duapuluhsatu

1K 151 29
                                    

"Taeyong..."

Lelaki itu menatap gadis itu sebelum dia mengigit bawah bibirnya rapat. "Hanseul...Aku tahu ini tiba tiba tapi aku tak menipu soal perasaan", Ucap lelaki itu.

"Kau expect aku percaya fuckboy?", Balas Hanseul. Lelaki itu tersentak.

"A-aku-", Suaranya tersekat.

"Tolong jangan luahkan perasaan yang tidak pasti. Kau ingat aku mainan macam perempuan kau yang lain? Aku Hanseul bukan Karina bukan Seulgi", Hanseul mengemam bibirnya rapat.

"Perasaan itu bukan mainan"

"Aku bukan perempuan murah", Hanseul menundukkan pandanganya memandang lantai.

Taeyong berdiam sebentar. Gadis itu ditatapnya lembut kemudian dia mencium dahi mulus Hanseul perlahan.

"Perasaan itu bukan mainan. Sebab itu aku meluahkan kerana aku tidak bergurau kali ini Seul. Aku serius tentang kita", Ucap Taeyong.

"Aku mungkin suka dengan Karina dengan Seulgi. Tapi kau berbeza dari mereka", Lelaki itu mengusap pipi Hanseul lembut.

"Kau berbeza..."

"Aku mencintai kau Hanseul bukan sekadar menyukai", Sejurus itu lelaki itu menghapuskan jarak mereka berdua.

Hanya untuk beberapa saat lelaki itu melepaskan ciuman lalu menatap gadis itu semula.

"Kau yang teristimewa di hati aku Seul...Aku tidak bermain soal perasaan dengan kau", Hanseul membalas renungan lelaki itu.

"T-tapi"

"Tapi aku tahu kau tidak punya perasaan yang sama bukan? Tidak mengapa aku baik baik saja", Lelaki itu mengoyakkan senyuman kecil.

Hanseul terdiam.

"Itu tidak masalah Seul. Cukup kau tahu aku mencintai kau dengan itu aku bahagia"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 11, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FuckboyWhere stories live. Discover now