Selamm umarım iyisinizdir. Yeni bir bölümle sizlerleyim.
Sınır : 50 oy 100 yorum
İyi okumalar ❣️
" Varya bugün baya eğlendim , Açelya yine böyle birşey yapalım boş bir günde " dedi Acar
" Olur yaparız , ama bu sefer sadece ikizim olalım biraz zaman geçirelim " dedim
" Olur " dedi gözlerinin içi gülüyordu.
" Evet gençler eve geldik ama misafirler var galiba " dedi Efe abim
Bahçede bir sürü araba vardı. Ama sanki birkaç arabayı daha önce görmüştüm.
" Amcamlar gelmiş ama diğer arabanın sahiplerinin tanımıyorum " dedi Acar
" Hadi geçelim bakalım kim gelmiş öğreniriz " Efe abimin demesi ile kapıyı çalıp beklemeye başladık. Bir kaç dakika bekledikten sonra kapı açıldı.
" Hoş geldiniz çocuklar " dedi sultan abla
Aynı anda konuştuk üçümüzde .
" Hoş bulduk abla " dedik
" Tam zamanında geldiniz sizi bekliyorlardı "
Ben içeriye göz atıp konuştum .
" Niye bizi bekliyorlar ki "
" Kızım hem amcanlar geldi. Birde ortaklar geldi . Seni tanıştırmak istiyorlar "
" Hadi gidelim o zaman " dedi Efe abim
Salona doğru gitmeye başladık. İçeriye girdiğimiz zaman bizi baya kalabalık karşıladı.
Evet amcamlar gelmişti. Ama tanımadığım insanlarda vardı bunlar büyük ihtimalle ortaklardı.
" Hoş geldiniz kızım " dedi Hacer Hanım ve tüm dikkatler bizim üstümüzde oldu.
" Hoş bulduk " dedim Efe abim ve Acar' a hitaben de.
" Hadi geçin şöyle oturun çocuklar " dedi Ekrem Bey .
Boş koltuğa geçip oturduk. Üçümüz yan yana oturmuştuk.
Barlas ve Alperen bize dik dik bakıyordu. Ben de aynı şekilde Alperen' e bakıyordum. Kafamı salladım 'hayırdır' der gibi.
Daha fazla bakamayıp önüne döndü.
" Hoş geldiniz " dedim diğerlerine hitaben
" Hoş bulduk canım " dedi Elif abla
" Sizde hoş geldiniz canım " dedi Yasemin abla
Ortaklara baktığım zaman beni süzüyorlardı. Bende onlara daha dikkatli bir şekilde baktığım zaman sanki daha önce görmüştüm. Ama nerede.
" Kızım onlar bizim yeni ortaklarımız , Ali Bey eşi Gamze Hanım , oğlu ise Serkan . Kızımı zaten biliyorsunuz Açelya "
Vay benden bahsetmiş. Yanlız şu Serkan denen çoçuğu nereden tanıyordum.
" Memnun olduk kızım " dedi Gamze Hanım
" Bende memnun oldum " dedim ama hala kim olduklarını hatırlamıyorum.
" Ee hadi o zaman yemeğe geçelim " dedi Hacer Hanım
Sırayla yemek odasına geçtik. Herkes bir yere oturdu. Benim sağ tarafımda Alperen , sol tarafımda ise Savaş vardı.Tam karşımda Serkan oturmuştu.
Yemek servisleri yapıldı. Ekrem Bey afiyet olsun dedi ve yemeğe başladık.
Masada genel olarak iş konuşmuştu. Ara sıra benim ve Barış' ın konuşması oldu. Diğerleri ise sessiz kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Umutlar Mı?
Literatura FemininaLânet olsun!!! Ne yani herşey bir yalandan mı ibaretti. Abilerin Açelya' ya karış tutumu ne olacak. Açelya abilerini sevecek mi ? Açelya kuzen tayfası ile anlaşabilecek mi ? Peki Simge aile üyelerine neler yaptı ? Bunları öğrenmek için gelen ve...