5.2

193K 8.8K 1.8K
                                    

(+18) rahatsız olacaklar okumasın.

Vote vermeyi unutmayınız.

Kitabımda reklam yapmanızı istemiyorum. Başka kitaplardan vibe aldım gibi saçma sapan yorumlarda yapmayın. Dalgasına 1 haftada yazdığım bir kitap.

Başlıyoruz iyi okunmalar:)
~~~
                    
               FATİHİN AĞIZINDAN

Şurimşine: Bu gün dışarı çıktık.

Şurimşine: Birkaç şey aldım. Alışveriş yapmam gerekiyordu.

Siz: Ne eksiğin vardı yavrum söyleseydin, aldırtırdım ben?

Şurimşine:

Şurimşine: Benim zevkime göre alacaklarını hiç sanmıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şurimşine: Benim zevkime göre alacaklarını hiç sanmıyorum.

Fotoğrafa tıklayıp, uzun uzun baktım. Bu kız  benim sonum olacaktı. Sızlayan erkekliğim ile boynumu geriye yatırdım.

Gerilmiştim. Sonumu bu kız getirecekti! Etrafa baktığımda birkaç askerin oturup, sohbet ettiğini gördüm. Oturduğum yerden kalkıp, Karargaha gittim. Elimde ki telefonu kıracakmış gibi sıkıyordum. Eh be Kiraz olur olmadık yerlerde yapılır mı bu kızım?

Küçük odama geçtiğimde kapıyı kilitleyip, üstümde ki üniformayı çıkardım. Yatağıma uzanıp, telefonu elime aldım. Telefonu açtığımda karşıma çıkan fotoğraf tekrar erkekliğimi sızlatmıştı.

Seninle her anım özel olsun istedikçe sen zorluyordun be kızım!

Mesajlara geri girdim. Belki utandırırsam rahat dururdu.

Siz: Ah Kiraz ah.. Çok iddialısın.

Siz: Yanında olduğumda da böyle iddialı olabilecek misin?

Siz: Sağ göğsünü kavradığım zaman

Siz: Sol göğüs ucun dudaklarımın arasındayken böyle rahat olabilecek misin?

Siz: Elimin altında titrerken, benim bundan keyif almam..

Siz: Elimin altında yeterince alev almış ve ıslanmış durumdasın.

Siz: Islaklığının yeterli olup olmadığını anlamak için elimi götürüşümü?

Siz: Bir parmağımı bile sımsıkı kavrayan kadınlığın erkekliğimi nasıl kavrar Kiraz?

Siz: Ellerinin sırtımda bıraktığı izleri düşünebiliyor musun?

Siz: Dudağına nefes olacağım zaman yanan alevi

Siz: Çıkan sesleri düşünebiliyor musun?

Siz: Tenlerimiz birbirine karışırken, çıkan sesi duyabiliyor musun?

Siz: Sona yaklaşırken adımı haykırarak, hızlanmamı istediğini işitiyorum Kiraz

Siz: Birbirimize karışmadan önce göz göze gelişimizde ki, gözlerinde ki rengin aldığı tonu görüyorum.

Siz: Son demlerde inleyip, içine akarken senin gülümseyip kafanı geri bastırışını görüyorum.

Siz: İçinden çıkmayıp, uyuduğumuzu görüyorum.

Siz: Ne hissediyorsun Kirazım?
İletilmedi

İletilmezdi. Zevkle sırıtıp telefonu attım kenara. Kurduğum hayallerle kendimle ilgilenmem gerekiyordu.

BÖLÜM SONU

Komutanım -texting ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin