Yeni bir gündü.Y/n düzenli olarak okula gidiyordu.Todoroki günlerdir okula gelmiyordu.Y/n onu merak ediyordu ama bu aralar onu görmeye fırsatı olmamıştı.Ayato U.A'ya kaydolmuştu.Herkesle iyi anlaşıyordu.
Y/n yatağında uzanmış dizi izliyordu ama kapının çalmasıyla dizisi yarım kaldı.Kapıya gitti ve açtığında Todoroki'yi görmeyi beklemiyordu.
"Oh,Merhaba Shoto."- dedi y/n fakat Todorokinin halini görünce iyi olmadığını anladı.
"y-y/n lütfen y-yardım et."- dedi Shoto titreyerek
"Tamam.Hemen içeri geç."- dedi y/n panikleyerek.
Shoto içeri geçip masaya oturdu.
"İyimisin?Ne oldu?"
"D-değilim.Babam..Yine beni çok zorladı.Evden kaçmak zorunda kaldım.."- dedi ürkek bir sesle.
"Tamam.O zaman benim evimde kalabilirsin.Lütfen iç şunu."- dedi y/n kahve uzatarak
Todoroki kahveyi içti.Daha sonra oturma salonunda oturdu ve televizyon izlemeye başladı.
Y/n iyi olduğundan emin olup odasının yanındaki misafir odasına gitti.Birazcık düzenledikten sonra Todoroki için rahat olduğundan emin olup odadan çıktı.
Y/n odadan çıktığında oturma odasına girip Todorokiye odasını göstermek istiyordu fakat Todoroki orada değildi.Y/n alt kattaki heryere baktı ama onu bulamadı.
Üst kata çıktıktan sonra odasına girdi ve Todoroki'yi orada gördü.Todoroki y/n'in yatağında y/n'in yastığına sarılarak uyuyordu.
Y/n onun bu haline tebessüm etti ve aşağıya inmek için merdivenlere gitti.Y/n olayları düşünüyordu.Geçmişi onu çok rahatsız etmişti.Y/n dikkat etmedi ve merdivenlerden düştü.
Todoroki sese uyandı.Hemen merdivenlere gitti ve yerde yatan y/n'i görüp ona doğru koştu..
...
"Of bunlar hiç rahat değiller!"- dedi y/n yüzünü buruşturarak
"Ne yapalım y/n?Doktor bacağının iyileşmesi için alçıya ihtiyaç olduğunu söyledi."- dedi Todoroki bıkmış ifadesiyle.
"Ama bunlarla yürüyemiyorum ki!"
"Doktor tekerlekli sandalye kullanmanı söyledi ama sen istemedin!"
"Peki ben nasıl yürüyeceğim?"
"Ben seni taşıyacağım."
"O zaman şimdi uyumak istiyorum.Beni odama götür."
Todoroki y/n'i kucağına aldı ve odasına götürdü.Y/n yatağa uzandıktan sonra Todoroki odadan çıktı ve y/n'in en sevdiği yemeklerden biri olan köri'yi yapmaya başladı..
Y/n burnuna gelen kokuyla sevinçle gözlerini açtı.Karşısında Todorokiyi görünce yemek yaptığını anladı ve Todoroki kolundaki saate baktığında y/n tüm gücüyle onun sırtına bindi.
"Hey!İn sırtımdan."
"Banane inmeyeceğim."
"bak düşeceğiz."
"Napim."
Todoroki bıkkınlıkla y/n'i sırtında taşıdı ve masaya oturttu.
Y/n küçük çocuk gibi ıslık çalıyor, yemeğini bekliyordu.
Todoroki tabağı y/n'in karşısına koydu.
"Şey,Shoto yemeği bana sen yedirsene."
"Y/n küçük çocuk musun sen?Kendin yiyebilirsin."
"Ama heryerim ağrıyor..Bana bir iyilik yapamaz mısın?"
Todoroki derin bir iç çekti ve y/n'e yedirmeye başladı.
"Çok leziz olmuş.Ellerine sağlık."- dedi y/n ağzında yemek varken
"Ağzında yemek varken konuşmamalısın"
"Hadi aaa"- dedi gülümseyerek Todoroki
Y/n yemeği bitirdiğinde Todoroki tabağı alıp bulaşık makinesine koydu.
Y/n ağzının kirli olduğunu görüp Todoroki'yi peçete getirmesi için çağırmak istedi ama aklına gelen fikirle piç smile yaptı.
"Shoto!"
"Ne oldu?"
"Ağzım çok kirli."
Todoroki peçete almak için gitmek istediğinde y/n onun kolundan tuttu.
"Peçete istemiyorum.Senin temizlemeni istiyorum."
Todoroki aklına gelen düşünceyle kızardı.
"P-peçete getire-
"Hadi ama,çok büyük birşey değil."
Todoroki gözlerini kaçırarak y/n'in dudaklarına yaklaştı.Dudaklarının nefis tadıyla körinin tadının birleşmişti.Todoroki dudaklarını yalarken lezzetten doyamadı ve y/n'in alt dudağını ısırdı.
Isırmasıyla y/n inledi ve öpüşmeye başladılar.Todoroki dilini y/n'in ağzından içeriye ittirdi.Bir süre öpüştükten sonra y/n'in telefonu çaldı.Öpüşmeleri yarım kaldığı için Todoroki öfkelenmişti ama önemli olabileceğini düşündü.
"Efendim Ayato."
"..."
"Evet iyiyim teşekkürler."
"..."
"Aslında müsait değilim ama olunca seni ararım."
"..."
"Tamam hoşçakal".
Todoroki sinirlenmişti.
Kim bu böyle?Y/n'i neden merak ediyor?
"Kimdi?"
"Ayato.Çocukluk arkadaşım."
"Çocukluk arkadaşın mı?"
"Evet.Büyüdüğüm yetimhanede tanışmıştık.Çok iyi birisi.Aslında hafızam silinmiş.Bu yüzden onu ilk hatırlamadım ama sonra bana herşeyi anlattıktan sonra anılarım canlandı."
"Anlıyorum.Peki yakın mısınız?"
"Arkadaşım işte neden bu kadar uzattın ki?"
"Sadece merak ettim tamam mı?Cevap vermek zorunda değilsin!Erkek arkadaşınla iyi konuşmalar."- dedi sinirle ve yukarıya,kendi odasına çıktı.
"Ne yaptım ki şimdi ben?"- dedi y/n kendi kendine.Sonra ayağa kalkamayacağını anladı ve sürünerek gitmek zorunda kaldı.