okulun yeni ÇOCUĞU

971 29 2
                                    

Okulun ilk günü. S-I-K-I-C-I !!! Pazartesi günleri berbat herzamanki gibi... Okula doğru yürürken Sude malıyla mesajlaşıyordum. Tabi bu ml hala uyuyormuş.Herzamanki gibi... Okula girince bizimkilerin bir yerde toplandıklarını gördüm. Koyun sürüsü gibiler yemin ediyom.Onların yanına gittiğimde yeni bir çocukla tanıştıklarını gördüm çocuğun sıfatına baktım bakmaz olaydım .Abi yüz yüz değil sanki meteor . Çocuğu incelemeye aldığımda yüzü kadar vücudununda bir galaxy ye benzediğini farkettim. vetelefonumun Galaxy sinden şüphe etmeye başladım. En son gözlerim gözlerine kaydı.O an farkettim ki çocuk bana "beni kurtar noooolur" der gibi bakıyordu.Bende dediğini yaptım . Okul benim sipastik bir kız olduğumu bildiği için benden korkuyorlardı. E Doğruya doğru sağım solum belli olmuyordu.Onlara "geri basııııın ! " diye bağırınca onlarda korkup kaçtılar. Okulun geri kalan erkekleri bana minnettarlarmış gibi baktı. O sıradaçocuk ta benim yanıma gelerek elini uzattı. Bende nazikçe sıktım.

-merhaba

+merhaba .dedim

-ben mert.

+bende gizem.dedim ve sıktığım elini bıraktım .Kantine doğru yürümeye başladık. Kızlar bana yarı korkak öldürücü bakışlar atıyorlardı.(!) Artık ne kadar etkili olduklarını zannediyorlarsa :D

-beni onlardan kurtardığın için sağol.sana minnettarım

+no problem.

+okula yeni geldin sanırsam

-evet yeni geldm. ama pek hoş karşılanamadım. bir an cenazem kaldırılacak gibi hissettim doğrusu.dedi. güldüm(!) yok anırdım daha doğru. ilk ders müzikti ve hoca bizi pek takmıyordu. Sınıfa çıktım mal Sude yarı uykulu gözlerle bana bakıyordu. Yarı sürükler biçimde onu müzik sınıfıa götürdüm.Hoca daha gelmemişti . derken hoca sınıfa daldı. arkasındanda mert. NE ARKASINDAN DA MERT Mİ ?! Hocacağzım Mert i bize tanıttı. Tabi aplanız ço tanıyo Mert'i . derken Sude ni gözleri pörtledi. ve mal arkadaşım öküzün trene baktığı gibi bakıyordu mübarek. Ama tabi birinin bunu uyandırması lazım! TEK YOL=FINDIK KIR (KAFASINA) öylede yaptım.Tabi benim tescilli malım afalladı ve kafasını sıraya vurdu. Herkes ona gülerken ben tek elimle çöh çöh yapıyordum.Hoca bunu farkedince sıra dzenlemesi yapacağını ve bunun diğer derslerdede öyle olacağını söyledi.

sude-burak

*oooooooooooooooo*

....

....

...

gizem -mert

*uououuououououoooo* NE ! BEN -M-E-R-T LE ! aslında hoş ve taş çocuktu ama geri kalan herkes hemcinsiyle oturuyorlardı. ve diğer kızlar beni kıskanıyorladı. Ben bunları düşünürken Mert in parlayan gözlerini gördüm. mutlu mu olmuştu o ! hayır lan havalara uçuyordu resmen! sude ve burakmı gelecek bölüme...

TATLI SERSERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin