Eva dengan jaehyun pun live as an really loving couple . No one knows kecuali close friend je. As a private relay, diorang selalu beware dengan all paps.
But who knows , one day ,*eva* " sayang , macam mana ni? I'm scared"
"Whattttt macam mana paps boleh ambil ni dah nak dekat setahun kita beware kenapa tiba tiba pulak diorang dapat tahu aaaahhhh shibal. You jangan risau okay i akan selesaikan "*jungwoo* " weh , sajangnim nak jumpa"
*dekat office lee so man
" apa benda ni?? Siapa benarkan kau bercinta? Siapa perempuan ni?"
"Eva , kita punya trainee"
"HAH ???? KAU BERCINTA DENGAN TRAINEE??"
"Apa masalahnya semua orang ada hidup sendiri kot. Dulu sajangnim bercinta jugak kan"
"Nak melawan lawan ko eh. Contract SM TAK BOLEH BERCINTA DENGAN TRAINEE!!!!"
" what. Nonsense gila. Apa masalahnya? Eva's performance as a trainee okay kot? Dia one of the best trainee. So what's the problem"
" i dont even care. Kalau kau taknak ikut kenapa kau sign contract ni dulu???"
" okay takpe . I"ll quit.
"Eh kau tak boleh nak buat macamni jaehyun . End it now with eva or else akan banyak benda buruk yang akan jadi kat eva"
Jaehyun pun keluar dengan perasaan yang sangat marah and dia jerit kuat gila kat rooftop . Dia call eva untuk jumpa and minta putus.
"Eva , I'm sorry but we can't continue this. I realise that i actually don't love you. I'm sorry."
"Hah? U kidding right? Tell me ure joking now. But why kenapa tiba tiba? If you really mean it, look into my eyes and say it again"
"I just don't love you"
Eva nangis sebab terkejut and sedih gila. Jaehyun tak boleh tahan sebak tengok eva nangis and buat keputusan untuk pergi dari situ.
"Jaehyun!!!!"
*jaehyun dalam hati* " sorry sebab tipu eva . I"m sorry i can't protect you"
Keesokan harinya , baejin datang untuk jumpa jaehyun. Baejin tumbuk jaehyun sebab dia sakitkan hati eva
"Kau janji dengan aku dulu apa? Tapi sekarang apa yang kau buat?"
Jaehyun pun terangkan apa yang jadi sebenarnya dekat baejin. Jaehyun pun ada bagitahu baejin yang eva kena pindah ent lain supaya takda benda yang buruk berlaku kat dia and jaehyun mintak untuk baejin ikut and jagakan eva. Baejin memang marah mula mula tapi after jaehyun terangkan baru dia faham and dia tahu jaehyun memang sayangkan eva sangat.
Bersambung....
YOU ARE READING
Dream comes true
RomanceKisah seorang remaja perempuan yang menginginkan kehidupan percintaan dengan jejaka idamannya.