"Yağmur, kalk artık yemek hazır"
"Yağmur!"
"Yağmur, biricik ikizim kalkar mısın artık?"
"Eğer yine başından aşağı su dökmemi istemiyorsan hemen kalk!"
Emre'nin başımda yine dır dır yapmasıyla uyanmaya başlamıştım. Ama uyumak istiyordum.
Bi salın beni aq
"Yağmur kalk hadi, acımam suyu dökerim bak!"
Emre'nin bunu gerçekten yapabileceğini bildiğim için fazla uzatmadan kalkmıştım.
Başta uyku sersemi olsam da sonradan kendime geldiğimde Emre'nin hala burda olduğunu görüp Emre'yi odamdan kovuyordum.
"Emre bir çık şuradan ya, geliyorum işte!"
"Tamam çıkıyorum. Birazdan gel ama sende"
Kafamı onaylar anlamda salladığımda çoktan odamdan çıkmıştı.
Bende elimi yüzümü yıkayıp yemeğe geçmiştim. Yemeğin başları sessiz geçse de sonradan annem bir şey konuşacak olmalı ki dikkatleri üzerine çekmek için boğazını temizledi. Hepimiz anneme döndüğümüzde annem hafif mutlu bir ifadeyle konuşmaya başladı.
"Yarın teyzenler geliyor, (bana dönerek) seninle de tanışmak istiyorlardı zaten"
Demek artık annemin sülalesiyle tanışacaktım. Umarım iyi anlaşırdım. Eski ailemin sülalesiyle pek iyi anlaşamazdım. İnşallah bu akrabalarımla güzel anlaşırım.
Aklıma bir sorunun gelmesiyle anneme dönerek konuştum.
"Teyzemler derken? Kaç teyzem var ki?"
Umarım çok yoktur.
"4 teyzen, 1 dayın var. Ama aramız pek iyi değil. Bilmem kaç tane de kuzenin var"
Bu konunun açılmasıyla abilerim ve ikizimin de suratlarını buruşturması dikkatimden kaçmamıştı.
Sevmiyorlar mıydı acaba? Kesin bende sevmeyeceğim, kesin anlaşamayacağız. Yağmur sakin ol kötü düşünme.
"Gelmek zorundalar mı? Ne güzel bir kaç haftadır yoklardı"
Mert abim konuşmuştu. Demek sevmiyorlardı.
"Saçmalama Mert, ayrıca bir kaç haftadır gelmemelerinin sebebi Yağmur'un buraya alışmasını beklediğim için ben getirtmiyordum. Ama artık Yağmur'un alıştığını düşünüyorum, değil mi Yağmur?"
Kafamı onaylar anlamda salladıktan sonra abimlere dönüp fısıldayarak konuştum.
"Neden anlaşamıyorsunuz? Çok mu kötüler?"
Emre kafasını aşağı yukarı sallayıp fısıldayarak cevap verdi.
"Yani, gibi gibi"
Ayy kesin bende anlaşamayacağım. Off
"Kızın moralini bozdunuz ya, korkma o kadar kötü değiller. Altı üstü birazcık psikolojini bozuyorlar. Merak etme ya anlaşırsın sen"
Mert abim konuşmuştu şimdi de.
Söylediği şeyler hiç inandırıcı gelmese de üstelememiştim.
Belki de ben çok büyütüyordum?
Yaklaşık 10 dakika sonra yemek faslı bitmiş ve herkes odasına geçmişti.
Yorgun olduğum için direkt uyumayı düşünüyordum. Tabii bir de yarın olmamasını diliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
Подростковая литератураBir kız düşünün, 17 senelik hayatının bir yalan üzerine kurulu olduğu... Tabii burdan söyleyince kolay geliyor kulağa, değil mi? Ama aslında empati yapınca hiçte öyle olmadığını farkedeceksiniz. Düşünsenize her gün gördüğünüz, aynı evin içinde yaşa...