Prolog

66 7 2
                                    

V jedné bohaté čtvrti, v jedné obrovské vile spala rodina, klidným a ničím nerušeným spánkem.

Máma, táta a dvě děti. Spokojená rodina, která neměla nejmenší tušení, že uprostřed noci do jejich domu vpadla žena ve středním věku a plížila se domem do ložnice kde spali rodiče.

Dnes měl jeden z nich zemřít a měla to na starost ona. Thaila. Plížila se domem a dávala si pozor na jakýkoliv pohyb nebo zvuk. Nic ji nikdy neuniklo, taky byla jedna z nejlepších a taky nejhledanější.

Policie si nevěděla rady s jejím případem. Vždy jim nechala stopu, která nikam nevedla.

Nemohli na ni přijít, neměli jak. Neměli odpovědi. Neměli důkazy..

Thalia se doplížila před ložnici a znova si zopakovala plán. Rychle, ale neslyšně vklouznout dovnitř a rychle zneškodnit cíl.

Její ruka, která byla v černé kožené rukavici, popadla kliku a neslyšně otevřela dveře, které nevydali ani jediný zvuk. Rychle vklouzla dovnitř a vytáhla pistoli, na které byla tlumící hlavice.

Nepřemýšlela nad ničím a namířila na cíl a zmáčkla spoušť. Kulka zasáhla srdce a tělo sebou jen škublo. Z rány začala vytékat krev. Škubnutí probudilo manželku vedle, která se otočila ke svému nočnímu stolku, kde rozsvítila a podívala se na svého muže.

Thalia už byla venku z baráku, když spící ulici protrhlo pronikavé zaječení.

- Cíl zneškodněn

System errorKde žijí příběhy. Začni objevovat