2023. augusztus 1. kedd

236 9 0
                                    

Végül úgy döntöttük, hogy majd csak a következő ultrahang után kérjük meg Liam-et és Jess-t, hogy legyenek a pici keresztszülei, mert akkor majd már meglesz a baba neme és egészen cuki dolgot találtunk ki, hogy hogy fogjuk őket felkérni. Most pedig épp kocsiban ülünk, és Linden felé tartunk Asher anyukájához.

-Rohadtul semmi kedvem ehhez - morgott Asher. Nagyából mióta elindultunk ezt hallgatom. Azaz több mint fél órája. És kb. két perc és megérkezünk hozzájuk. A pohár pedig most telt meg nálam.

- Asher fejezd, be könyörgöm! Nem egy két éves kisgyerek vagy! Viselkedj már felnőtt férfi módjára, és fogadd el, hogy anyukád is boldog egy férfi mellett.

- Akinek gyereke van!

- Szóval innen fúj szél? Nem is ismered a kislányt! Lehet, hogy imádni fogjátok egymást.

- Kötve hiszem - dünnyögte.

- Velem sem hitted volna, hogy jóba leszünk fogadni, mernék.

- Az más.

- Miért is? Ugyan úgy a mostoha testvéred. És lány. Csak nem 16, hanem 3 éves.

- De...

- De? Hallgatlak - vártam néhány másodpercet. - Ugye, hogy nincs normális indokod. Na, kapd össze magad, mert itt vagyunk.

- Szerinted, hogy fogja fogadni? - kérdezte miután leparkolt a felhajtón.

- Szerintem örülni fog.

- Mehetünk? - nézett a házra, aminek hirtelen kinyílt a bejárati ajtaja.

- Szerintem kénytelenek leszünk - nevettem fel, ahogy megpillantottam Ana izgatott arcát. Kipattantam a kocsiból, majd Ashert meg sem várva indultam meg a nő felé.

- Szia, Hilary! - ölelt meg.

- Szia, Ana! - öleltem vissza.

- Hát a fiam? - nézett a hátam mögé, amikor elengedett.

- Hisztizik. Majd nemsokára jön. Ugyanis nagy hírünk van - vigyorogtam.

- Kíváncsivá tettél - mosolygott. - Szia, Asher! - tárta ki neki is a kezét.

- Szia, anya! - ölelte meg a fiú vonakodva és meg is puszilta. Annyira nem dühös ő, mint ahogy előadja magát. No meg szereti az édesanyját.

- Gyertek be. Bemutatlak titeket Jacknek - enged minket előre. A nappaliban ott vár ránk egy barna hajú magas férfi és egy megszólalásig rá hasonlító barna vállig erő hajú kislány.

- Sziasztok! - köszönt mosolyogva. - Bocsánat a kupiért, csak Mia minden áron rajzolni akart - borzolta meg a kislány haját.

- Jó napot! Ugyan, ha tudná, hogy néz ki az én szobám miután leültem a rajzalap vagy vászon elé - legyintettem mosolyogva.

- Ó kérlek, tegezzetek! Annyira ezért nem vagyok öreg - nevetett fel. - Jack Evans - nyújtotta felém a kezét.

- Hilary White - ráztam vele kezet.

- Asher barátnője? - néz rám kérdőn.

- Igen - bólintottam.

- Asher Cooper - fogott vele kezet a fiú is miközben méregette. Igazából még én azt a néhány szót váltottam Jack-el ő az egész lakást felmérte. Már amennyit láttunk belőle.

- Ana fia - bólintott.

- Így van - dugta a zsebébe a kezét.

- Szia! - rángatta meg valaki a kezemet.

Örökre összekötve | ✔️ |Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang