4 yıl, dile kolay gelen 4 yıl. Ömrümden ömür giden 4 yıl. Onsuz nefes aldığım 4 yıl.Büyüdüm, büyüdük. Artık çocuk değildik. Liseli ergenler değildik.
Bu 4 yılda ne mi oldu? Namjoon ve Heawoo evlendiler. Hoseok ve Aesook nişanlandı. Minji'yle Woosung sevgili oldu.
Jin'in gizli bir sevgilisi ortaya çıktı. Bizden saklamaya çalışmıştı ama model Lejina olduğunu papariziler sayesinde öğrenmiştik.
Bizimkiler 2 yıl önce çıkış yaptılar. Geniş bir kitleleri oldu.
Yoongi uyumaktan etrafına pek bakmıyor ama bilmiyor ki en yakın arkadaşım Heli ona aşık.
Tabi karşılıksız aşk olan sadece bunlar değil Taehyung da bir diğer en yakın arkadaşım olan Meri'ye aşık. Meri bunun farkında ama pek Taehyung'a yüz vermiyor.
Sorun tabi ki Tae'de değil. Meri bekarlık sultanlıktır kafasında.
Jungkook'un ise 3 yıllık bir sevgilisi var. Soleil. Kız çok anlayışlı ve bir o kadar da sevimli. Arada konuşuyoruz onunlada.
Jimin mi? Ondan hala haber yok. Sadece Minji'ye yılda bir kez mektup geliyor. Adres yok. Sadece iyi ve mutlu olduğunu yazıyor.
Ben. Ben yürüyen bir ölüyüm sadece. 1 yıl boyunca kendimi eve kapatıp herkesle irtibatımı kestim. Ama herkes endişelenince sadece mutlu rolü oynamaya başladım.
Şuanda hukuk fakültesi 4.sınıfım.
Namjoon, Jin, Hoseok, Aesook ve Heawoo şirketlerinin başlarında.
Liseyi bitirince direkt şirkete başladılar. Ama eğitimlerini dışardan tamamlıyorlar. Kızlar zaten önceden liseyi ve üniversiteyi bitirmişlerdi.
Yoongi ailesinin isteğini reddedip tıp okumaya karar verdi. Başta tıpı kazanmasına hepimiz şaşırmıştık tabi.
Jungkook ve Soleil mimarlıkta beraber okuyorlar.
Taehyung 1 sene tekrara kaldığı için bizimle aynı sınıfa düşmüştü.
Kızlar ve Minji'yle de aynı bölümde okuyoruz.
Hl: Köşeye geçmiş ne karalıyorsun öyle.
Başımı önümdeki defterden kaldırıp gelen üçlüye baktım.
Mj: Derse yine gelmedin senin yerine imza attım.
Mr: Neden kendini hayattan soyutluyorsun Vien?
Vn: Ya bir şey yaptığım yok. Alt tarafı kafa dinledik.
Mj: Ne o yüzünden düşen bin parça
Mr: Yoksa yine Daejun mu rahatsız etti?
Daejun. Saplantılı aşığım. Bir kötülüğünü görmedim ama sürekli etrafımda dolanması can sıkıcı. Başta en yakın arkadaşım sanmıştım ama onun duyguları farklıymış.
Vn: Hayır ya. Kimsenin bir şey yaptığı yok.
Heli gelip bana sarılmıştı.
Hl: Bizi korkutuyorsun Vien.
Vn: Korkacak bir şey yok. Ben iyiyim. Artık bana her an intihar edecekmişim gibi davranmayı bırakın.
Vn: Ayrıca Taehyung nerede?
Meri hızla etrafına bakındı.
Mr: Lan biz onu unuttuk.
Vn: Nerede unuttunuz?
Mj: Profesör Lee dersinde uyuyor diye odasına çağırmıştı. Bize de 2 dakika sonra gelin dekan sizi çağırıyor diyerek profesörü götürün demişti.
Gözlerimi olabildiğince açarak yerimden kalktım.
Vn: Bay Lee adamı çenesiyle öldürür. Koşun çabuk.
'''
Vn: Daha ne kadar öyle bakmayı düşünüyorsun Tae?Meri'nin kafasına geçirmesiyle kendine gelip konuştu.
Th: Adam askerlik anısına kadar indi. Siz daha gelmeseydiniz çocukluğuna kadar gidip ilk sıçma anını anlatacaktı herhalde.
Hepimiz katıla katıla gülerken Taehyung ise suratını asıyordu.
Gelen bildirim sesiyle gülüşümüz yavaş yavaş dinerken. Minji telefonuna bakıyordu.
Hl: Üzülme bu kadar sana dondurma ısmarlayayım mı?
Taehyung aniden ruh halinden çıkıp gözleri parlayarak Heli'ye baktı.
Th: Gerçekten mi?
Vn: Hey hey bende istiyorum. Karamelli olsun.
Mr: Bende seninle geleyim Heli.
Th: Bebeğim benim nasıl sevdiğimi biliyorsun.
Mr: Evet canım sen dayakta seviyorsun.
Vn: Meri burada bebeğin miyim gerçekten demen gerekliydi.
Th: Hiç romantiklikten anlamıyor bu kanka.
Mr: Yine başladınız ha
Yan tarafımdan gelen büyük bir sesle Minji'ye döndüm.
Telefonu yere düşmüş, elleri titriyor, bana gözleri dolu bir şekilde bakıyordu.
Ayağa hepimiz kalkıp endişeyle Minji'nin başına toplandık.
Vn: İyi misin Minji? Noldu?
Th: Minji transa mı geçtin amk?
Mr: Gerzek gerzek konuşma Tae.
Hl: Minji neden ağlıyorsun?
Mj: O-o geri dönmüş Vien.
Mr: Kim geri dönmüş?
Jimin. Geri dönmüştü. Beni affetmeye hazırdı belki de.
Ona yıllarca gerçeği anlatamamıştım ama şimdi anlatabilirdim.
Onu çok özlemiştim belki o da beni özlemiştir?
Th: Jimin.
Hl: Nasıl? Ne diyor mesajda?
Mj: Geri döndüğünü bir parti düzenlediğini ve herkesin davetli olduğunu. Özellikle Vien'in gelmesini çünkü onu çok özlediğini yazmış.
Gözümden bir yaş damla süzülmüştü.
Beni unutmamıştı. Beni hala seviyordu. Özlemişti... Özlemiştim...
Ben ve 2. Kitabım geldik. Umarım beğenirsiniz. Şuanlık 1 bölüm yayınlıyorum aşklar. Teorilerinizi bekliyorum.
Sizce Jimin nasıl bir geri dönüş yapacak?
Öpüldünüz❤Yeni bölüm için oy sınırı koyuyorum. Zaten ben atasıyaya kadar geçeceğini düşünmüyorum. Ama olurda geçerse atarım bebekler.
Oy sınırı: 30
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPECTACULAR ~2 /PJM/
Fanfiction[Two Foreigners] Seneler sonra Jimin geri dönünce ne değişecekti? Her şey eskisi gibi miydi? Hayır artık onlar büymüştü. Lisedeki o çocukca kavgaları intikamları aşkları... Hepsi geride kalmıştı. Peki ya duygular? Unutmuş muydular? Birisi unutmuşken...