4.rész

2.2K 63 0
                                    

Nagyjából másfél óra telt el mikor a recepciós hölgy szólt, hogy apa végzett és már ide hívta nekem. Pár perccel később már az étkező felé sétáltunk.
- Hogy vagy életem?- kérdezte mikor leültünk az étkezőben.
- Hogy érted?- néztem rá.
- A stressz nem tesz jót az immunrendszerednek.- kezdett el elemezgetni.
- Ahj apa nehogy elkezdj elemezni mintha az egyik páciensek lennék.- szóltam rá, mert mindig ezt csinálja.
- Ezt most mint az apád mondtam nem, mint az orvosod. Tényleg aggódom az egészséged miatt.
- Nyugi apa az egyetem még nehezebb lesz. Ez most nekem csak az ízelítő a stressz terén.- mosolyogtam és elé tettem az ételhordót.
- Mondtam már, hogy imádom a főztöd?- vigyorgott majd neki is látott az ételének.
- Már vagy egy milliószor, de még mindig
jó hallani.- mosolyogtam és a kezembe vettem egy villát és "loptam" egy falatot nevetve.
- És hogy szeretnéd a ballagás utáni bulit?- terelte a témát egy másik irányba.
- Nem igazán szeretnék, de ha már feljönnek Erikáék akkor valami kis összejövetelnek kéne lennie nem?- váltottam a egysíkú hangra.
- Erikáék? Nem igazán fognak a nagyszüleid örülni, hogy nem mamának meg papának szólítod őket.-
- Őszintén szólva nem is érdekel.- mondtam komoly hangon.
- Tudod, hogy attól még, hogy nekem meg az anyádnak nem úgy jött ki a lépés attól függetlenül szeretnek téged anyád szülei is.
- Biztos...- forgattam meg a szememet.- De legalább itt lesznek a nagyiék is.- mosolyogtam el. Megbeszéltünk mindent amit a ballagás utáni részt illette aztán csipogott a csipogója.
- Köszönöm, hogy hoztál nekem ebédet este találkozunk, de most hoztak be egy sebesültet, mennem kell.- hadarta el, majd egy puszit nyomott a fejemre.- Szeretlek este találkozunk.
- Én is szeretlek.- adtam neki egy gyors ölelést és szaladt is. Összepakoltam, majd miután a szemetet kidobtam elindultam az autóm irányába.
Miután hazaértem lepakoltam árvettem a szoknyám egy sport leggingsre. Felvettem a futó cipőm, majd Siriust behívtam a házba, hogy rárakjam a pórázt és elindultunk. Úgy voltam vele, hogy összekötöm a hasznosat a kellemessel.
Mivel így Sirius is szaladhat egy kicsit. Kiléprünk a kapun, majd elindultunk. Lassú tempóban futottam először, majd lassan, fokozatosan gyorsítottam a tempómon. 2 km lefutása után elmentünk az egyik közeli tóhoz ahol kerestem a parton egy faágat, majd hagytam, hogy Sirius egy kicsit lehűljön a tó vizében. Elég meleg volt ahhoz, hogy tudjam semmi baja nem lesz a hidegebb vízben. Ott ültem és néztem ahogy önfeledten játszik a vízben.
Nagyjából 15 percig voltunk ott aztán haza indultunk. Még egyszer lefutottuk a 2 km, majd fáradtan haza estünk. 8 óra körül lehetett. Adtam Siriusnak egy konzerv nedvestápot szárazzal keverve, majd én is leültem megvacsorázni. A bolonyai maradékát ettem meg úgy, hogy apa is tudjon enni belőle még ha szeretne és felmentem megfürdeni.
Másfél órával később mikor már mindennel végeztem lefeküdtem az ágyba és a laptopomon elindítottam a Netflixen egy filmet. A film végét sajnos nem tudtam megnézni, mert elaludtam rajta.

Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora