Bu bölümde sizi sarhoş bir Berk Öskaya bekliyor. Az 👉👈 şey ama Aybike ile Berk'in arasında bir şey olmayacak. Sadece art arda kiss var. O yüzden rahatsız olacak varsa şimdiden uyarıyorum. Okumaya bilir.
Neyse hikayeye geçiyorum.
Sabah ilk uyanan Aybike oldu. Berk ile yine aynı şekilde yatıyorlardı. Berk Aybike'nin belini bir eli ile sarmış. Diğer elini de yastığın üzerine koymuştu. Aybike ise Berk'in beline sardığı elini tutuyordu. Arkasına yavaşca döndü. Berk ile aralarında hiç mesafe yok gibiydi. Berk uyuduğu için heycanlanmamaya çalışıyordu. Az geri çekildi. Yastığa dirseğini dayadı. Elinide çenesine koyup derin bir nefes aldı. Berk'i izlemeye başladı. Yüzünün her detayını inceliyordu. Çünkü oda çok özlemişti.
🖇
Uzun bir süre sonra Berk esneyerek uyandı. Aybike'nin onu izlediğini görünce şaşırmıştı.'Ela gözleri ile o kadar güzel bakıyordu ki.' Diye düşündü içinden.Berk: Aybike sen bana ne zamandan beridir bakıyorsun? Neden uyandırmadın?Ve nasıl oluyor da ben bu yataktayım. Sen bana tekme atıp yere yapıştırman lazımdı. Ya da sabah kalktığında "sabık var " diye bağırman lazımdı. Bana kedi gibi bakmanı beklemiyordum.
Aybike: O kadar güzel uyuyordun ki,seni uyandırmak istemdim. Bende hasret giderdim.
Berk: Allah kahretsin be. Uyurken niye öpüyorsun da, uyanıkken öpmüyorsun? Zalımın kızı.
Aybike: Sen uyurken seni öpmedim. Hemen yanlış anlıyorsun. Sadece izledim.
Berk: Tamam o zaman şimdi öp.
Aybike: Hayır Berk. Hadi kalk ve git evimden yoksa... seni tekmelerim.
Berk: Yemek yeseydik. Hadi yemek yiyelim. Sonra giderim.
Aybike: Tamam bakalım. Sana sadece bugünlük yemek ısmarlıyorum ama sadece bugünlük.
Berk yatağın yanındaki komedinin üzerinden telefonunu aldı . Bir yandan telefon ile oynuyor bir yerden de konuşuyordu.
Berk: Tamam, hadi gidelim.
Aybike: Ben üstümü deyiştireyim. Sonra gideriz.
Berk bir şey demiyordu. Sadece telefonu ile oynuyordu.
Aybike: Berk çıksana! Yanında mı giyin eyim? Ayıp hem de çok ayıp. Haydi dışarı çık Ben üstümü deyiştir eğim, hemen geleceğim.
Berk " Tamam ben odadan çıktım." Dedi ve odadan çıktı.
🖇
Aybike üstünü değiştirdi ve Aybike'nin fazlaca gittiği bir restoran a gittiler. Cam kenarındaki bir masaya oturdular.Berk: Ne yiyelim tatlım.
Aybike: Menü gelsin. Ona göre bakarız.
Dedi ve beş on dakika sonra menü geldi.
Garson: Ne istersiniz efendim?
Berk: Bence, dedi ve az menüyü inceleyerek lafına devam etti. " Şu 2 kişilik aşk kahvaltısından alalım."
Garson: Peki başka istediğiniz bir şey varmı?
Aybike: Yok, biz aşk kahvaltısını falan almayalım. Biz köy kahvaltısı yapalım. Aşk meşk işleri istemiyoruz.
Berk: Hayır ya. Aybik lütfennn . Hadi beni kırma.
Aybike: Ben seni şimdi kırıcam. Baksana fotoğrafta bile kalpler falan var. Altında da 'yeni evli çiftler için' yazıyor ve ben buraya eskiden de geldiğim için o menüyü bir kaç kişide görmüştüm. Olmaz o.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERK'İN AYBİK İ
PovídkyBerk ve Aybikenin sahneleri fazlaca az oluyor o yüzden bende kendi hayali sahnelerimi yazmaya karar verdim Umarım beyenirsiniz