Multi irem ^-^
Bugün de geç kalktım. Noluyo ya bana? Herhalde yaz psikolojisi. Okul olmadığı için geç kalkıyorum. Ve yine evde kimsecikler yok. Çok güzel ya , yani biriside giderken uyandırsa beni. Tek başımda da birşey yapasım yok. En iyisi Nazın yanına gitmek. Ama ilk önce arayayım da evde değilse mal gibi ortada kalmayayım.
-alo Naz
-efendim
-nerdesin?
-evdeyim , off ck canm skldı gelsene bize , hem ben daha kahvaltı da yapmadım.
-Annenle baban evde yoklar mı?
-hayır , bir haftalığına iş için şehir dışına çıktılar. Hem bizde kal birkaç gün. Mayonu falan da al. Yüzeriz.
-peki ama ilk önce annemin yanına uğrayalım beraber.
-niye?
-belki izin vermeyebilir , ama beraber gidersek bişiy demez.
-Varya irem saf falan gibi duruyosun ama biliyosun işini.
-he he , yani tecrübelyk .
-of neyse ya , bekliyorum çabuk ol.
-peki , eşyalarımı toplayıp geliyorum.Inşallah annem izin verir. Lütfenn lütfenn lüütttfffeeeennnn.......
Eşyalarımı toplayıp bir çantaya tıktım. Hiç de katlamadan koydum ya. Amaan neyse Nazı kandırırım o katlar benim için.Otobüse bindim ve çabucak Nazlara gittim.
-hadi naz çık şurdaaaan
-olmaaz , güzel birşeyler giymeliyim.
-ya napmaya çalışıyosun aptal kız , annemi tavlamaya gitmicez , alt üstü izin alıp gelicez.
-ama o çocuğun yanına güzel çıkmalıyım ki bana 1 kerecik baksın.
-e yani ben Akayın yerinde olsam ben de bakarım kim böyle iğrenç giyinir diye. Aslında kim olsa bakar .
-ayy adı akay mı? Aynı adı gibi parıldıyo.
-hı ya ya nedemzsin . Resmen kibirden parıldıyo.
-niye öyle diyosun ya. Bence çok tatlı.
-çok da tehlikeli. Hem hadi çabuk ol , akşamleyin annem eve gidince izin alacak değiliz.
-tamam yaa yürü hadi.Evden çıkıp annnemin çalıştığı yan eve gittik.Zile bastığımızda meryem abla yani evin diğer hizmetçisi açtı kapıyı.
-meryem abla annem nerde?
-bahçede yavrum. Gel içeriye '' kafamı tamam anlamında salladım ve naz ile içeriye girdip bahçeye yöneldik.Annem yine masayı topluyordu. Bir anda gözüm Akayı aradı ve buldu da. Masadan uzakta bir yere oturmuş dergi okuyordu. Onu incelerken bir anda kafasını kaldırıp bana baktı ve göz göze geldik. Ben direk anneme yönelsem de onun hala bana baktığını hissediyordum. Hayret , burda allı pullu giyinmiş naz varken nasıl olur da bana bakar?
-ireem irem ya baksana kızım hadi söyle annene
-ha , şeyy anne benn bikaç günlüğüne naz ile kalsam?
-lütfenn ya , bakın annem ve babam evde yoklar.Hem annem de Iremin gelmesine izin verdi. Lütfenn'' anneme döndüğümde biraz tereddüt ederek baktı. Sonra bize bakarak'' evi yakmayın da naparsanız yapın '' deyince Naz ve ben annemin boynuna atılıp zıplamaya başladık. Bir anda degemi kaybedip sarsılınca 3'ümüzde yere düştük ve deli gibi kahkaha atmaya başladık. Akaya baktığımda oda sırıtıyordu. Ama dalga geçer gibi değil yani içten gülüyordu. Ne de tatlı gülüyordu. O mavileri dikmiş.... sakin ol irem. Hiç erkek görmemiş gibi davranma. Kanma oyununa.
Bir anda annem kalkınca eğlencenin bittiğini anlayıp ben de ayağa kalktım. Naz da kalkınca '' neyse gidelim biz annecim '' deyip anneme el salladım. Naz da Akaya el sallıyordu. Bir anda kolunu çekip ''napıyosun'' der gibi baktım. Bu kız ne de asılgandı. Allahtan erkek seviyor. Yoksa bunu hiç çekemezdim.
Sonunda Nazın evine geldik ve pizza sipariş ettik. Bir de film vardı.Dabbe' yi izleyeyecektik. Ben de o anlık deli yürekle tamam demiştim.Pizzamız da 20 dk sonra geldi ve yorganı da alıp koltuğa yayıldık. Tam film başlayacakken telefonum çaldı. Arayan mustafaydı. Ben açmak istemesem de Naz hemen alıp açtı.
-aloo mustafacığım , naber?
Hiiiç biz de iremle film izliyorduk da.
niye mi? Şeyy irem tuvalete gitti de telefonu burdaydı.
haaa gelin tamam , bekliyoruz.'' diyince noluyo gibisinde baktım.
-şeyy mustafa geliyor da bize.
+nee , ya hani ikimiz kalacaktık?
-bir dee ,,,
+ne bir de? Ya da dur seni boğmadan once hazırlanayım ki işim çabuk bitsin.
-yanında bir arkadaşı gelicekmiş.
+hah tamam yani işin bitti son duanı et.
-ya niye ya eğlenceli oluur. Hem mustafayla yak..
+ne yakınlaşması ya o benim dostum dedim sana . Bilerek yapıyosun hep varya.
-ay evet bilerek yapıyorum zaten herşeyi. Hadi kalk da şuraları toparlayalım. Hem dedim birkere şimdi gelme dersem olmaz.'' bu kız varya bu kız , ahh birşey de diyemiyorum şu cadıya.
Hah zilde çaldı. Geldiler demek ki.
+yaa Naz dur
-nevar irem?
+kapıyı açmasak mı?
-oha ya sus kapa çeneni olmaz , hemen açayım kapıyı.
+iyi git be , sen de dünden meraklıymışsn ha kapı açmaya.
Aha valla gidiyo kapıya . Peki şöyle saçımı üstümü falan düzelteyim de. Ee nerdeler bunlar? Eh yani kapı 10 km uzakta mı?
-Naaaaaz , nerdesiin? Naaz.....
Allah allah noldu bu kıza. En iyisi gidip bakmak. Kapıya baktığımda Naz ağaç gibi dimdik donmuş dışarı bakıyordu.Neye dondu bu kız onu da anlamadım.
Ben de merakla gelenlere baktım. Mustafa ve
ve
yok ya ... o olamaz!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTARIMIN TELLERİ
ChickLitSadece birisinin sesini duyupta aşık oldunuz mu? Onu görememek , koklayamamak , hissedememek ama anlamak...... Sadece söylediği şarkıdan onu anlayabilir misiniz? Ya o sizin çok yakınınızdaysa?