Παρασκευή 4 Ιουνίου 2021
Ήταν βράδυ, σε ένα πάρτι γεμάτο εφήβους του Λυκείου, ώσπου ακούστηκε μία γυναικεία, πολύ δυνατή κραυγή, στις γυναικείες τουαλέτες. Όλοι έτρεξαν κατευθείαν για να δουν τι είχε συμβεί, ώσπου αντίκρισαν τον Τόμ, μαθητή της Α λυκείου, κρεμασμένο, μέσα στα αίματα και νεκρό, ενώ δίπλα του ήταν η Λίλη έτοιμη να καταρρεύσει, γεμάτη στα αίματα, αφού είχε αντικρύσει αυτό που αντίκρισε. Αυτή είναι η αρχική κατάθεση για το ότι έγινε ή τέλος πάντως για το ότι φαινόταν. Το θέμα τώρα ήταν το ποιός σκότωσε τον Τόμ και γιατί η Λίλη ήταν μέσα στα αίματα. Εγώ σκεφτόμουν ότι η Λίλη είχε αίμα επειδή τον ακούμπησε για να δει αν αναπνέει ή κάτι αντίστοιχο, όμως όταν το ξανά σκέφτηκα είδα ότι ο Τόμ ήταν κρεμασμένος και όχι στο πάτωμα. Επίσης πως εξηγείται το ότι ούρλιαξε. Δεν κολλάει το ότι ούρλιαξε επειδή τρόμαξε και όταν την είδαμε ήταν μέσα στα αίματα. Είναι λίγο περίεργο και κρύβει κενά.
Έμαθα για την κατάθεση που έδωσε η Λίλη στην αστυνομία. Είπε πως χόρευε μαζί με την παρέα της και πήγε στην τουαλέτα για να φρεσκαριστεί. Όταν μπήκε στο μπάνιο αντίκρισε τον Τόμ, κρεμασμένο και ούρλιαξε επειδή τρόμαξε. Φαίνεται μία απλή θεωρία και πιστευτεί. Φυσικά και ρωτήθηκε για το αίμα που είχε πάνω της και η απάντησή της ήταν ότι όταν ούρλιαξε πήγε κατευθείαν απάνω του και προσπάθησε να τον κατεβάσει και να δει αν είναι νεκρός και για αυτό λερώθηκε. Μπορούμε να το πιστέψουμε αλλά εμένα κάτι δεν μου κολλάει και νομίζω πως κάτι κρύβει. Επίσης ότι άλλο ξέρω είναι ότι η Λίλη και ο Τόμ ήταν δίδυμα αδέρφια. Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να βοηθήσει κάπως αυτή η πληροφορία. Το πτώμα πήγε στον ιατροδικαστή. Ζήτησα να μάθω από τον Ντόκτορ Χάνς την νεκροψία και έδειξε πως πρώτα τον χτύπησαν με ένα αιχμηρό αντικείμενο στο κεφάλι. Είχε χάσει πολύ αίμα αλλά δεν ήταν αυτή η αιτία θανάτου του. Ήταν το ότι μετά τον κρέμασαν και πέθανε από ασφυξία. Τώρα λοιπόν έχω ένα ακόμα στοιχείο. Κάποιος τον χτύπησε στο κεφάλι. Το ερώτημα όμως είναι το ποιός σκότωσε τον Τόμ. Η νούμερο ένα ύποπτος που έχω στο μυαλό μου, είναι η Λίλη. Θα μπορούσε να τον είχε χτυπήσει στο κεφάλι εκείνη, κάτι πιθανό, αλλά δεν μου κολλάει το ότι τον κρέμασαν. Πώς γίνεται να τον κρέμασε χωρίς να την δει κανείς; Και επίσης είπε ότι πριν πάει στις τουαλέτες, χόρευε με την παρέα της. Υπάρχει όντος κάποιος που να το πιστοποιεί αυτό; Τα κύρια ερωτήματα που με απασχολούν αυτή την στιγμή και πρέπει να λυθούν είναι αν υπάρχουν μάρτυρες που όντως αποδεικνύουν ότι η Λίλη χόρευε με παρέα πριν πάει στις τουαλέτες και αν πριν ο Τόμ βρεθεί στις τουαλέτες νεκρός, υπήρχε κάποιος που να τον είδε τραυματισμένο, να μίλησε μαζί του ή να τον είδε να τον σκοτώνουν.
YOU ARE READING
𝙒𝙝𝙤 𝙬𝙖𝙨 𝙞𝙩? (υπό κατασκευή)
RomanceΜια νεαρή κοπέλα προσπαθεί να λύσει το μυστήριο ανάμεσα στην δολοφονία του Τομ Λάρτζ που έχει στοιχειώσει όλη την πόλη. Μέσα από μια φοβερή και αδιανόητη δολοφονία η Μπέτι προσπαθεί να λύσει το μυστήριο και να φτάσει ως το τέλος.