Eva cuba untuk terima apa yang jadi and dia pun dah kena pindah ke big hit ent . Baejin pun request untuk keluar dari sm and amik keputusan untuk ikut eva.
Eva taktahu yang baejin update semuanya dekat jaehyun. Jaehyun takboleh nak buat apa apa dalam masa sekarang sebab news tu tengah panas lagi. Tapi jaehyun happy gila sebab ada orang updatekan daily life eva kat dia. One day , jaehyun rindu sangat kat eva and decided to pergi big hit untuk jumpa eva. Sampai sampai je big hit , jaehyun cari eva kat dance practice room and tengok eva tengah cuba nak ikat rambut and terus jaehyun tolong ikatkan. Eva terkejut and pusing pusing dia nampak jaehyun.*jaehyun usap usap kepala eva sambil cakap * " how are you ? I really miss you so much"
*eva terus hempas tangan jaehyun* " you nak apa. Kita dah tak ada apa apa lagi. Tolong pergi sebelum i panggil guard"
"Sayang listen to me first"
"Aku cakap berambus berambus la!"
Eva pun keluar dari room tu and terserempak dengan baejin . Baejin pun tanya apa yang jadi and bagitahu hal sebenar dekat eva.
"Jaehyun sebenarnya buat macamtu sebab nak selamatkan eva. Dia taknak eva kena bad effect sebab dia. Dia minta putus pun sebab dia kena betulkan keadaan dulu. And kalau eva nak tahu , jaehyun bukan suka eva start dari eva masuk sm , dia catch feelings dengan eva since eva masuk shindong lagi tapi dia tak tahu macam mana nak luah . Macam macam cara dia cari info pasal eva but that time takde apa apa yang dapat dia buat. Jadi dia yang paksa lee so man untuk cari and ambil eva masuk sm and bunga yang ada orang bagi tu pun dia yang bagi. Dia sayang sangat dekat eva sebab tu dia buat macamtu. Dia rasa menyesal sangat buat macamtu kat eva and dia kata dia takkan maafkan diri dia kalau dia hilang eva . Baejin harap eva faham apa sebenarnya yang jadi"
*ring ring*
" hello , ye saya baejin kawan jaehyun kenapa ye. HAHH???"" kenapa baejin?"
"Jaehyun.... dia...."
"Baejin cakap la kenapa dengan jaehyun??"
"Jaehyun accident"
"Baejin bawak eva jumpa jaehyun please jomlahhhhhh baejinnnn!!"
"Okay jom"
*dalam kereta*
"Mana jaehyun?"
"Tu dia "
" apa semua ni baejin"
"Cuba eva tengok sana "
*jaehyun* "happy birthday sayang , please dont leave me again , you know how much i really love you right?"
" what the hell are you doing???"
"Come here"
*jaehyun* " i really miss your hugs . Great to be back to you. I really miss you. Please stay. I'm sorry i've hurt you. From now on , i'll protect you at all cost. Most thankful moment in my life is when I met you at SM on 15 July last year and started to make sure that you'll be mine and now on 15 july this year , you are already mine. Happy birthday again sayang, thank you for being born my girl "
" thank you so much for loving me'
*baejin* " yayyyy dah berbaikkkkkk"
"Eh baejin siapa perempuan kat belakang tu "
"Eh lupa nak bagitahu , baejin punya sweeheart hehe"
*jaehyun* "sayang tengok ni. Ramai support kita!! Even they don't know you but they love youu"
That"s the ending of the story . Baejin dah terima hakikat and mula buka hati untuk perempuan lain . Jaehyun and eva setuju untuk keep 'silent but not private' relationship and keep it in a healthy way . They support each other too. So , it's a happy ending for their life!
HAPPY BIRTHDAY EVA . I HAVE NOTHING TO GIVE YOU BUT I WANTED TO DO SOMETHING THAT YOU CAN REMEMBER AND THIS STORY I MADE SPEACIAL ONLY FOR YOU <3 I REALLY HOPE YOU LIKE IT. TOLONG BAYANGKAN EVA TU ADALAH KO YANG SEBENARNYA HHAHHHAHAAHH. HAPPY BIRTHDAYYYY SAYANGGG KAUUUUUU<33333
YOU ARE READING
Dream comes true
RomantikKisah seorang remaja perempuan yang menginginkan kehidupan percintaan dengan jejaka idamannya.