Álmodozó

10 0 0
                                    

Előre is bocsánat a helyesírási hibákért!🥺A sorozatot megtaláljátok a YouTube-on vagy a google-n!! Nem pontosan írtam le a történetet azért hogy ne szpojrelezem le az egész történetet😉
Bevezető

Sanem, a kedves, álmodozó lány élete nagy utazására indul. Sikerül-e a biztonságos otthont elhagyva kilépni sikeres nővére árnyékából és megtalálni a szerelmet?
-------------------------------------------------------
Sanem egy kis boltban dolgozót az apukájával egy nap a szülei mondták neki hogy menjen el dolgozni úgy mint a nővére Leyla. Leyla egy nagy reklám ügynökségnél dolgozik és mondta Sanemnek hogy ő is dolgozón ott. De nem nagyon akart irodában dolgozni Sanem de a szülei azt mondták hogy ha nem megy el dolgozni akkor férjhez kell mennie és ez álltál nagyon meg ilyet úgy bele egyezet a dologba. Másnap el is mentek a reklám ügynökséghez az első pozíciója az a loti futi lett az az teákat kellet vinnie meg fénymásolnia kellet stb..
Épen a cég a 40 - dik évfordulóját ünnepeltek úgy muszály volt neki is el menni. De rossz páholyban ment fel abba a páholyban ahol Can Divit és barátnője Pollen lettek volna ott de Sanem ez nem tudta. Can Pollent várta de Sanem előbb oda ért mint Pollen és mivel sötét volt ezért Can azt hitte Sanemre hogy ő Pollen és meg csókolta Sanemet aki meg ilyedt és el ment gyorsan csak a cipőjét nézte meg. Az egész ünnepség alatt kereste hogy kit csókol hatot meg de nem találta meg .És ezt a kis titkot csak is Ayhanal osztotta meg ( Ayhan Sanem legjobb barátnője )aki nagyon izgatott lett és egyből elkezdte Sanemet kérdezgetni de Sanem alig tudodt válaszolni. Sanem csak annyit tudodt hogy bele szeretet. Gondolkodót hogy milyen nevet adjon a titkos szerelmének és végül az Albatrosz nevet kapat a titokzatos férfi. Másnap a kezére írta hogy ki volt ott az ünnepségen meg azt is le írta hogy ki volt szakállas. Amikor Senem vitte a teát Can-nak Can észre vette a neveket Senem kezén és kérdőre vonta hogy mi az a kezén Senem erre gyorsan ki talált valamit. De Can furcsállta hogy őt miért nem írta fel mert ő is ott volt meg persze ő is szakállas Sanem erre nem tudodt mit mondani úgy le ment. Emre az az Can testvére nagyon féltékeny volt Can ra hogy édes apjuk Can ra hagyta a céget. Emre próbált mindig keresztbe tenni a cégnek Emre be vette Sanemet a kis tervébe hogy kémkedjen meg amit hal azt mondja el neki. Senem csak azért kémkedet Emrének mert Emre azt mondta Sanemnek hogy Can gonosz meg hogy ő nem érdemli meg hogy ő vezesse a céget stb.....

Történetünk itt most egy kis fordulópontot fog venni!!!

Can és Sanem idővel kezdtek egyre jobban össze melegedni. Can már tudta hogy Sanemet csókolta meg az illatáról ismerte fel persze nem ezt még nem tudta. Idővel Sanem jobban meg ismerte Cant és rá jött hogy egyáltalán nem gonosz csak Emre át verete hogy kémkedjen neki. Sanem be váltotta magának hogy szereti Cant és persze Can is így érzet Sanem iránt. Can és Sanem egyik pillanatról a másikba összejöttek. Sanem nagyon rosszul érezte magát hogy kémkedett Emrének Sanem nagyon utálta Emrét hogy mit tett vele. Egyik nap mondta Sanem hogy mindent el fog mondani Cannak de Emre nem engette hogy Sanem el mondja. De már késő is lett volna elmondani mert Can az egész beszélgetést végig hallgatta.Can nagyon szomorú volt hogy pont az veri át akiben a legjobban bízott Can nagyon össze tört. Nem bírt Sanemre nézni se Emrére de az idő múlásával Can meg bocsátott nekik. Emre szerelmes lett Leylába és ki derült hogy Leyla is szerelmes Emrébe már rég óta. Can el mondta Sanemnek hogy ő az albatrosz Sanem nagyon boldog lett a hír hallatán.

Amit most leírok egy kicsit előre szaladtam persze közötte voltak történések!!

Can és Sanem össze házasodtak szegények nagyon sok dolgom mentek keresztül .

Igazából ennyit írok le mert ha meg is nézitek a sorozatot úgy nem lenne annyira izgalmas!! És még egyszer elnézést a helyesírási hibákért!!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 13, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Álmodozó Where stories live. Discover now