Sabah olduğunda kendime misler gibi bir kahvaltı hazırladım öyle sağlıklı yulaf badem sütü filan tabiki değil Nutella + pankek off ne iyi ikili be!
Kahvaltımı yaparken aynı zamanda da Burak'la işle ilgili konuşuyorduk herşey şuan için gayet iyi ilerliyordu ama son bir teslimat işi vardı Çin'de 鸿涛 Hóng tāo diye bir adamla işi bağlamak için Burak la Çin'e gitmemiz gerekecekti (öyle basit gibi bahsetmemek gerek nazlıcım adam Hem kendi ülkesine hem Amerika,Fransa ve Norveç'e teslimatlar yapıyordu bir nevi ünlü mafya işte daha ne diyim) ve bu teslimat antlaşmasını yaparsak şirket iflas etmekten kurtulmayı bırak resmen devasa bir yükselişe geçecekti ama işte bu yükseliş içinde omzumuzda koca bir yük taşımamız gerekti.
Bugün Burak'la akşam buluşup bu konu hakkında konuşurken yemek yiyecektik.Buda hallolduğuna göre hemen kısa bir duş alıp üstüme bol bir siyah pantolon üstüne ceket içine de yine siyah bir crop giymiştim birkaç tanede takı ile iş tamamdır
Arabama atladım ve Gürkan'ın evine sürdüm zile bastığımda belinde havlu karşımda duruyordu.
"Aşkım geleceğini neden haber vermedin bende duştaydım hemen üstümü giyip çıkıcam ayrıca biz gece diye konuşmamış mıydık?""Evet gece demiştik ama ben önden sana moral için geldim belki alamazsan üzülme diye"
"Yok ya aşkım işin olmama ihtimali sıfır! O kadar diyorum güven banaaa"
(Adi pezevenk senin hiçbir şeyine güvenmem ben)
"Pekii.." hafifçe gülümsedim"Sana kahve yapayım mı?"
"Olur ama saçlarımı daha şampuanlamadım sen aniden gelince"
"Tamam sen işini rahat rahat hallet ben bırakırım seni havalimanına"
"Çok iyi olur aşkım tamam o zaman ben 20 dakikaya gelirim"
Dedi ve gittii.. işte başlıyoruz.
Su sesini duyduktan sonra Gürkan'ın telefonunu aldım face ID koymuş şerefsiz hadi bakalım şunu bir deneyelim Gürkan'ın bir videosunu açtım ve Gürkan'ın telefonuna yaklaştırdım hadi...hadi...BİNGO!
İşte bu bee helal be nazlı sana helal!
Eveet şimdi önce Antalya da yapılacak şu toplantının yerini ve zamanını kendime atayım,tamamdır! Sonra hah şimdi de Ece'ye yazayım amaa dur ya Önce ki yazışmalarına bir göz atayım.
"Hayatım" mı Ece orospusunu öyle mi kaydetmiş e pes! Bakalım gerçekleri görünce de bir OROSPU'yu "HAYATIM"diye adlandırabilecek misin Gürkan bey.Hayatım:aşkım ya şu nazlı malından ayrılda bana gel özledim senii
Gürkan: tamam bal böceğim benim bende özledim seni yalamayı mesela...
Hayatım: yalamak mı bunu severiz, nereyi mesela?
Gürkan:full body babe!!
Hayatım:wow bekliyorum seni gel hemen :))
Allahım inanmıyorum ece sen nasıl bir sürtüksün de en yakın arkadaşının sevgilisiyle ilişki yaşayabiliyorsun! Fotoğraflara da bir bakalım
-da ÇÜŞ AMINA KOYAYIM AYY NASIL KAPANIYOR BU!! GÖZLERİM KANADI LAN !!!
ŞAKA HERHALDE !!
ABİ FOTOĞRAFTA ECE OROSPUSU BACAKLARINI İKİ YANA AÇMIŞ BÖYLE BİLDİĞİNİZ VAJİNASININ İÇİNİ ÇEKİP GÜRKAN A ATMIŞ GÜRKAN DA YANIT OLARAK YALAMA EMOJİSİ ATMIŞ DAHA FAZLA BAKAMAYACAĞIM!Ece'ye Gürkan'ın dilinden akşam buluşmak için yer ayarladığımı söyledim ve konum da attım, buluşacakları yer bir cafeydi Ece'ye tam olarak "akşam 21 de senin için şık bir kafeyi kapattım güzel romantik bir akşam geçireceğiz sonra da bana geçeriz" yazmıştım tabi Ece de mal olduğu için sazan gibi atladı...
Artık şu elimdeki videoyu da salmalıyım değil mi? İçten bir şekilde kahkaha attım.Lütfen oy vermeyi unutmayın ☀️
Selaaammm bu bölüm hakkında ki yorumlarınız neler? Sevdiniz mi?
Konular bir tık hızlı ilerliyor olabilir, nedeni de şu, artık okulum açılacak (9 Ağustos'ta bende yazabildiğim kadar yazmaya çalışacağım çok yoğun bir programım olacak artık 12.sınıf öğrencisiyim malum YKS falan)
Ama 9 Ağustos'a yetiştiremezsem bölümler aynı günlerde gelir diye tahmin ediyorum ben bölümleri yazıp taslaklarda bekletiyorum zamanında atarım diye düşündüm bu konuda çok zorluk yaşamam gibi her neyse beni anlayışla karşılarsanız çok sevinirim 🦋
Diğer bölümde görüşmek üzere🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arna
Teen Fiction-Kitabım +18 içerikler barındırıyor- -rahatsız edici cinsel içerikler bulundurmaktadır- ----------- BEN NAZLI KANDEMİR BABAM YÜCEL KANDEMİR'İN SİLAH KAÇAKÇILIĞI İŞİNİ DEVRALARAK BU SİKTİĞİMİN HAYATINI SİKMEYE GELİYORUM!" ----------- Ailesini trafik...