İlk bölüm! (Tanıtım videomuzu da izlemeyi unutmayalım:)
Bu hikayeyi devam ettireceğime inanıyorum.. sizin desteğinizle:)
11/07/2021 15:58
Instagram: @azelyammm_♣️♣️♣️
Kağıtları eliyle bir tarafa fırlattığında
stajyer korkuyla bir adım geriledi.
"Ne demek dosyalar kopyalanmadı?! Ben o adamın bir açığını bulayım yakalatmak için. sizde her şeyi mahvedin. Onun için Ne kadar çok çalıştığımı biliyor musunuz?!"Korkuyla yutkunan kız parmaklarını kemirmeye başlamıştı. Aptallık yapmıştı.
"Haklısınız komiserim. Çok üzgünüm Peki şimdi ne yapayım?"
Ellerini yorgunluktan dağılmış saçlarına karıştırarak düşünmeye başladı.
"Kayıtları baştan izleyin. Her detayı inceleyin, o adamın yaptığı her hareket bizim için önemli. Ne yazık ki başka bir delil aramak zorunda kalacağız."
"Peki komiserim." Stajyer tam çıkacağı zaman komiser Kartal onu tekrar çağırdı "ve, eğer birdahaki vakada böyle bir şey olursa kendini dışarıda bulman an meselesi." Sakin bir sesle söyledikleri kızı epey korkutmuşu ne de olsa altı yıllık çalıştığı yerdi burası..
Kız çıkmıştı odadan. kartalda derin bir off çekip işine devam etmeye başlamıştı ki gelen telefon sesi yarıda böldü, en yakın arkadaşı ve kartaldan sonra emniyette en göz önünde olan polis oğuz arıyordu. Daha fazla bekletmeden açtı telefonu,
"Devrem, sana çok önemli bir haberim var!"
Oğuzla arkadaşdan fazla kardeş gibiydiler ve bu yolda ölümüne beraberdiler.
"Söyle," dedi lafı daha fazla uzatmadan.
"Şu aradığımız adam semih iti," oğuzun söyledikleri kartalın ilgisini çekmişti. Suç Dosyaları kaybolan adamdı o.
"Eee," dedi kartal "ne olmuş o ite?"
"Abi o itin bir kızı var, nehir.. bugün deniz kenarında bir kadınla kavga etmişler. Kadının elinde bilgisayar varmış. Nehir kadına vermesini söylediyse de kadın inatla vermeyip -poyanızı ortaya çıkartacağım- demiş ve bil bakalım sonra ne olmuş?"
Kartal ihtimalleri düşünüp kaşlarını çattı "bana bilgisayarı denize attı deme!"
"Yok öyle değil, biraz daha farklı bir durum. Nehir ilk başta kızla kavga etmiş bayada iyi dövüşçü. Yani karete, box filan hepsi var ve kadını baya iyi dövmüş sonra ise bir iple bilgisayarı kadının üzerine bağlayıp denizin ortasına atmış. Peki asıl garip olan ne biliyor musun?"
Oğuzun sesi garipleşti "hiçbir ipucu yok ne bir el izi ne bir kanıt, sadece elimizde tekneci adam var. ve o kadının ceseti ortada yok. Denizden Attığı yer belli tekneci buradan attı diyor, ama ceset ortada yok. Bilgisayar var ama kadın yok"
Sesi iyice gerilmişti oğuzun.
Kartal hala duyduklarını kavrama çalışıyor du.Semih yetmezmiş gibi bir de başına lanet kızı çıkmıştı.
Oğuza "tamam." diyip kapattı telefonu. Elleriyle yüzünü ovalayıp lavaboya gitti ve kendine gelmek için bir avuç suyu yüzüne vurdu. Tekrar lavabo dan çıkıp siyah deri ceketini aldı. Belinede silahını takıp tüm polislere bir baş selamı verip emniyetten çıktı.
NEHİR.. O KIZ HİÇ BULAŞMAMASI GEREKEN BİR İŞE BULAŞMIŞTI.
Slmm size yeni bir polisiye hikayesiyle geldim! Umarım beğenirsiniz:)
Sormak istediğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz 😁
Instagram hesabı vericez size birdahaki bölüme.
Allah'a emanet olun ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKÛM (Tamamlandı)
Teen FictionBir katil düşünün.. duygularını bitirmiş, tüm benliği bir hiç olmuş bir kız nehir. O hep karanlık sularda boğulmuşken artık karanlığı kendine arkadaş edinmiş ve bu yolda yalnız yürümye devam ediyor... Babası tarafından şiddete alıştırılmış bir kız ç...