long hair louis
frat boy harry¨
Harry 'Bay Tomlinson' yazan kapıyı açtı ve yavaş hareketlerle içeri girdi.
''Bay Tomlinson... beni mi çağırdınız?''
Bay Tomlinson, hemen gözlerini içeri giren 'meleğine' çıkardı gözleriyle Harry'i süzerken yavaşça aşağıya kayan gözlerine engel olamamıştı Harry bunu fark edince ise kızarmıştı sesli bir şekilde boğazını temizlemişti Harry. Bay Tomlinson ise ayılmış bir şekilde konuya girmek için gözlerini başka yere oynatmıştı, hızlıca Harry'nin yemyeşil gözlerine çıkardı ve orada kenetlemişti gözlerini.
''Yarın Bay Ellroy gelecek benim evimde bir görüşme yapacağız asistanım olarak yanımda bulunman gerekiyor.''
''Tamam Bay Tomlinson ama yarın şirkette-''
''Yarın şirkette ne olduğu beni ilgilendirmiyor burada bir tek sen çalışmıyorsun diğerleri bakar benimlesin yarın.''
Harry hızlıca başını salladı içinde nedensizce bir gerilme olmuştu eteğini düzelterek odadan ayrıldı.
¨
Harry çok gergindi hızlıca kalkıp elini yüzünü yıkadı, Bay Tomlinson onu evinden alacaktı hızlıca hareket etti üzerine pembe bir gömlek ve pembe bir etek geçirdi bunda kararsız kalmıştı çünkü daha önce bir toplantı da sırf etek giydiği için sözleşme imzalamak istememiştiler ve büyük bir davaya kadar ilerlemişti bu olay ama
orada Bay Tomlinson ''istediğini giyer benim asistanımı bu şekilde kabul etmiyorsanız bende sizi şirketimde kabul etmiyorum'' demişti.
bu aklına gelince düşündü ''tekrar Bay Tomlinson'un yapacağı anlaşmayı kaybetmesini istemem'' diyerek hafif kızarmış bir şekilde üstünde ki pembe eteği çıkardı ve onun yerine ispanyol paçalı beyaz pantolonunu geçirdi üzerine.
hızlıca beyaz kot ceketini de giyip aşağıya çoktan gelmiş siyah arabaya binmek için indi.
aşağıya inince kaputa yaslanmış, mükemmel takımı ve özenle yapılmış saçlarıyla ona bakan Bay Tomlinson'u gördü içten içe yanıyordu ve şuan bu adamın böyle giyinmesi Harry'e hiç yardımcı olmamıştı.
Harry'nin yanına yaklaştı.
''Günaydın'' dedi Louis.
''Günaydın...''
Louis saatine baktı. ''Daha 2 saatimiz var yemek yemek ister misin?''
''Siz nasıl isterseniz Bay Tomlinson..''
Louis bıkmış bir tavırla Harry'e yaklaştı ve elini Harry'nin beline yerleştirdi. Harry belinde ki eli hissedince dondu kaldı nefes alamadı ve yandığını hissetti gömleğinin ilk iki düğmesini açtı. Louis bunları fark edip sırıttı.
''Sana kaç kere diyorum Harold bana 'Bay Tomlinson' deme diye kaç yıldır benim asistanımsın.. belki de asistandan ötesindir- her neyse gel arabama bin.''
Harry derince bir iç çekip arabaya bindi Louis'nin evine gittiklerinde Harry heyecandan avuç içlerini sıkıyordu Louis kalkıp ona kapısını açınca daha şok olmuş bir şekilde gözlerini kamaştıran büyük yapının içerisine girdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
désperado | larry stylinson [one-shot & smut!]
Fanfiction-''Beni bu yatakta becermesini çok isterdim...'' +''Ah Harry seni bu kadar çok mu becermemi istiyorsun...'' Siktir Harry bunu sesli mi söylemişti!? +''Sana istediğini vereceğim hazz.'' Harry seslice yutkundu.. frat boy harry! long hair louis! 15 Jul...