Visszatérés
- Figyelem!- szólít meg minket Steve, mire mindenki köré gyülekezik. - Van egy új foglyunk!
- És ez miért is kell hogy érdekeljen?- vágom rá zsigerből.
- Mert azt állítja magáról, hogy az öccse!- bök Fury Thor felé, aki mellettem áll.
- Hogy mi van?- értetlenkedve néz Thor Fury-ra, majd rám. Nekem a döbbenet kiült az arcomra.
- Várj, az lehetetlen!- csattanok fel.
- Miért lenne lehetetlen?- kérdezi Tony.
- Mert az öcsém 2 éve meghalt!
- Ezek szerint mégsem... - mosolyodik el a Kapitány. - Nézzétek meg a saját szemetekkel!
Thorral rohanunk a cellák felé, egyikünk se akarja elhinni, hogy Loki visszatért, ráadásul pont ide... De ahogy megállunk a kétoldalú tükör előtt, látjuk, hogy ténylegesen ő ül a cella közepén önelégült vigyorral az arcán.
- Az a rohadék... - megy fel bennem a pumpa.
- Hé, vigyázz a szádra!- szól rám a Kapitány, aki idő közben utolért minket.
- Ugyan Steve, tegnap este nem úgy tűnt mintha bánnád, hogy káromkodok... - forgatom a szemem, mire Tony a homlokához kap.
- Majd én beszélek vele!- ajánlja fel Thor.
- Veled megyek!- vágom rá.
- Nem, nem mész sehova!- kap a kezem után Steve.
- Látni akarom, hogy akarsz megállítani... - mérem végig. - Katona...
- Túl veszélyes! - még mindig tartja az alkarom.
- Ismerem őt! Jobb ha tudod, pont olyan veszélyes vagyok mint ő! - kirántom a kezem a szorításából és Thor után indulok, de két lépés után Steve miatt megtorpanok.
- Azt hiszed magadról, hogy felsőbbrendű vagy, hogy nem eshet bajod!- szól utánam Steve.
- Steve, egy Istennő vagyok!- nézek a szemébe de már távolabbról.
- Attól még megsérülhetsz!- mondja halkabban.
- Óvatosan Kapitány, még a végén érzelmeket fogsz táplálni!- kuncogva fordultam a cella felé.
- A tegnap nem jelentett nekem semmit, csak hogy tudd!- kiabál utánam ismét.
- Helyes, mert nekem sem!- kiabálom vissza neki, de már meg se fordultam.
Loki a cellájában háttal áll az ajtónak, amikor belépek Thorral.
- Éppen azon tűnődtem, hogy vajon mikor fogsz meglátogatni!- vigyorogva fordul felénk ahogy hallja az ajtó csukódását.
- Ha megtennéd, ne beszélj hozzám!- vágom a fejéhez olyan közömbösen amennyire csak tudom.
- Áu, ez fájt!- rögtön lefagyott a mosoly az arcáról. - Még mindig olyan tüzes vagy, pont ahogy szeretem!- dörzsöli össze a tenyerét.
- Hagyd békén Testvér!- szól rá Thor. - Hogy vagy még mindig életben?
- Csak a szokásos!- emeli tekintetét bátyjára. - Egy kis hazugság, egy kis illúzió.... - kacag. - És itt is volnék!
- Miért?- értetlenkedem. - Miért játszottad el a halálod?
- Volt néhány ellenségem, szóval eljátszottam, hogy meghaltam, így nem kerestek tovább.... - magyarázza mintha csak az időjárásról beszélnénk. - És amikor már elültek a viharfelhők, bumm... - megijedek ahogy az asztalra csap. - Megöltem mind! - vigyorog ismét.
- Hogy mit tettél?- kérdez vissza Thor.
- Süket vagy talán? Megöltem őket! Egytől... Egyig... - mosolyog - Most már nem tudnak bántani!
- Gyilkos vagy!- szegezem neki.
- Ahogy mindannyian, Kedvesem!- néz ismét rám.
- Ezért meg kellene ölnöm téged!- préselem ki a szavakat a fogaim közt.
- Meg kellene bizony! Végtére is te vagy a Bosszú Istennője, nemde?!- olyan mélyen néz a szemembe, hogy szinte meztelennek érzem magam. Közelebb hajol hozzám és folytatja. - De mindketten tudjuk, hogy nem fogsz még csak bántani sem, nemhogy megölni!- mosolyog. - Ja és van egy üzenetem a szeretődnek... Lehet, hogy "véletlenül" hallottam a kis vitácskátokat...
Steve és Natasha a cella melletti felügyelő szobából nézik kamerákon át a beszélgetést. Loki odasétál az egyik kamerához, belenéz és így folytatja:
- Ő még mindig az enyém!- önelégült mosollyal mondja egyesével a szavakat.
ČTEŠ
Az Igazság Istennője
FanfikceAsgardon mindenki csak az Igazság Istennőjeként ismer. Egyetlen feladatom van, a bűnösöket meg kell büntetnem, hogy milyen módon, az csak rajtam múlik! Anyám kislányként belém nevelte hogy nem szabad szeretnem, mert az gyengévé tesz, én mégis szere...