|KİN|

214 28 3
                                    

Eski fic olduğu ve yeniden yayınladığım için unutuom hep yb atmayı spdmepdms

+++

~L~

Keskin bakışlarla önümdeki herifleri dikizliyordum. Bu kızı kaçırmayı başarmışlardı, kaçırmalarıyla beraber kendi sonlarına da yaklaşmışlardı. Her ne kadar sert görünmeye çalışsalar da bana baktıklarında gözlerindeki korkuyu görebiliyordum.

Kel ve sakalsız olan adamın yanında duran fransız bıyıklı p*zevenk bana attığı bakışlarla kendini beğenmiş görünüyordu. Korkudan titreyen eliyle arka cebinden çıkardığı telefonunu sıkıca kavradı.

"Min elimizde patron."

Lee Sooman.

Bacaklarım ve kollarım sandalyeye bağlanmış bir şekilde hareketsiz oturuyordum. İstersem onları güç uygulayarak yırtabilirdim ama ben istemiyordum. Benim bu iplerden kurtulmam o g*t heriflerin sağlığı için hiç iyi olmazdı.

"Tamamdır patron."

Telefonunu geri cebine koydu ve ağır adımlarla yanıma geldi. Sinir bozucu bir şekilde sırıtıyordu. Normalde hepsini birden indirmemin 2 dakikamı almayacağı adamların karşısında çok zayıf duruyordum. Ağırıma gidiyordu.

"Çok yazık oldu." diye mırıldandı ve burnunu kıvırıp gitti. Önce bir kapı açılma sesi, sonrasında da fısıltı halinde konuşmalar duydum. Konuşmaları dinlerken bir yandan da önümde dizilmiş patronlarının gelmesini bekleyen andavallara kaşlarımı çatıyordum.

"Sonunda yakaladınız."

"Tamamen sizindir."

Arkadan ayak sesleri yaklaşıyordu, işte geliyordu... Yıllar sonra tekrar karşılaşacaktık ve bu sefer yıllar önce yaptığım gibi ona bir teklif sunarak yırtamayacaktım. Celladım olmaya geliyordu.

"Min Lalisa... Wow!"

Tipi hiç değişmemişti, hâlâ daha bakıldığı anda bir p*ç kurusu olduğu belli oluyordu.

"Özlemişim seni ha?" Ağzımdaki bantı yavaşça çekerek çıkardı.

"Lanet olası yumruğumu o b*k suratında hissettiğinde de özleyebilecek misin?"

Dişlerimin arasından tıslayarak konuştuğumda keyifle güldü, bembeyaz olan dişleri karanlıkta parlıyordu.

"Şu bebeksi tenine bir bak..."

Soğuk parmaklarını yanaklarımda gezdirirken çenemi nazikçe tutuyordu. "Bu laflarla çok zıt..."

"Kes."

"Sakin ol şampiyon."

"Sana girsin kamyon."

"Baban olacak yaştayım kızım, benimle laf dalaşına girme."

Gözlerimi kıstım, bu herif sabrımı sınıyordu. "Girersem n'olur lan?"

Dilimi alt dişlerime doğru bastırarak ayağa kalkmaya çalışınca yüzünü hafif buruşturdu.

"Tanrım... Küçük bir erkek çocuğu gibisin."

"Sende or*spu çocuğu gibisin."

Kafasını geriye doğru atıp, büyük bir kahkaha attıktan sonra tekrar üzerime doğru eğildi ve "Evet, sanırım öyleyim!" dedi.

Tam ağzımı açıp sövecekken işaret parmağını dudaklarımın üstüne koyup susturdu beni.

"Nefretini içinde tut, kafayı yersin."

"Sen de biraz daha sabrımı sınarsan y*rrağı yersin, dikkatli ol."

Tekrar büyük bir kahkaha attıktan sonra "Hâlâ eskisi gibi saniyede bir laf sokabiliyorsun, beni çok güldürdün. Seninle bir akşam yemeği yemek istiyorum." dedi.

"Kusura bakma aslanım yemeğe yetişemem, akşama cenaze var. Senin cenazen."

Tekrar kocaman bir kahkaha attığında gözlerimi devirdim, komik olan neydi?

"Akşam yemeğini beraber yiyeceğiz, Min."

Arkasını dönüp kıkırdayarak gittiğinde hareket etmeye çalıştım ama nafile. Beklemekten başka yol yoktu o anlık...

+++

ABİ LALISA'YI FURKAN EMİRCE GİBİ KONUŞTURDUĞUMA İNANAMIYORUM SDKWPDNWPDNWĞDMWPS

Oy atmayı, yorum yapmayı ve beni takip etmiyorsanız da sakın takip etmeyi unutmayın. Öpüldünüzz efenim💜💅🏻

𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐅𝐮𝐧𝐤𝐲 | 𝐓𝐚𝐞𝐋𝐢𝐜𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin