1.Bölüm

135 5 0
                                    

Tuanadan
Sabah her zaman ki gibi kalktım ve kahvaltı yaptım,yani kahvaltı yaptığımı sanıyordum.Evet ben ben bir şizofrenim ne kadar da benzemesem de şizofrenim.Kahvaltıdan sonra da pikolağa gittim evet terapide görüyordum,giderken de bunları giydim.

Sonunda yola koyulmuştum yolda bir çok insanın seslerini duydum,tek kelime ile çok rahatsız ediciydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonunda yola koyulmuştum yolda bir çok insanın seslerini duydum,tek kelime ile çok rahatsız ediciydi.Aslında Burda devreye şizofrenliğim giriyordu,ah evet hep onun yüzünden kafamda bir çok insanın sesini duyuyordum. Ama aralarından biri "Seni bulucam ve öldürücem" diyordu.Evet bence de korkutucu,Yolun nerdeyse yarısına geldiğimde ise 2 gurup erkek bana ıslık çaldı.O an sadece eski anılarım gözümden geçmişti,bu korkutucu. Sonunda piskoloğa geldim,Ayşe hanım ilk bana adımı sordu.Evet ne kadar çok gelsemde piskolojim daha da bozulmaması için bunu yapar.

Ayşe:Merhaba,Adın ne acaba söyler misin?

Tuana:Merhaba,ben Tuana tanıştığıma memnun oldum.

Ayşe:Evet Tuana bugün neler yaşadın,biraz anlatmak ister misin?

Tuana:her zaman ki gibi

Ayşe:Peki Tuana sanırım anlatmak istemiyorsun,o zaman biraz geçmişe gidelim mi?

Tuana:ne kadar gecmiş'e?

Ayşe:hatırladığın en eski şeyden başlayarak anlatmanı istiyorum

Tuana:Hatırladım en son şey galiba

Ayşe:evet seni dinliyorum

Tuana: 3 yaşımda annemin bana aldığı bilezik

Ayşe:peki,o bileziğin üstünde hangi semboller vardı?

Tuana:galiba özgürlük işareti,ay ve...

Ayşe: ve ?

Tuana:şey ııııı Ç evet Ç Ç harfi ile bir sembol vardı.

Ayşe:peki,şu ana kadar yaşadığın en kötü şey neydi?

Tuana:galiba.. Annemin gözümün önünde ölmesi

Ayşe:anladım peki Tuana anneni kim öldürdü?

Tuana:şey öhöm şey babam..

Ayşe:peki,ban biraz babandan bahseder misin?

Tuana:aslında eskiden babam çocuken çok neşeliymiş,mutlu bir cocukmuş?,ta ki annemle tanışana kadar..

Ayşe:Daha çok şey anlatır mısın?

Tuana:Annem ile babam evlendikten 1 yıl sonra ben dünayaya geldim babam benden pek hâz etmezdi,ama annem beni çok severdi.Hala onun hayalini görüyorum ve 'seni birgün bulucam' derdi.

Tuanadan
Tam önemli yere geliyordum ki Ayşe hanımın asistanı oda ya girdi onun asistanı da bir nevi pikolok sayılırdı.

Ülkü (asistan) : Tuana hanım terapinin süresi doldu,görüşmek üzere.

Tuana:herkese görüşürüz

Yazardan (sa)
Tuana piskoloktan çıkmıştı ve yola koyuldu yolda onu biri aradı bakmak istemese de 3 kere çalınca baktı ve..

_________________1.Bölüm Sonu_________________

Yazardan (yani ben)
Sizce kim aradı? Beğendiyseniz lütfen takip edip oylar mısınız?

𝐓𝐄𝐑𝐀𝐏𝐈̇ 𝐈̇𝐋𝐄 𝐁𝐀𝐒̧𝐋𝐀𝐑 𝐀𝐒̧𝐊 𝐈̇𝐋𝐄 𝐁𝐈̇𝐓𝐄𝐑..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin