jeously

225 18 0
                                    

Jimin, Jungkook'un arkadaşları ile tanışacağı için heyecanlıydı. Hayatından bazı insanlar çıksada bazıları girecekti nede olsa. Çıkanlar için üzülmemeliydi.Düşündü Jimin,
Her ne kadar o insan; hayatımı güzelleştiren,yasama tutunmamda bana yardım eden,her gittiğimiz yerde bir ani bırakan, beni bırakmayan-dı.. Yani öyle bir insan olabilirdi ve gitmesi hiç önemli değil. Gerçekten. Herkes öldürür bir gün sevdiğini. Kai yerine başka insanlar giricek hayatima.. Evet kesinlikle. Hatta belki de Jungkook'un arkadaşlarından biri ile olabilirim..

Jimin bunları düşünürken Lalith'in ona havladigini sonradan fark etmişti. Köpeği eline alıp," Acıktın mi sen?" dedi. Jimin köpeğe mama koymak için mutfağa ilerledi. Dolabı açıp mamayı aldı eline. Sonra bir anda kendini camin önünde Jungkook'un evine bakarken buldu. Ne yapıyorum ben... diyip geri döndü işine . Yemeği Lalith'e uzattı ve o yemeğini yerken kafasını okşadı," Sen acıktın mi? Aferin ye bakalım ye, sana bütün sevgimi vericem tamam mi? Sende bana vericek misin?", Lalith'in havlaması ona bir cevap gibi gelmişti. Ayağa kalkıp odasına kıyafet bakmaya gitti. Dolabı açınca kafasına bir şey dank etti," KÖPEK!? ONU NAPICAM BARA GIDERKEN!?"

Hemen eline telefonunu aldı ve gruba yazmaya başladı,

Tanışma

Jm,
2 sorum var
1. Grubun adı neden hala bu
2. Lalith ne olucak?
Yg,
1. Hemen degistiriyorum
Yoongi grubun adını " SÜPER MENLER " koydu..
Yg,
2. O da gelsin ehehehe
Jin,
Saçmalama insan mı tavlicak orda?
Namjoon,
Çok hakli
Jk,
Yakınlarda arkadaşların yok mu?
Jm,
Var
Jk,
Onlara versene baksın bir gecelik
Jm,
Kook kızıma bir gecelik bakar misin? Arkadaşlarla bara gidicem
Jk,
Biz hariç Hyung!
Jm,
Düşünmem gerek
Hoseok,
Hyunjin varya?
Jm,
Ona vermem
Sonra köpek havladiginda bu kopek bana havliyor diye ağlamaya başlar
Tae,
Drama Queen AĞSKAMABBSKABS
Jm,
Eee kime vericem ben bunu?
Yg,
Gelsin işte seninle be
Tae,
Gelsin ya bizde severiz hem
Yakışıklı barmen ile tanışır
Yg,
Alt tarafı yakışıklı olduğunu söyledim
Tae,
Bu beni begendigin anlamına geliyor?
Jk,
Hyung Lalith'e soyoe bana dil çıkarmasın !
Jm,
Bi dakka ne?
Jimin çevrim dişi

Jimin elindeki telefonu yatağa fırlattı ve mutfağa koştu. Camin önünde Lalith'i görünce gülmeden edemedi. Yanina gitti ve tam oradan alicakken Jungkook'un Lalith'e dil çıkardığını fark etti. Jimin gülmeye başlamıştı. Jungkook gözlerini Jimin'e kenetledi ve onun gülüşünü görünce o da gülmeye başladı. Jimin el sallayıp dil çıkararak Lalith'i ordan alip salona götürdü. Bir anda zil çalınca Jungkook'un geldiğini sanmıştı ama yanılmıştı. Kargocu gelmişti. Lalith için olan eşyaları getirmişti. Kargocu gidince Jimin kapıyı kapattı ve kızının yanına geldi. Paketleri açıp yerlerine yerleştirdi. Lalith ile birazcık oynadıktan sonra koltuğa uzanıp gözlerini kapadı.

Lalith'in yüzünü yalaması yüzünden uyanmıştı Jimin. Hemen saate bakıp üzerini giyinmeye başlamıştı. Saat 20.23'tü.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Foreign  | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin