Rose slipp meg inn nå eller sparker jeg døren din nå...! Hvorfor det Justin...?JO, fodi jeg bryr om deg mer en Selena...! Har du skiftet etter du har sakt til meg for 20 sekunder siden eller hva...? Jeg mente det ikke Rose...! Jeg tror ikke på deg Justin...! Hvorfor ikke Rose...? Jo, fordi du sier en ting og sennere sier du noe annet og du vill at jeg skal tro på deg siste du sa til meg...! Jeg vill ikke tro på deg og det er grunner på det Justin...! Hva er grunnen Rose...? Du elsker Selena...! Ja, er det noe problem med det Rose...? Ja, det er det Justin...! Hva er grunnen da...? Det vill jeg ikke se Justin...! Hvorfor vill du ikke si det til meg da Rose...? Ok, vil du virkelig vite det Justin...? Ja, det vill jeg Rose...! ok da, Justin...! Jeg tror at jeg er forelsket i deg...! Justin er du der...? Seriøst Justin...! Hører du meg eller hva...?
Justin sin prov:
Er Rose forelsket i meg...? Hva skal jeg gjøre...? Hva skal jeg si til Rose...? Noen ener være, hva skal jeg si til Selena nå da...? Justin du må roe deg litt ned nå...! Rose sa jo at hun tror at hun er forelsket i meg og hun var ikke sikker på det...! Det er litt bra da, ikke sant da...? Det må jo være bra, eller hva...? Jeg tror at det er bra at hun er ikke helt sikker ennå...? Da slipper jeg å si noe til Selena da heldig viss...! Justin...? Er du der eller ikke...? Jo, jeg er her...! Går det bra med deg eller ikke...? Jo da, alt bra med meg...! Skal du ikke si noe etter skal du bare stå der å glo der helle dagen på meg i hele dag...? Fordi jeg har ikke tid å vente på deg i hele dag Justin...! Ok, jeg er bare sjokkert at du tror at du er forelsket i meg bare Rose...! Ok da, skal du ikke si noe til meg til meg da...? Jo, men hvordan skal jeg fortelle deg dette da...? Du, Rose...? Ja...? Jeg tror at jeg er...