miałem ochotę zaśmiać się na cały dom . Nawet serce mi się roztopiło . Moja Soph leżała na kanapie przykryta w połowie kocykiem a na jej brzuchu leżała książka . 

Stwierdziłem , że dam jej jeszcze chwilę pospać i poszedłem do kuchni zrobić śniadanie i kawę dla niej . Jakoś po 16 minutach było wszystko gotowe . Niechętnie zacząłem ją budzić . A dokładniej siadłem na niej okrakiem a po chwili zacząłem składać jej pocałunki na szyi , potem przechodząc na klatkę piersiową i brzuch . Chwilę po tym usłyszałem jej śmiech . Czyli dotarłem do celu . 

- Dzień dobry księżna ...  moja ...  piękna . - Powiedziałem między pocałunkami . 

- Hejj . - 

- Czemu spałaś w salonie ?  - Zapytałem przytulając się do blondynki . 

- Nie mogłam zasnąć , nie chciałam ciebie budzić , po za tym i tak bym nie dała rady bo masz twardy sen i Oliver do mnie dzwonił . 

- To trzeba było , biedactwo moje biedne . - Powiedziałem i się pocałowaliśmy . 

Po chwili zorientowałem się , że mam zaraz live ' a więc przygotowałem sobie wszystko i zacząłem rozmawiać z moimi fanami . 

Jak zawsze super się rozmawiało i nagle z kuchni , w której znajdowała się Soph wydobyły się dźwięki muzyki . Pokazałem fanom by byli cicho i ukradkiem na nią patrzyłem i się śmiałem pod nosem . 

- Putting my defenses us

'Cause I don't wanna fall in love

If I ever did that, I think I'd have a heart attackNever put my love out on the line
Never said yes to the right guy
Never had trouble getting what I want
But when it comes to you, I'm never good enough
When I don't care, I can play 'em like a Ken doll
Won't wash my hair, then make 'em bounce like a basketballBut you make me wanna act like a girl
Paint my nails and wear high heels
Yes, you make me so nervous that I just can't hold your handYou make me glow
But I cover up, won't let it show
So I'm putting my defenses up
'Cause I don't wanna fall in love
If I ever did that, I think I'd have a heart attackI think I'd have a heart attack
I think I'd have a heart attackNever break a sweat for the other guys
When you come around, I get paralyzed
And every time I try to be myself
It comes out wrong like a cry for help
It's just not fair; pain's more trouble than love is worth
I gasp for air; it feels so good, but you know it hurtsBut you make me wanna act like a girl
Paint my nails and wear perfume for you
Make me so nervous that I just can't hold your handYou make me glow
But I cover up, won't let it show
So I'm putting my defenses up
'Cause I don't wanna fall in love
If I ever did that, I think I'd have a heart attackI think I'd have a heart attack
I think I'd have a heart attackThe feelings got lost in my lungs
They're burning; I'd rather be numb (rather be numb)
And there's no one else to blame (no one else to blame)
So scared, I take off, and I run
I'm flying too close to the sun
And I burst into fla-fla-flamesYou make me glow
But I cover up, won't let it show
So I'm putting my defenses up
'Cause I don't wanna fall in love
If I ever did that, I think I'd have a heart attackI think I'd have a heart attack (heart attack)
I think I'd have a heart attack-tack
I think I'd have a heart attack (oh, I think I'd have a heart attack)
I think I'd have a heart attack


Byłem pod wielkim wrażeniem . Zauważyłem, że wpatruje się w nią jak w obrazek ale nic dziwnego . Po prostu kocham ją . 

- Wooow . - Powiedziałem po cichu . - Przepraszam , to moja dziewczyna śpiewa w kuchni . - Odparłem a wszyscy wyrażali emocje zdziwienia i podziwu . 

Jesteś ładniejsza niż na zdjęciach • Aidan GallagherOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz