Sorduğum soru karşısında donup kaldı.Öğrenmek istediğim aslında o kişinin kim olduğu değil. Benmiyim değilmiyim istediğim bu. Sorarcasına bir bakış atınca gözlerini yere dikti.
"Şey bir arkadaş işte. Sonra söylerim" istemiyorsa kendisi bilir. Vakti gelince nede olsa öğreneceğim. Hem ozamana kadar kendi hislerimdende emin olmuş olurum. Telefonumun titrenesiyle cebimden çıkartıp elime aldım. Mesaj kısmını açınca gülümsemeden edemedim.
"Sevgilinden galiba"
Midori nin yüzüne bakınca gözlerinde kızgınlık gördüm. Kıskandımı ki şimdi bu. Pis pis güldüğümü görünce ne oldu der gibi bir İşaret yaptı.
"Evet sevgilim ismi naruto kıskandınmı"
Gelen mesajı gösterince yüzü kızardı.
Midoriyle napıyorsunuz bakalım. Çok yakışıyorsunuz doğrusu
Utanınca ayni zamanda şaşırmış gibi bir ifade takınması çok komiğime gitti doğrusu. Ama şu bir gerçek beni kıskandı.
az önce kendisi seni sevgilim sandı ve kıskandı.
Attığım mesajı görünce omuzuma bitane yumuruk geçirdi.
"Kıskanmadım bir kere nerden çıkardın onu. Dün sevgilim olmadı demiştin ondan şey ettim"
Pis pis güldüğümü görünce başka bir yere bakmaya başladı. Kıkırdamadan edemedim. Eline bir gitar alıp yanıma geldi. Ve hızlı hızlı bir parca çalmaya başladı.
"Sakin ol tamam bukadar utangaç olmana gerek yok"
Gitarın tellerine elimi koyup çalmasını engelledim ve Gülümsedim.
"Sasuke hadi gidiyoruz. Vayy baya iyi Kaynaşmışsınız"
Annemin sesiyle midoriden uzaklaşıp kapıya yöneldim. Ciddiyetimi bozmadan odadan çıktım. Annemin arkamdan pis pis baktığından adım gibi eminim. Abim yumuşamış olacak ki Annemin bana bakışını görünce Gülümsedi. Midori nin ailesine selam verip kapıdan çıktım... Eve geldik sonunda gerçi bir arka sokağımızda evleri zaten ama bukadar kısa sure onu görmemiş olsam da sanırım özledim.
"Onumu düşünüyorsun bakalım.bu kız seni bayağı etkiledi he"
Abimin söyledikleri kulaklarımda. birkez daha yankılandı. Bu kız seni bayağı etkiledi he. Gerçekten etkiledimi beni... Neyse şuan bunları düşünmesemde olur. İleride anlayacağız ne olacağını. Hazır Abim yokken şu yok oldukları anı bir sorayım.
"Abi gecen gün sen ve babam evde yoktunuz. Özellikle sen. Genelde hic ortadan kaybolmazdın. Yada ben öyle biliyorum. Annem de söylemedi. Zamanı gelince öğrenirsin dedi. Öğreneceğim şey ne abi"
Gülen yüzü bir anda yok oldu.gözleri cama yöneldi. Bakışları buz gibi oldu. Bu bukadar derin yapan nedir. Neden saklıyorlar.
"Zamanının gelmesine az kaldı küçük kardeşim. Az kaldı"
Sözleri biter bitmez odamdan çıkıp gitti.abimin bana böyle davranmasına sebeb olacak kadar önemli neyi var bu konunun. Ayrıca abimin kolunda neden bandaj var. Şu öğreneceğim şeyin zamanı gelsin artık... Sabah uyandığımda saat altı kırkbeş ti. Simdi ise tam yedi. Hazırlanmak için aceleye gerek yok. Midori yi saat sekizde alacağım nede olsa... Banyoya girip suyu ılığa ayarladım. Su yine yorulmuş ruhumu dinlendirdi. Çıktığımda askılıktan okul kıyafetimi alıp giyindim. Yarım saate kadar çıkacağım için yemeğimi rahat rahat yedim zaten en fazla onbeş dakika falan sürüyor... Evlerine geldiğimde bahçeden kapıya baktım. M-midori başka bir erkekle kucaklaşıyor... Oda aynı işte... Yanıldın sasuke.yanıldın. omuz silkip yönümü okula çevirdim.
"heeey sasukeeee"
Midori nin sesi arkamdan gelince kulaklığımı çıkartıp çaktırmadan telefona taktım ve kulaklarıma yerleştirdim. Daha sonra şarkı açmadan telefonu yana doğru çevirdi çekip kablosunu görmesini sağladım.
"Sasukeeeee"
Adımlarımı hızlandırıp naruto ya mesaj attım
Midori ye mesaj at benimle muhatap olmasın. Neden diye sorma öğrenmek istiyorsan şu resme bak.
Dedim ve çaktırmadan arkamdaki ikilinin fotoğrafını çekip naruto ya attım.
Tamam.
Okula gireli beş dakika oldu ve midori yeni geldi. Yanıma oturunca kalkıp en arkada duvar kenarındaki boş sıraya oturdum. Korktuğum başıma geldi ve yine yanımda.
"Neden naruto ya seninle muhatap olmamamı söyledin. Bir sorun mu var"
Hiç cevap vermeden kafamı yan bir şekilde sıraya koydum. Yüzüm duvara dönük olduğu için onu göremem.
"Yalnız bırak beni"
Neden onu kıskanıyorum. Neden. Sevmiyorum onu öyle değilmi. Daha iki gün oldu. Bukadar bağlanmış olamam öyle değilmi.
"Nedenini söylemeden şurdan şuraya gitmem"
Son söylediklerinden sonra uyumuşum sanırım zilin sesiyle kendime geldim. Yanımda yi bulamayınca omuz silktim. Şurdan şuraya gitmem. Cabuk pes etmiş. Beni ilgilendirmez. Sınıfın kapısından çıkınca karşı duvarda midori ve o çocuğu gördüm. İstemsizce kaşlarım çatıldı. Fakat yoluma devam ettim. Safsın sasuke çok safsın. Beni fark edip arkamdan gelmeye başladı. Adımı haykırışından anladım. Adımlarımı hızlandırıp hemen erkekler tuvaletine girdim. Buraya giremez. Elimi yüzümü yıkayıp aynada kendime baktım. Yanımda o çocuğu görünce yüzüme en soğuk halimi yerleştirip çocuğa döndüm.
"Ne var?"
Yüzünde samimi bir gülümseme vardı ve elini uzattı.
"Midoriyi kurtaran çocuk sensin demek. Sana çok tesekkur ederim"
Elini tutmadan kapıyı açıp çıktım. Sınıfın kapısına geldiğimde midori dikilmiş kapının önünde üzgün üzgün bana baktı. Hic aldırış etmeden sınıfa yöneldim. Eliyle durdurmaya çalıştı fakat ondan önce elini tuttum yüzüne hic bakmadım. Nasıl bir yüz ifadesi olduğu önemli değil. Oda onlar gibi. Bedenimi hareket ettirip yerime geçtim. Bugün naruto gelmemiş hinatada yok. Kesin gezmeye gitmişlerdir...
Okuldan çıkıp evimin yolunu tuttum. Kulaklığı takıp linkin park - paprecut u açtım. Bu gurubu çok seviyorum. Acayip şarkıları var. Evime yaklaştığımda yanımda birinin yürüdüğünü fark ettim. Midori...
"Rahat bırak beni"
Yüzüne bakmadan içeri daldım...kendimi yatağa attım. Hemen akşam olsa... Abimle bugün sinemaya gittik. Tabiki ben teklif ettim çünkü nedense bugünün hemen bitmesini istiyorum. Yarın çok iyi olucak ya sanki. Her neyse döndüğümüzde saat akşam onbirdi şimdi ise onbir buçuk oldu. Artık ruhumu dinlendirsem çok iyi olucak....Merhaba arkadaşlar. Lütfen hikâye hakkındaki eleştiri ve görüşlerinizi belirtin. Ayrıca SEVGİ isimli hikâyeme de bakarsanız sevinirim. İlginiz için şimdiden teşekkürler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk'a Acımayan Sır
Ficción GeneralAŞK'a birde çoğu insanin farkında bile olmadığı bir SIR eklersek ve bu sır acımasızsa...