Luna Baker vagyok 21 éves. Londonban élek egy albérletben. Van egy növérem meg egy bátyám. A növéremet Georgia Bakernek hívják (28 éves), a bátyámat pedig Mark Bakernek. (32 éves)
Apukám William Baker és anyukám Alexandra Baker.
A legjobb barátomat Mason Mount-nak hívják. Anyukám meg az ő anyukája öri barik voltak az általánosban, középsuliban, gimiben, fő iskolán és az egyetemen is. Ez által rengeteget voltam együtt Masonnal. Jelenleg az egyetemi vissza jelzésre várok, hogy felvettek-e mivel az egyetem első 1 évében magántanuló voltam. Na de jöjjenek a családom tulajdonságai:
-anyu: barna szemek, szökés barna haj, kicsit ducibb test alkat és 165cm.
-apu: kék szemek, fekete haj, apatest(xd), 185cm.
-Georgia: zöld szemek, mogyoró barna haj, homokóra alak és 178 cm.
-Marc: kék szemek, kávé barna haj, izmos test alkat és 189cm.És végul én: fekete szemek, mogyoró barna hajam a hátam közepéig ér, 170cm vagyok nagy popsikkal és közepes méretű mellekkel. Ja és lapos a pocim.
-LUNAAA! GYERE MÁR ELKÉSÜNK!-kiáltotta Mason.
-JÖVÖK MÁR!Lefutottam a lépcsőn és sikerült is megbotlani. Beültünk Mason kocsiába és elhajtottunk a moziig.
-Muszáj az Annabell-t nézzük?-néztem rá.
-Igen! És ha akarod egész végig fogni fogom a kezed, hogy ne félj.
-De azzal csak cím lap sztorik lennénk...
-Nem baj annyit nem ér nekem a híresség, hogy ne fogjam a kezed ha félsz...
-Cuki vaaaagy!-mivel piros volt a lámpa át hajoltam és nyomtam egy puszit az arcára.Végül csak oda értünk de majdnem elkéstünk de még volt 10 perc a film kezdetéig. Addig vettünk 2 nachost és 2 nagy kolát és még popcornt is.
-Luna miattad majdnem lekéstük a filmet!-suttogta Mason mikor leültünk a székekre.
-Jó de elkentem véletlen a sminkem...
-De nem divat bemutatóra jöttünk!
Kuncogott Mason. Aztán a mögöttünk ülő ember megszólított, hogy hallgassunk már aztán mikor látta, hogy Mason Mountnak szolt be egyből lennebb csúszott a széken. Utálom amúgy a horror filmeket de Mason elrángatott. Én már az első jelenetnél beszartam ezért muszáj volt megfognom a kezét. Ő meg csak tök nyugodtan ült és mosolyogva nézte a filmet. Inkább úgy döntöttem, hogy behunyom a szemem. Majd csak hallgatom... Valahogy tuléltem a filmet és végre mehettünk az állatkertbe cuki kis állatkákat nézegetni.-Én veled többet nem megyek moziba... Te egy pszichopata vagy...-mondtam ahogy beszálltunk a kocsiába.
-Ugyaan ez csak egy film! Semmi ilyesztő nincs benne.
-Ja dehogy csak egy baba irányít mindent de szerencsére ez nem igazi...
-Ühmmmm, de igaz történeten alapszik... És a baba is igazi...
-Te most viccelsz!
-Én nem!
-Najó hagyjuk, mert nem fogok tudni aludni az éjjel... És ráadásul egyedül leszek...
-Akkor aludj nálam!Erre a mondatra kikerekedett a szemem.
-Nyugi te a kanapén alszol!-nevetett majd megsimította a combomat amitől elvörösödtem és vigyorogni kezdtem mint egy birsalma.
-Jó lesz a földön is! Nem kell én ahhoz lemenjek a kanapéraaa!
-Bolond vaaagy csak nem gondoltad, hogy hagylak lent aludni a kanapén.
-Akkor még is hol aludjak?
-Hát velem az ágyba butus!
-Öhm... Még nem akarok gyereket...
Nevettem kínosan.
-Nyugodj már! Csak nálam alszol és filmezünk! Most nem Annabell-t nézünk hanem valami mást!
-Nana a filmekben is mindig filmezéssel indul aztán a vége az lesz, hogy a pali jol megrakja a csajt!
-Perverz! Nem foglak megrakni MÉG!
Nevetett amitől lesokkolódtam.
-Most mi van?Erre amugy nem válaszoltam, mert rengeteg érzelem öntött el. Hirtelen többet éreztem iránta mint barát de nem is értem, hogy miért érzek én így iránta... Pedig nekem ő csak a legjobb barátom. Vajon ő szeret engem vagy csak szexre kellennék neki? Remélem nem az utóbbira. De miért kellenék pont én neki? Mikor ott van több ezer másik gyönyörű csaj!
-Luna!?-fürkézte az elbambult arcomat a fiú.
-Igen? Mi a baj?
-Kérdezhetnem tőleeed! Min törted így a fejed?
-Csak azon, hogy Rashford miért ilyen kibaszott aranyos...
-Ch én édesebb vagyok nála!
Nevetett majd úgy csinált mint hogyha lenne vagy 5 méteres haja amit hátra dobott.
-Jolvan Miss. Mount akkor befáradunk az otthonunkba?
-Hát hogyne!Megvettük a belépőket és bementünk. Legelső megállónk a vattacukros kocsi volt hehe. Én vettem magamnak 2 vatta cukit és azzal teljesen boldogan sétáltam végig az állatkerten.
-Hallod Lun olyan vagy mint egy 5 éves.-nevetett ki.
-Ch Rashford cukinak tartana. Apropó bemutathatnál engem nekiii!
-Jolvan drága majd a döntő előtt!
-Tényleg az mikor lesz?
-Holnap.
-Uuu akkor majd közelebről is láthatom Rashfordot!
-Nem értem mit szeretsz azon a palin de okééé.
-Hát elég csak rá nézni! Kibaszott aranyos.
-Ja az.
-Te most féltékeny vaaaagy? Te most féltékeny vagy értem én!
-Mi? Én? Én nem.
-De deeee!
-Mondom, hogy neeem!
-Én meg mondom, hogy deeeeee!
-Kuss és nézd a majmokat!
-Jolvan már!Végig néztük az összes állatot és kimentünk az állatkertből.
-Akkor ma nálam alszol?-kérdezte Mason.
-Aham...
-Ja de várj, mert a végén még Rashford megver!
-Nyugodj már még nem is ismereeeeeem!
-Még! Majd megfogod holnap! Na gyorsan szaladj be és szedj össze magadnak valami ruhát.Bementem és össze szedtem pár ruhát és már mehettem is.
-Mi legyen a vacsi? Éhen döglök!-nyöszörgött Mason.
-Mivan? De még csak délután 4 óra van.
-Nem baj.
-Nem tom sütünk valamit majd.
-Okéé!Oda értünk Masonhoz és levágtuk magunkat a kanapéra és azon gondolkodtam, hogy mit süssek neki vacsira...
VOCÊ ESTÁ LENDO
I'll love you always and forever... (Mason Mount ff)
RomanceLuna Baker egy egyetemista lány, aki 1 évig magántanuló volt,de most igazából megtudja, hogy milyen is az igazi egyetemi élet. Amig Luna egyetemen van Mason, a legjobb barátja teljesen össze omlik a lány hiánya miatt. Később Luna rájön, hogy ő sem b...