🌸

1K 95 392
                                    

Selam cooookkkk uzun bir one shot o yüzden cisinizi yapin ve oyle gelin lzahksudhqkdoxujwndoxahnsoxsujwodiw

Keyifli okumalar<33

Minho güçlükle çıktı havuzdan. Yorucu bir iş günün bitiminde havuza kafa dağıtmaya gelmişti. Serin havuz suyu kendine gelmesini sağlamıştı. Bu hisle gülümsedi. Oturma alanına doğru ilerleyip havlusuna sarıldı. Çantasından telefonunu çıkardı. Az kalan şarjını umursamadan sosyal medyaya yeni bir resim yükledi. Hemen beğeni ve yorum bildirimleri gelmeye başlamıştı.

Üşüdüğünü hissetti ayrıca yorulmuştuda. Yüzmek karnın acıkmasınada sebebiyet vermişti. Saat iyicene geç olmuştu. Havuz kenarında oturan tanıdık yüz ile o tarafa doğru ilerledi. "Selam."

"Ah, selam minho."

"Uzun zamandır görüşmüyoruz Chan."

"Dostum son zamanlarım çok yoğunum işler falan."

"Evlendiğini duydum çok alındım beni davet etmediğin için."

"Sadece iki tane şahit aldık yanımıza kendi aramızda bir tören oldu. Alınacağını düşünmedim kusura bakma."

"Ah hala şakalarımdan anlamıyorsun. Ciddi değildim zaten düğünleri sevmem. Senin adına sevindim dostum."

"Teşekkür ederim. Peki ya sen Jisung'la nasıl gidiyor?"

"Biz ayrıldık."

"Şey ben özür dilerim bilmiyordum."

"Özür dilemene gerek yok sorun değil. Sadece aptal bir tartışma yaşadık ve evi terketti."

"Onu hala seviyorsun?"

"Seviyorum yani sanırım. Uzun zamandır ne yüzünü gördüm ne de sesini duydum."

"İlişkinizi hep imrenirdim fazla yakışıyordunuz."

"Tartışma nedenimiz ortaya çıktı o zaman gel buraya." Minho kolundan tuttuğu Chan'ı suya çekerek boğmaya çalıştı. Chan ise gülerek direniyordu. Ikisi çocukluk arkadaşıydı. Fakat okulları bittikten sonra iletişimleri azalmıştı çünkü ikiside meşgul oluyordu. Ama aralarındaki ilişki hep iki çocuğu andırırdı. Yanyanayken iki küçük oğlanlardı.

Dikkat on dakika içerisinde havuzumuz kapanacaktır.

Gelen anons ile ikili havuzdan gülerek çıktı. Chan elindeki mavi havlu ile kurulandıktan sonra üzerine düz bir tişört geçirmişti. "Ben çıkıyorum. Bir ara haberleşelim."

"Tamamdır görüşürüz o zaman."

"Görüşürüz."

Chan el sallayarak havuzdan çıktı. Minho ise dağılan çantasını toplamak ile meşguldü. Gelen görevli insanları dağıtmaya çalışıyordu. "Bayım artık çıkmalısınız birazdan kapatacağız. Bir tek siz kaldınız."

"Ah fularımı kaybettim sanırım bir dakika içinde çıkmış olacağım."

"Peki efendim acele etseniz iyi olur."

Minho gülümseyerek kafasını salladığında görevli geldiği kapıdan çıktı. Havuz boşalmıştı. Çantasına bağladığı fular şimdi yoktu. Onu arıyordu her yerde. Koltukların arasına dalıp yere eğildi.

Tanıdık bir ses duymuştu. "Nerde bu?"

Kafasını kaldırdığında eski sevgilisi Jisung'u görmüştü. Hâlâ eskisi gibiydi sadece biraz kilo vermişti. Zaten ince olan bacakları iyice incelmişti. Fakat yinede mükemmel görünüyordu. Minho daldığını farkedince koltukların arasına geri eğildi.

Pool [minsung]✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin