2. Bölüm

229 8 1
                                    

Multimedia Luke İyi okumalar canlarımm. ..
-Ahh! Sen kimsin?
Diye çığlıklar atıyordum daha sonra eliyle ağzımı kapadı.
-Şş sesiz ol Easy
-Luke
-Şşşş
Kısık sesle
-Tamam sustum.
5 10 dk öylece durduk. Luke gözlerimin içine bakıyordu bende bakıyordum daha sonra elini ağzımdan çekti ve;
-Ne arıyorsun bu saatte burada!?
-Sanane ya
-Az daha yem oluyordun
-Ne? Anlamadım??
-Anlamazsın sessiz ol ve koluma gir
-Ben kendim gidebilirim bırak beni
-Yürü Easy
Dedi ve beni çekiştire çekiştire çadırıma götürdü. İçeri girdim ayıcıklı pijamalarımı giydim yatağıma uzandım olanları düşünüyordum. Neden Luke beni korudu? o önümden hızlıca geçen şey neydi? Bunları düşünürken uyuya kalmışım...
Sabah uyandığımda Bessy giyinmişti.
-Günaydın
-Günaydın
-Hadi giyinde gel kahvaltımızı yapalım
-Tamam 5 dk ya ordayım.
Bessy odadan çıktı. Saçlarımı kendi haline bıraktım her zamanki makyajımı yaptım. Kırmızı kot shortumu siyah göbeği açık t-shirtümü giydim. Beyaz Converselerimi giyip parfümümü sıktım ve çadırdan çıktım. Kahvaltının olduğu yere doğru ilerledim ve Bessy nin yanına oturdum. Hem konuşuyorduk hemde kahvaltımızı yapıyorduk. Aniden telefonum çaldı arayan annemdi.
-Efendim annecim
-Neler yapıyorsun bitanem özledik seni
-İyi anne çok güzel vakit geçiriyorum bende sizi özledim
-Bekle tatlım babana veriyorum -Alo baba?
-Meleğim nasılsın
-İyiyim babacımm sen?
-İyiyim bende öpüldün meleğim
-Sizde baba
-Bay bay
-Baaayy
Daha sonra Kahvaltımı ettim. Besside etti ve beraber voleybol oynamaya gittik tam oynarken iki erkek geldi.
-Merhaba kızlar ben Cody buda Daniel.
-Merhaba ben Bessy buda Easy
-Tanıştığımıza sevindik bizde oynayabilir miyiz ?
-Tabii
Hepberaber oynamaya başladık. Daha sonra kafamı çevirip baktığımda Luke yi gördüm bana kaşlarını çatmış bana bakıyordu sanırım beni kıskandı owww bu süper. Daha sonra hızlı adımlarla yanıma geldi ve Kolumdan tutup beni kenarıya çekti.
-O ikisiyle takılmanı istemiyorum Easy!
-Sen bana karışamazsın Luke!
-Onlar senin için fazla tehlikeli sana takılmıcaksın dedim. Kolumu sıkıyordu
-Ahhh! Canım yanıyor diye bağırdım ve çığlık attım. Daha sonra yanımıza Cody ve Daniel geldi.
-Oo eski dostum Luke. Bıraksana kızı farkında mısın canı yanıyor.
-Bırakmıyorum Cody
-Çek ellerini kızın kolundan
-O benim sevgilim siz buna karışamazsınız. Şimdi ikileyin!
Ağzım açık kalmıştı sevgilim? Ve Luke Sevgilimi vurgulayarak söyledi ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk !!?
-Luke ödeşicez dostum bu konu burda kapanmadı !
-Ödeşelim Daniel dedi ve güldü daha sonra gittiler Luke beni karşısına geçirdi.
-Ne yapmaya çalışıyorsun Luke amacın ne??
-Onlardan uzak dur Easy onlar tehlikeli
-Böyle yaparak hiçbir şeye varamazsın tamam mı?
Dedim ve hızlıca elini Kolumdan çektim koşturarak çadırıma girdim.
CODY'NİN ANLATIMINDAN
Bu o kızdı dün akşamki kokusu beni baştan çıkarmıştı kan kokusu o kadar güzeldi ki.. Bu arada ben vampirim Daniel de fakat Luke Kurtadam.  O kız benim olmalıydı kanını delice emmek istiyordum. Ama ilk Luke dan kurtulmam lazımdı. Hemen bir plan kurmaya başladım. Telefonumu alıp Easy ye mesaj attım numarasını bulmak çok kolay olmuştu.
EASY'NİN ANLATIMINDAN
Çadırda otururken telefonuma mesaj geldi hemen açıp baktım mesaj tanımadığım bir numaradandı.
Ben Luke bu arkadaşımın numarası dünkü yere gel acill》
Cevap verdim
《Tamam Luke 5 dk ya ordayım》
Dünkü yere doğru ilerledim ve ağacın orada beklemeye başladım. Önümden aşırı hızlı bişey geçti.
-Luke?
-Bilemedin şirin kız dedi ve ilerlemeye başladı bu Cody di benden ne istiyordu ki.
-Cody korktum
-Bencede korkmalısın
-Anlamadım dedim ve yaklaşmaya başladı nefesini boynumda hissediyordum. Onu ittim fakat gücüm yetmedi azıcık uzaklaştı yüzüne baktığımda gözleri kıp kırmızı ve köpek dişleri uzamıştı.
-İmdaaaaaaatt? Luke????
Ağzımı kapadı ve boynuma daha çok yaklaştı kulağıma fısıldadı
-Luke yok sadece sen ve ben sakin ol şirin kız azıcık kan dedi beynimde şimşekler çaktı. Tabi ya kırmızı gözler uzun köpek dişleri kan istemesi o bir vampirdi.
-Se..sen bir vampirsin
-Nihayet anladın güzelim kıpırdama da kanın sıçramasın dedi ve boynuma yapıştı canım çok yanıyordu ama hiçbir şey yapamadım ben tamm bir safım o mesaja inanıp nasıl gelirim?
Gözlerim kararıyordu ve nabzımın düştüğünü hissettim. Hiçbir şey yapamadan oracıkta yığıldım.
****************
Uyandığımda aynı yerde yatıyordum başım o kadar çok ağrıyordu ki elimi boynuma götürdüm diş izlerini hissettim elimi çektiğimde iki damla kan parmağıma bulaşmıştı.
-İmdaaaat yardım edin???
Dedim sesim titrek çıkıyordu yerden kalktım ve gözümden iki damla yaş aktı.
-Lukeeeee yardım ett dedim başım o kadar şiddetli ağrıyordu ki bayıldım..
Gözlerimi açtığımda Luke yanımdaydı bana bakıyordu.
-Luke Cody Cody
-Ne oldu sana Easy ne yapıyorsun burda? Ne Cody si
-O pislik beni ısırdı ve kanımı emdi o bir vampir.
Luke boynumda ki saçlarımı çekti ve boynuma baktı diş izlerini görmüş olmalıydı. Sinirlenmişti burnundan soluyordu.
-Sen artık bir vampirsin Easy
-Biliyorum Luke sen sen nesin?
-Ben vampir değilim ama ben bir Kurtadamım
-Kurtadam ?
-Evet Easy Kurtadam ve Cody bunun bedelini ödeyecek.!!
Dedi beni kucakladı onun boynuna sımsıkı sarıldım. Kaslı kollarını hissedebiliyordum. Beni çadırıma yatırdı ve
-Easy beni bekle
-Tamam 5 dk sonra tekrar geldi elinde kan torbasıyla
-Bunu buraya koyuyorum şimdi yat dinlen kana susayınca bunu
-Peki Luke
Daha sonra Luke yanımdan ayrıldı bende kendimi uykunun kollarına bıraktım.
LUKE'NİN ANLATIMINDAN
Bunu ona ödeteceğim Easy nin hayatını değiştirdi bunu ödeyecek. Hemen Cody nin çadırına gittim.
-Cody pisliği çık dışarı!!
-Oo demek olanla-
Konuşamadan onu boynunda tutup havaya kaldırdım. Konuş pislik Easy ye ne yaptın?
-Sadece kanının tadına baktım o güzel vücudu benle bütünleşti ve yanlışlıkla onu vampir yaptım galiba dedi ve güldü onu tutup yere çarptım o kadar sinirliydim ki onu ormana fırlattım gözlerim altın sarısı olmuştu direk kurda dönüştüm onu dövmeye başladım gebettim. Daniel geldi
-Dur Luke böyle pislik için değmez dedi ve beni fırlattı o bir melezdi ve benden baya güçlüydü. Ormana doğru ilerledim. Düşünüyordum ben bir kıza ilk kez bu kadar yoğun hisler hissettim fakat o bir vampir. Vampirler benim baş düşmanım ama Easy farklı onu seviyordum peki ya bu haliyle de sevebilecekmiydim.
EASY'NİN ANLATIMINDAN
Kana susamaya başlamıştım. Kan torbasını aldım tıpasını açtım ve içmeye başladım tadı çok güzeldi saate baktığımda gece yarısı 12 olmuştu. Pijamalarımı giyip yatağıma yattım. Çok yorgundum direk uyudum...
Canlarımm bu bölümün uzun olduğunu düşünüyorum. Nasıl sizce iyimi yorum yaparak bana yol gösterin. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
****Teşekkürler****

~Vampir Hayatım~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin