פרק 1

505 24 7
                                    


נ.מ יונגי:

ניכנסתי אל המועדון סטאר שהוא לא סתם מועדון רגיל אלה מיסתתר מאחוריו בית זונות הכי מפורסם בעולם,ניכנסתי למקום והיסתכלתי סביב...

טיפה מוזר לי פה ביגלל שאני רגיל למקומות הרבה יותר קטנים ומוזנחים והמקום הזה הרבה יותר נקי ורואים אליו שהוא ממש מסודר ואכותי...

היתקרב אלי בחור שכנראה עובד פה כי יש אליו לבוש של ברמון "שלום..אתה כנראה מין יונגי נכון?" הבחור שאל אותי ואני היסתכלתי אליו במבט אדיש "כן" עניתי "נעים להכיר קוראים לי אראם והמנהל הקודם ביקש מימני לעשות לך סיור,אני עובד פה המון שנים כברמן" הבחור אמר " אוקי" אמרתי לא מנסה אפילו לא לפתח שיחה..

הבחור הראה לי את המקום בכלליות והמקום ניראה ממש יפה ונראלי אני אהנה מאוד לנהל את המקום הזה.

אראם הראה לי איפה נימצא המישרד שלי, "טוב תודה,ותגיד איפה כל העובדים?" שאלתי "הם עכשיו במשהו כמו הפסקה כי זה מועדן ערב/לילה ועכשיו השעה 2 בהצריים אז כולם בחדרים או ישנים" הוא הסביר "אם בא לך אני יכול לקרוא לכולם למועדון כדי שתכיר אותם" הוא הוסיף "כן וכמה שיותר מהר" אמרתי מיישב אל הכיסא שלי. אראם קרא לכולם ולאחר חצי שעה כולם היתייצבו בעולם הגדול.היסתכלתי אליהם במצלמות מחכה שכולם יהיו בשקט וישבו נורמלי.

נ.מ גימין:

אראם קרא לכולנו לעולם הגדול "כנראה המנהל החדש רוצה להכיר אותנו או משהו" וי אמר לי "כנראה" אמרתי טיפה בחשש "תרגע הכל יהיה בסדר אין סיכוי שהוא יהיה יותר גרוע מהקודם ויעשה לך את אותם הדברים" הוא אמר מנסה להרגיע אותי "אני יודע אבל עדיין לך תדע מי הוא ומאיפה הוא בא... וגם המנהל הקודם זה שקרא לו לפה אז אולי הוא יעשה את אותו הדבר..." אמרתי מפחיד את עצמי עוד יותר והתחלתי טיפה לרעוד "נחייה וניראה אבל אם משהו אני תמיד פה לעזרה" וי אמר מנסה להרגיע אותי והחזיק את ידי *כן ומה תעשה? שוב תנסה להרגיע אותי כשהוא אונס אותי?...* חשבתי בפחד ניזכר בכל הפעמים הקודמות.

וי חיבק אותי וניסע להרגיע "אל תילחץ לפני הזמן" הוא לחש לי לאוזן "טוב צריך ללכת" אמרתי נאנח מבין שאם נאחר אנחנו ניהיה בצרות,וכך עשיתי היתארגנו והגענו על העולם הגדול.

נעמדנו איפה שכולם היו וגין הגיע לכיוונינו "היי בנים" הוא אמר בחיוך "היי גין" אמרתי ובקולי שמעו שאני מפחד\לחוץ "מפחד?" גין שאל את וי לגבי ווי הינהן לכן,"תרגע ילד הכל יהיה בסדר הוא לא יעשה לך כלום,אראם אמר שהוא ניראה נחמד ואפילו חמוד" הוא אמר משקר ומנסה להרגיע אותי* טוב זה תכנית לא שקר...* חשב ונירגעתי טיפה.

פתאום ניהיה שקט והיסתכלתי אל הבמה רואה את המנהל החדש והוא התחיל לדבר "שלום לכולם אני המנהל החדש,דבר ראשון אני יודע איזה בעיות היו פה אם המנהל הקודם... ומה שקרה אז לא יחזור שוב.דבר שני יש המון חוקים חדשים שאני אגיד בהמשך. דבר שלישי אני אעשה עכשיו שיחה עם כולם בניפרד,הראשונים באים למשרד שלי כל מי שבן פחות מ18 וכל ילדים שבני 18." אמר ושמענו מהצד מישהו שמדבר "ומה תעשה להם?" אחד הזונות שאל "חוק ראשון לא להיתפרץ לדברי!" הוא קבע ונישמע שהוא היה כועס

"וכל מי שמתחת לגיל 18 יהיה מפוטר ונימצא לו מקום אחר" הוא אמר בקול טיפה יותר רגוע *הוא יפטר גם אותי?* חשבתי וטיפה נירגעתי "רואה הוא לא כלכך נורע" וי אמר "כן" אמרתי נושם עמוק "שקט שם ולא סיימתי" הוא אמר "טוב אז החוקים הם פשוטים ומי שמפר אותם יהיה צפוי לקנס או עונש תלוי במצב רוח שלי,חוק מספר לא להיתפרץ כשאני מדבר.
חוק מספר שתיים אין יותר עובדים קטינים
חוק מספר שלוש אף אחד לא יושב אל הכיסא במשרד שלי
חוק מספר ארבע לא להיתווכח איתי
ועוד דבר אני לא מקבל חוצפה ואי כבוד במקום העבודה, לא אכפת לי אתם זונות אתם בבר, לא אכפת לי אתם לא מיתחצפנים! וזהו בנתיים יהיו עוד חוקים בהמשך ותהיו בתוחים שזאת לא הפעם האחרונה שאני אוסף אותכם ככה לשיחה" הוא אמר. 






-----------------------------------------------------------------------

היי לכל הקוראים (אם יש כאלה ביכלל)

עוד מעט נמשיך את הסיפור,וכדי שיהיה יותר נוח אנחנו נכתוב כמה פרקים ונעלה לאט לאט (כנראה כל שבוע פרק) 

אם אתם אוהבים את הסיפור נישמח שתיכתבו לנו על זה או תסמנו בכוכב ואנחנו מאוד נעריך ונבין שיש לנו בישביל מי לכתוב את זה  3> 

ג'ימין זונהWhere stories live. Discover now