"TE??"
Nézek az előttem állóra kikerekedett szemekkel, és a félelem cikázik át a testemen. Hirtelen csuktam volna vissza az ajtót, de egy bakancs megakadályoz benne. Majd a falap keskeny résén kinézve egy vörös szempárral találom magam szemben.
-Jimin kérlek! Hallgass meg. - szólít meg a személy kintről. De honnan tudja a nevem és… és ez a hang sokkal másabb, amit a fejemben szoktam hallani.
-M… mit ak… akarsz? - dadogóm a kérdésem neki félelmemben.
-Csak beszélni és elmagyarázom a tegnapi napot. - jelenti ki nekem, de nem hiszek neki. A 7. érzékem azt súgja egyfolytában, hogy ő nem jó ember, vagy is farkas… ahhhh ez kész agyrém.
-Merre vagy??? Segíts!!! - kérdezem a gondolatban a jól megszokott hang tulajdonosát aki tegnap is segített.
-Jimin ez nem fog menni! Hallok mindent! Csak beszélni szeretnék veled. - jegyzi meg egy idegen hang a fejemben a dolgot, és akkor esik le, hogy mi is történik most.
-Te is hallod? - nézek rá csodálkozva.
-Persze és… - nem tudta befejezni, mert az ismerős hangot is meghallottam.
-Jimin pár perc és ott vagyok! Mi a baj? - szólított meg a kellemes hang, és egyfajta nyugalom uralkodik el rajtam.
-Szóval te vagy az! - hallom meg az idegen hangot a fejemben, aki előttem áll. És ekkor pillantom meg a kertkapuban Jungkookot.
-Te vagy az… a fejemben Jungkook? - beszélek gondolatban hozzá.
-Szállj le róla Jeon ő az én omegám lesz! - fordul felém a tegnapi bántalmazóm.
-Abba nekem is lesz beleszólásom Wang!
-Gyere pakolj fel Kook, szétkaplak…! -kezdtek el acsarkodni egymással.
-Jimin menj be, és zárd be az ajtót. - hallom meg a fejemben a kellemes hang tulajdonosát.
-Jó! - válaszolok vissza neki gondolatban, majd hirtelen kilököm a másik személyt az ajtóból. Hangosan rávágtam az ajtót és a falap mentem lecsúsztam, majd a kezem a fülemre raktam. De így is hallottam a bájcsevejt kettejük között. Úristen ez nagyon ahhhh…. hagyják már abba. Ezt nem lehet elviselni. Rázogatom a fejem, és ezt mondogatom magamban. Mikor is meguntam a vitát hallgatni, ekkor felpattantam az ajtó elől, és dühösen rontottam ki a házból. Hatalmas léptekkel közeledek a két veszekedő fiúhoz mikor is bántalmazómnak a karjára fogtam, és adtam neki egy nagy pofont.
-ELÉG LEGYEN MÁR! ÉS MÁSSZ KI A FEJBŐL! VILÁGOS???- nézek rá dühösen, és könnyek közepette. De valahogy Jungkook jelenléte bátorságot adott, hogy megtegyem azt amit, mármint képen vágjak egy farkast. Mert gondolom ő is az!!! Mind a ketten hatalmas szemekkel bámultak engem, amikor is az előttem állónak vörösre váltottak a szemei, és egyfajta félsz tört rám. A tekintetemmel Kook szemeit kerestem, de az övé is vörösen világított. Lassan elkezdtem hátrálni, és minden egyes lépéssel távolabb akartam kerülni tőlük. Viszont ők közelíteni kezdtek úgy, ahogy én hátráltam.
-Jimin meg ne moccanj!!-szólít fel az ismerős hang és Jk-re néztem.
-Jung… Jungkook mi… mi a baj? - kérdezek vissza gondolatban.
-Ha azt mondom feküdj csináld azt!!!
-Fejezzétek már be! Nem esett le nektek, hogy hallok mindent kettőtök között. - jegyzi meg Jk mellett álló egy perverz mosollyal az arcán. Hamar körbenéztem a terepen merre van menekülési út. Abban jó vagyok, meg a futásban. Gondolok erre magban. Mire felocsúdtam az eszme futtatásomból, és Kook hangját hallom meg, azonnal oda néztem. Majd láttam, hogy ez a tulok felém szalad, időm sem volt elmélkedni mit is csináljak. Hamar jobbra ugrottam és át a kerítésen, majd nyúlcipő a suliig. Alig 10 perc alatt beértem az ismerős falakkal körbe vett iskolába, itt azért kicsit bátrabban mozgok már, így gyorsan felszaladtam a teremhez, és rontottam be az ajtón kopogás nélkül.
-Park Jimin! Mi a késésének az oka? Viszont kopogni azért kopoghatott volna. - jegyzi meg az irodalom tanár dühösen, majd a helyem felé bólint, mire vettem a lapot, és pár lépésből oda is értem a helyemre. Gyorsan leültem, de csak az ablakon tudtam ki bámulni. Ez az egész olyan hihetetlen és… - gondolataimból a csengő hangja rántott vissza majd amikor körbenéztem, már üres is volt a terem. Lassan felálltam a helyemről és kiindultam a helyiségből, de az ajtóban egy kemény mellkas megállított benne. Tekintetemet az előttem állóra tévedt, és akkor láttam meg Jungkook kedves, de egyben aggódó mosolyát.
-Jól vagy? - teszi fel a kérdését nekem, amire csak bólogattam. - Nélkülem nem mehetsz sehova sem! - jelenti ki és a csuklómra fogva húzott ki a teremből. Olyan gyorsan ment, hogy én csak bukdácsolva kocogtam mögötte. Amikor is a következő óra terméhez értünk, ahol a padomhoz vitt, majd ellenkezés nélkül ültetett le a székre. De amikor egy másik széket húzott az asztalhoz kérdőn néztem rá, aminek hangot is adtam.
-Te mit csinálsz? Nem is itt ülsz. - jelentem ki mire vörös szemmel rám nézett.
-De ma ehhez van kedvem!- válaszol nekem határozottan, majd a csengő hangja töri meg magasröptű beszélgetést köztünk, és a tanár jelenléte. Ez így ment egész nap. Viszont az ucsó óra tesi volt, ahol nem tudott folyton mellettem lenni, így egy kicsit szabadabbnak érezhette magam. Az udvarra kiérve nagy levegőt vettem, majd felsorakoztunk a vonal mentén. A hetes jelentett és a tanár kiadta a gyakorlatokat. Amint elkezdtem csinálni egy éles fájdalom hasított végig a testemen, és egyfajta forróság lett úrrá rajtam. Éreztem az arcomon, hogy ég, s gondolom tiszta piros. De nem nagyon érdekelt a dolog csak arra koncentráltam, hogy elmúljon a fájdalom. Kb az óra felénél járhatunk, amikor az egyik nagy marha a semmiből fellökött, és én a porba estem. Lassan néztem a felettem állóra, és akkor realizáltam, hogy vörös kiéhezett szemmel nézett rám. Majd egy újabb osztálytársam ugrott ide hozzám, és neki is vörösen világítottak a szemei. Tekintetemet elrántottam, majd kétségbeesve kerestem Kook alakját, de nem láttam az udvaron. Így gondolatban szólítottam meg.
-Jungkook merre vagy? Segíts! - válasz nem jött a kérdésemre hanem csak arra eszméltem fel, hogy az orromat megcsapta a jól ismert rózsa illat és két erős kéz emelt fel a földről. Bele bújtam az ölelésébe, úgy éreztem elveszek ebbe az émelyítő aromába.
Sziasztok csajok.
Itt a folytatás. Remélem azért tetszett!? És nemsokára hozom a kövi részt is.Love ARMY. ❤️ ❤️ ❤️
YOU ARE READING
Piroska története (Jikook)
FanfictionIsmeritek Piroska és a farkas történetét? Hát persze... 😅Na ez a story kicsit másabb lesz.... Jimin új iskolába megy, mert a régiben folyton piszkálták a kinézete miatt. De az új suli sok titkot rejt számára. És fenekestűl felfordul az élete. Ha f...