Hanımefendi 22 senedir aynı soyadını kullanmaktan sıkılmadınız mı? Sizi Ulu Önder Mustafa Kemal atatürk ün 24 kasım 1934 tarihinde yürürlüge soktuğu soyadı kanununa istinaden benim soyadımı kullanmanıza davet ediyorum.
-Hanımefendi biraz şu tarafa çekilir misiniz? Sesiyle yerimden sıçramam bir oldu.
Arkama dönüp baktığımda uzun boylu, esmer, kirli sakallı basında ters bir şekilde takmış olduğu şapkasıyla çok tarz görünümlü bir genç elinde profesyonel kamerasıyla benim çekilmemi bekliyordu.
-hanimefendi istiyorsanız eğer bi poz da siz verin
- Na nasıl anlamadım bana mı dediniz.
- evet size dedim çekim yapıyoruz sizde kameranın açısına geçtiniz ve neredeyse 5 dakikadır oradasınız bi yere dalmış olmalısınız ki sesimi duymadınız. Ah bu ben yine her zamanki gibi yine derin düşüncelere dalmıştım. Peki ya o duyduğum ses neydi?
Arkama dönüp baktığımda beyaz kabarık çok şık duran gelinliği tramvay 'ın önünde poz veren gelini farkettim. Ve yanında da siyah smokini ile çok şık bir damat elindeki çiçekle gelinin önüne eğilmiş poz veriyodu . Hemen arkama döndüm ve bi anda kameranın beni çektiğini farkettim.
- heyy az önce sen benim fotoğrafımı çektin gördüm senii, sil onu hemen
- size çekilmenizi söylemiştim küçük hanım. Ama siz çekilmek yerine fotoğraf çekinmek istediniz galiba ve bende sizi çektim .
- ben bi an dalmışım öyle kusura bakmayın ve hemen o fotoğrafı siler misiniz lütfenn. Adam sanki üzülmüşcesine başını sallayarak evet dedi .
-iyi günler. deyip uzaklaştım oradan. Acaba yine nereye dalmıştım. Bir gün başıma bu olur olmadık dalıp gitmelerim yüzünden bi iş gelecekti. Neyse bunları düşünmeden gemiye yetişmem lazım. Yoksa murat abi çok kızar.
( 1 saat sonra )
- ooo mercan hadi çabuk ol kızım açılmamiz lazımm gemi dolup taşıyor bu gece eğlence var yine
-eğlence mi varrrr yine miiii ?
- evet kızım doğum günü partisi var . Akşam ali yle birlikte garsonluk yapacaksınız anneni ara geç kalabilirim diye haber ver merak etmesin kadın .
- tamam abi haber veririm diyerek kamaraya inip bi şeyler atıştırmak için dolabı açtım . Biraz beyaz peynir bi de her sabah mutlaka yediğim ton balığımı çıkardım. Merdivenlerden aşsagiya sarkarak
- sofrada bana da yer var mıı? Diye seslendi ali
- olmaz olur mu alicim gel gell. Beraber kahvaltı yapmaya başladık biraz sohbet ettik.
- kiminmiş doğum günü kız mı ?
- evet yaa kız acayip bi şey çok fenaa
- Aliiii başlama gene. Geçen seferde kızlara bakcam diye denize düştüğünü unutma istersen haa.
-tm tm yaa her seferinde de hatırlat zaten. Masayı da sen topla ben kaçar. Yine bulaşıkları bana kitleyip kaçtı her zamanki gibi.
Akşam için buraları hazırlamam gerekiyordu bir an önce işlere koyulmak gerekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mercan
ChickLitCanın bi kere yandı mı bir değil bin kişi de gelse yine unutturmaz o acıyı. Verdiğin savaşlar boşa gittiği zaman seni severken vazgeçmek zorunda bırakan birisini asla unutamazsın. Ve en olmadık yerde mucizeler çiçek acar.