1.Bölüm

379 9 1
                                    

Sedef zor günler geçiriyordu.Ebru Sedefin kafasını dağıtması için onu bir bara götürdü.Kendisi böyle şeyleri sevmezdi ama sedefe dans etmek iyi gelebilirdi.

Mekana girdiklerinde Sedef aaa Murat boz ve Gülşen sahnede dedi.Ebru arkasını dönüp sahneye baktı muratla daha önce tanışmıyordu ama Gülşen en yakın arkadaşlarındandı.

Bir süre sonra masaya Gülşen geldi.Öpüştükten sonra birkaç espri yapılıyordu.

Sedef:Ebru ben kendimi iyi hissetmiyorum eve gitsem iyi olucak.

Ebru:Canım ben bırakırım istersen.

Sedef:Yok hayır sağol tatlım yanliz kalsam iyi olucak.

Sedef tam çıkacakken ebruya mesaj attı tabi Gülşen yanındayken söyleyemedi.
Sedef:Muratı görürsen yerime öpmeyi unutma.
-Ebru da tabi cevap yazdı
Ebru:Saçmalama adamı tanımıyorum bile.
Ebru gülümsedi istemsizce.

Gülşen:Noldu canım seni güldüren bir yakışıklı mı var?
Ebru:Yook canım nerden çıkardın.
Gülşen:Kısa sürede tanışırız umarım.

Murat bu sırada olanları dinliyordu.

Gülşen tabi muratı görüyordu.Hemen konuyu murata getirdi.

Gülşen:Ee Murat boz hakkinda ne düşünüyorsun o sese gelicekmis bu sene sanırım.

Ebru:Tanışma fırsatım olmadı.Ama yakışıklı diyorlar Sedef görürsen yerime öp diyordu deli işte.

Gülşen:Hadi ya Sedef işte herzamn ki

Gülşen masadan ayrıldı...
Murat Ebru'nun masasına geldi elinde iki tane içkiyle;
Murat:Selam güzel bayan içmez misiniz ?
Ebru:Hayır teşekkür ederim kullanmıyorum.
Murat:Peki öyle olsun,zor oluyordur herhalde içki içmeden öyle duygulu söylemek.
Ebru:(gülümser)
Murat:Eee öpmiycek misin?
Ebru:Anlamadım
Murat:İstekleri yapmaz mısın?
Ebru:Hıı o mesele tamamen saçmalık
Murat:Anladım der.(gülümser)
Ebru:O sese mi geliyorsun?
Murat:Ne o sevinmedin mi?
Ebru:Ne alakası var soruyorum.
Murat:Daha çok görüşücez güzel bayan.

Murat masadan ayrılır.

-Ebru'nun ağzından-
Çok garip bir adam.Cok yakışıklı söylendiği kadar var.Çok çekici ama bu adamdan uzak durmam lazım.

Masaya çok eskiden tanıştığı erkek arkadaşı Fırat gelir.
Oldukça sarhoş olan ve eline koluna hakim olamayan sapık bir adam ebruyla sohbete geçer.
-Murat farklı bir masada ebruyu izler-

Fırat:Naber güzelim
Ebru:İyidir sen
Fırat:Senin gibi bir kadının yanında kötü olmak mümkün olmuyo.
Ebru:Fırat çok sarhoşsun istersen sonra konuşalım der ve çantasını toplayıp çıkmaya yeltenir.
Fırat:Hop güzelim nereye ya bu gece sensiz geçmez.
Ebru:Sessiz kalır...
Fırat:Sohbetine doyum olmuyor valla.

-Elini ebru'nun omzuna atar,Ebru'nun rahatsız olduğu gözle görülecek kadar belliydi-

Ebru:Fırat elini çeker misin rahatsız oluyorum.
Fırat:Çok nazlısın ama sen olmaz böyle sana aşık olduğumu biliyorsun seni istiyorum işte.
Ebru:Bu konuları konuşmak için çok sarhoşsun bence daha fazla içme.

-Fırat bu sefer Ebru'nun belini tutup sıkar ve elleri aşağıya doğru inmeye başlar-

Ebru:Yapmaa hoşlanmıyorum.

-Murat daha fazla dayanamaz ve
Ebru'nun yanına gider kulağına eğilip "noluyo burda yardıma ihtiyacın var mı"der.
Ebru:Hayır teşekkür ederim ama şey Murat gitmesen olur mu.
Murat:Burdayım.
-Tekrar kendi masasına geçer ve ebruyu izlemeye devam eder-

Fırat iyice uçuk durumdadır.Artik dokunmuyor adeta taciz ediyordu.
Fırat ebruya dokundukça Murat kendini dövüyordu.
Fırat:Hadi dans edelim der ve ebruyu sahneye sürükler.
Ebru olay çıkmaması için Fırat'a uyar sahte gülümsemeler verir.
Ebrunun belini kendine çekip sanki içine sokucakmış gibi sıkar ve elleri rahat durmaz.

Ebru:Fırat ben gidicem
Fırat:Ben bırakırım seni ama önce benim evime gidiyoruz
Ebru:İstemiyorum eve gidicem

Fırat ebrunun bileğini sıkar ve ebru kurtulmaya çalışır.

Fırat kapıdan çıkınca giriş kapısının arka duvarına yaslar kadını ve iyice yaklaşır.

Fırat kısık sesle;

-Ebru çok güzelsin kendime hakim olamıyorum der ve bu sırada Ebruya temas eder göğüslerine dokunur boynunu öpmek için yaklaşır Ebru'nun elleri Fıratın omuzlarında onu itmeye çalışır ama başaramaz dudağına yaklaşır öpmeye başlar Ebru itmeye çalışır kurtulmak için kıvranır ama gücü yetmez.Murat bütün olanları görüyor ve duyuyordur.Fıratın haddini aştığını görünce gidip Fırata yumruk atar ve Fırat yere yığılır.
Murat ebrunun elini tutup arkasına çeker.
Ebru:Murat dur değmez
Murat:Ebru sus adam seni elleriyle yedi resmen sustum ama bir yere kadar.
-Ebru içinden mutlu olur muratın onu koruması hoşuna gider-

Fırat ayağa kalkar Ebruya dönüp ooo Ebru hanım sevgiliniz olduğunu niye daha önce söylemediniz tanışırdık.

Ebru tam biz sevgili değiliz diyecekken Murat ebruyu susturur ve evet sevgilim der ve elini tutar hem üzülme seninle de tanışmış olduk bu sayede.

Fırat:Ebru bu iş burda bitmedi heran kapında olabilirim.

Murat:Dikkat et o kapıyı heran ben açabilirim.

Fırat kaçar gibi arabasına biner.

Murat hala ebrunun elini tutarak arabaya bindirir.

Ebruyu evine getirir.

Ebru murata döner;

Ebru:Murat bu gece için teşekkür ederim şuan o adamın yanında ne halde olurdum bilmiyorum.Fırata s-sevgili olduğumuzu söyledin başına iş açtım kusura bakma.Iyi geceler

Murat:O adam sana dokunurken duramazdım.Sevgili olduğumuzu söyledim ama kıskanacak birisi yok hayatımda o adam kapına gelirse beni arayacaksın simdi iyi geceler



Sadece arkadaş kalalım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin