LN 43.

166 56 24
                                    

بچه ها دقت دارید که الان ۲ کتاب ترکیب شده دیگه؟
آخرین محافظ و آخرین روحزاد. پس الان به حمایت بیشتری احتیاج دارم چون وقتی تعداد فصل ها می‌ره بالا یه عده میکرخن و شروع نمیکنن. لطفا داستان رو به بقیه معرفی کنید 💕🐾

قسمت چهل و سوم – روحزاد

هزاران سال قبل؛ قبل از اینکه موجودات به بیش از حق شون طمع کنن و بین دنیاها دیوار ها کشیده بشن الف و پری؛ خوناشام و انسان همه و همه توی فضای مشترک کنار هم زندگی میکردن. شکارچی شکار می کرد و طعمه اگر باهوش بود فرار می کرد. قانون طبیعت برقرار بود اما کسی بیش از حق خودش بر نمی­داشت.

در این بین، هر روزی ممکن بود موجود جدید از جفتگیری گونه های مختلف با به این جهان بذاره که بین این موارد؛ روحزاد ها یکی از معمول ترین نمونه بودن. زیبایی چشم گیر پری های جنگلی با تناسبات انسانی اون ها رو بین تمام گونه ها محبوب کرده بود.

اما ظاهر زیبا تنها چیزی نبود که روحزاد ها ازش برخوردار بودن. اون ها می­تونستن به چهره ی کسی که لمسش کنن تبدیل بشن. توانایی حرکت سریع بین محل های مختلف رو داشتن و از همه مهم تر، روحزاد ها میتونستن ارواح، اشباح و موجودات متعلق به تاریکی رو ببینن... و هدایت کنن.

این توانایی شبیه یک زنگ خطر برای تمام دنیاها به حساب می اومد و دلیلی برای ترس. تنها چیزی که باعث میشد کسی روحزاد ها رو هدف نابودی قرار نده، ذات خوب و دلسوز اونها بود. کسی نمی پذیرفت که روحزاد ها هرگز قدمی به سمت نابودی بردارن اما اون صلحِ پایاپای بین موجودات مختلف دوام زیادی نیاورد.

کشتار بین موجودات باعث شد نماینده ای از هر کدوم از نژاد هایی که تعداد بیشتری داشتن یک جا جمع بشن و تصمیم بر این شد که موجودات با خصوصیات رفتاری مشابه پشت دیوارهای جادویی از هم جدا بشن... و جدایی انسان ها و پری های جنگلی، پایان وجود روحزاد ها و بسیاری از موجودات دیگه بود که از ترکیب بین موجوداتی به دنیا می اومدن که حالا مولد هاشون تو دنیاهای متفاوتی قرار می گرفتن.

و برای هزاران سال این پایان وجود روحزاد ها بود تا اینکه توی یکی از شکستگی های جزئی دیوار دنیاها، یک پری جنگلی موفق شد به دنیای انسان ها وارد بشه...

دنیای الف ها – محوط ی قصر

لی نقشه ی دنیای موجودات درنده خو رو روی زمین باز کرد؛ ما دور نقشه جمع شدیم و اون شروع به توضیح دادن کرد:" اگه به لبه های اطراف نقشه نگاه کنید، جنگل های بید های پرحرف می بینید. اونا درخت های سخنگو هستن و درهر چهارگوشه ی نقشه ی دژ، برج های اژدها ها رو می بینید."

" باید یادآوری کنم اونا چنین نگهبان های قدرتمندی رو به این دلیل اونجا گذاشتن که موجوداتی که اجازه ورود و زندگی در محوطه توتم ندارن مدام به محوطه حمله می کنن تا خودشون رو آزاد کنن. این جدا بودن دنیا ها داره برای موجودات تمام دنیاها غیرقابل تحمل میشه."

Last Keeper + Season 3 updating 🔰Where stories live. Discover now