Vyšla som z kúpeľne, zobrala si kabelku a zbehla dole po schodoch. Madison už bola pripravená a tak som ju vložila do kočíka.
"Vyzeráš nádherne." povedal Alex.
"Ďakujem." povedala som mu a venovala letmy úsmev. Vyšli sme z domu, zamkla som a pomaly sme išli na raňajky.
"Zmenila si sa. Si teraz taka ženskejšia." podpichoval ma.
"Tak už som mamou. Nemôže byť zo mna ten chlapčenský typ ako na škole." jemne som povedala.
Prikývol a ďalej sa venoval kráčaniu. Poriadne sme ani nezbadali a ocitli sme sa pred menšou reštauráciou. Alex mi otvoril dvere a ja som aj s kočíkom vošla. Sadli sme si k stolu a objednali si.
"Prečo si si vybrala takýto život?" spýtal sa po chvíľke.
"Mne sa môj život páči." povedala som rázne.
"Naozaj? Máš dieťa o ktoré sa staráš sama. Snúbenca, ktorý chodí domov kedy sa mu zachce." čudoval sa.
"No aj tak mám to najúžasnejšie dieťa na svete. A snúbenec? Hádam sa spamätá." povedala som s nádejou.
Po raňajkách sme sa boli ešte na chvíľku préjsť a išla som s Madison domov.
O týždeň
Už je to týždeň čo je Madison doma. Austin chodí stále domov v noci a aj to úplne na mol. Justin s Nicol sa majú dobre a nevedeli mi povedať kedy sa vrátia.
Otec s Mischelle včera prišli a dnes prídu. Aspoň mi trošku pomôžu. Z premýšlania ma vytrhol zvonček. Otvorila som dvere a pustila ich dnu. Vošli sme do obývačky a posadali si.
"Mala spí?" spýtal sa otec.
"Akurát zaspala." venovala som mu letmy úsmev.
"Už viete kedy bude svadba?" Mischelle bola celá nedočkavá.
"Podľa mna ani nebude." povedala som cez slzy.
"Čo sa stalo?" počula som v otcovom hlase hnev.
"Ja už nevládzem. Už týždeň som sa poriadne nespala, pretože Madison každú chvíľku plače. Už týždeň chodí Austin domov v noci a aj to úplne na mol. Už sme sa asi týždeň nerozprávali." povedala som cez plač.
"Nejdeš ku nám? Dobre vieš, že je to aj tvoj domov. A madison tam má tiež veci dokonca aj svojú izbičku." otec je naozaj veľmi milý, ale nemôžem.
"Ďakujem, ale zatiaľ to nemôžem prijať." venovala som každému letmy úsmev.
"Tak dovoľ aby sme si aspoň Madison zobrali na noc a ty si aspoň oddýchneš." ozvala sa Mischelle.
"Ak by vás to nezaťažovalo budem rada." postavila som sa a objala ich.
"Ďakujem." šepla som.
Nová časť :) je trošku krátka, ale nič ma také nenapadlo :/ dúfam, že sa vám časť páči a svoj názor mi kľúdne píšte ;)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nebezpečná láska
RomanceBecky je posledný rok na škole, ale čo keď sa to celé zvrtne a namiesto školy sa začne venovať iným veciam? Možno o niečo nebezpečnejšie ako sú len nejaké zlé známky z matematiky či iného predmetu.