0.9

1.1K 93 77
                                    

Demiştim ya, bu manzaranın enkazı altında eziliyordum.

Beni ezen şey sadece Taehyung'un Tzuyu ile olması değildi.

Umutlanmıştım, onun için hazırlanmıştım.

Oysa onun için bunlar hiçbir şeymiş.

"Hadi Jennie gidelim yanlarına."

"Tamam, gidelim."

Derin bir nefes alarak gücümü toplamaya çalışmıştım. Buna ihtiyacım olacaktı.

Attığım her bir adımda Taehyung'un üstümde gezen gözlerini hissediyordum.

Yüzüne bakmak istemiyordum, pişman olsun beni ne kadar kırdığını anlasın istemiştim.

"Çok güzel olmuşsun Jennie."

Gerçekten güzel olmuş muydum? İçten mi söylemişti? Bilmiyordum ama bu kelimelerin beni çok mutlu ettiği bir kesindi.

"Evet, kime süslendin bakalım? Birileri mi var hayatında?"

Evet.. Kötü kalpli cadı, masalın en güzel yerinde araya girerek bütün büyüyü bozmuştu.

Tzuyu ne ara bu kadar patavatsız olmuştu?

"Teşekkür ederim, birine değil kendime süslendim. Güzel olmak için birine, sebebe ihtiyacım yok."

Rosé keyifle güldüğünde ona karşılık gülümsemiştim.

Garip hissediyordum.

Taehyung'un bakışları beni heyecanlandırırken bunun yanlış olduğunu bilmek canımı sıkıyordu.

"Yok yok, birine süslenmişsin sen. Ben Taehyung için süslendim mesela.. Değil mi bebeğim?"

Tzuyu'nun elleri Taehyung'un omzuna giderken Taehyung'un gergin olduğu anlaşılıyordu.

Kendini geri çekmişti.

Neden?

Diğer bir yandan süslenerek bile bir boka benzememişsin demek geçiyordu içimden. Fakat doğruya doğru Tzuyu güzel bir kızdı.

"Taehyung'un seni her haliyle beğenmesi gerekmez mi? Üzüldüm."

Gözler üstüme çekilirken imalı gülüşüm ile tam olarak Tzuyu'nun gözlerine bakıyordum.

Bu bir nevi meydan okumaydı.

Tzuyu gözlerini çektiği an zafer gülüşümü yerleştirmiştim yüzüme.

"Jennie.."

"Anlamadım ben ne demek istiyorsun yani? Üzüldüm derken?"

Ortam gerginleştikçe bundan zevk alıyordum.

Rosé kulağıma eğilip bir şeyler söylemişti fakat şuan sadece Tzuyu ile uğraşmak istiyordum.

"Haline mutlu olmam acımasızlık olur.. Taehyung'un bilmem kaçıncı flörtüsün değil mi?"

O kadar zevk alıyordum ki..

Dudaklarımı alaycı bir tavırla büzerek Tzuyu'nun üstüne çekmiştim.

Baştan aşağı onu süzmem, deli olmasına yetmişti.

"Her bir flörtü aynı senin gibi bana kafa tuttu fakat en sonunda 'Taehyung benden ayrılmasın' diye bana ağladılar."

"Jennie, uzatma."

"Bir dakika ya? Sen ne ima ediyorsun bana yani?"

"Evet Taehyung.. Bir dakika hiç olmuyor böyle."

CHILDHOOD DREAM | TAENNIE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin