merhaba nasılsınız umarım iyisinizdir ben de iyiyim
şimdiden hepinizin bayramını kutluyorum umarım iyi geçer hepiniz için.
bu arada bölüm gelmeye bilir çünkü tatile çıkcağım yazabilir miyim bilmiyorum
neyse çok konuştum iyi okumlar.
Sarhoş olduğumuz gün ben korayı öpmüştüm, oda karşılık vermişti fakat şimdi ikimiz de ayıktık koray ben bir tepki vermeyeceğine dudağını geri çekti ona cevap vermeden arabadan indim.
Hızlıca koşarak araba doğru gittim, çantamın içinden anahtarı bulup arabayı bindim kontağı çalıştırıp olabildiğince hızlı ama kontrolü bir şekilde arabayı Koray'dan en uza gittim. Bu hiç beklemediğim bir şeydi evet bu ilk öpücüğüm değildi. Korayla da defalarca o gece öpüşmüştük
Bu Yüzden fazla etkilenmemiştim arabayı sürerken, ceren aradı telefonu hoparlöre verdim " efendim kuzum." Bir yandan yola akıp bir yandan da camı açtım, " Gökçeciğim neredesin sen kuzum? Yetiştirmemiz gereken iki elbise var." Ne diyeceğim şimdi, cerenciğim kusuruma bakma Koray beni öptü bende karşılık vermek yerine ondan kaçtım mı? " alo kızım orada mısın?"
"buradayım, cam açtım kuzum, bu arada küçük bir problem vardı onu hallettim geliyorum şimdi sen her şeyi hazırla öptüm çok." Ceren beni onayladıktan sonra telefonu kapattık.
Trafiğin de olmaması işime gelmişti ve kısa sürede modaevinin önündeydim yan koltuktan çantamı alıp arabayı kilitleyip hemen modaevine giriş yaptım birkaç müşteriye ve çalışana selam verip üst kata giyim odasına çıktım.
Çantamı her hangi bir yere bırakıp cerenle birlikte ilk elbiseyi yapmak üzere işe koyulduk.
İşlerimin hepsini bitirmiştim birazda aşağıda müşterilerle ilgilenmiştim, cerende bize de kalacaktı ve kız kıza bir gün geçirecektik aslında meralin davasını kazanmasını kutlayacaktık babam da bu gün bizimle olacaktı ilk kez evime geliyordu yemekleri ben yapmak istediğim için erken eve gelmiştim.
Körü soslu tavuk yapmıştım yanın pilav yapıştım tatlı olarak da irmik tatlısı yapmıştım, babamın en sevdiği tatlı buymuş annem öyle söylemişti yemeklerimi bitirip önlüğümü çıkarıp, durunun yanına gittim kızım açıkmış olabilirdi sarı civcivli tulumunu giydirmiştim onu emzirip, uyutacaktım dedesinin karşısında mızmız bir kız olarak çıkmasın duruyu koltuktan kucağıma aldım.
" annesinin civcivi, açıkmış olabilir mi?" duru ellerini ve ayaklarını heyecanlı bir şekilde hareket ettirdi, " duru hanım, bu güzelinizi neye borçlusunuz acaba? " bir yanda göğsümü açıp durunun ağzına vermiştim, o karının doyururken bende televizyona bakıyordum, lokum da ayaklarımın üstüne yatmıştı.
Durunun karını doyururken uyuya kaldı bende onu beşiğine koyup, yanıma telsizini aldım ve şarkı mırıldanarak sofrayı kurmaya başladım lokumda bacaklarıma dolaşınca onun da kapına mamasını koydum ve üzerimi giyinmek için odama gittim. Siyah bir tayt ve uzun mor bir tişört giydim saçlarımı da yukarıdan alt kuyruğu yaptım tam o sırada kapı çalmaya başladı.
Hızlıca saçımı bırakıp kapıyı açmak için odamdan çıktım, ceren ve meral gelmişti meral kapıya yaslanmış ve elinde şampanya tutuyordu, " selam bebek duyduk ki bu gece boşmuşsunuz bende gecenizi doldurayım dedim." Bu kız davalarda her ne kadar ciddi bir avukat olsa da gerçekte hep böyleydi ceren meralin elindekileri alıp, ondan önce içeri girdi.
Meral de girdikten sonra kapıyı kapattım ve bende peşlerinden içeri girdim. Birkaç dakika sonra annem ve babamda geldi ve hep birlikte masaya geçmiştik karışımda babam solumda annem sağımda meral ve onun yanında ceren vardı meral elindeki şampanyayı kaldırıp, " kadehimi bu masanın en güzeline yani bana kaldırıyorum." Meralin bu söylediğine hepimiz güldük ceren hiç altta kalmadı, " Mehmet amca senin bu kızındaki özgüven beni benden alıyor cidden kadehi bana kaldırması gerekti." Meral cerenin omzunu ittirdi,
" abla senin bu arkadaşın kıskanç, hem de çok." Durdu elini yüzüne götürdü, " beni ve bebek gibi suratımı kıskanıyor görüyorsun demi?" Tam cevap verecektim ki telsizden ağlama sesi geldi duru uyanmıştı
Annem," he asıl güzel uyandı kızlar gölgede olmaya hazır olun." Dedi ben tam kalkacaktım ki annem, " rahatsız olma gökçem sen ben alıp geliyorum."
Annem duruyu de getirdikten sonra hep birlikte masadan kalktık ve salonda duruyu, seviyorduk şuan babamın kucağındaydı ve hep birlikte onunla oynuyorduk.
" dedesinin, gülü aynı annesi Allah'ım maşallah sana." Babam duruyu severken duruda güleceklerini hepimize saçıyordu meralde lokumla oynuyordu sonra duruyu babamdan aldı ve hep yaptığı şeyi yapıp videoya çekmeye başladı.
" selam teyzeciğim bu elimdeki çirkin ve küçük şey sensin, bak burada kimler kimler var." Duruyu babama verdi ve kamerayı arkaya çevirip babam ve duruya tutu, " evet deden ve sen ay ne kadar tatlısınız maşallah." Duru ellini uzatıp telefonu almaya çalışıyordu, " teyzeciğim asla doymuyorsun bak telefonumu bile yemeye kalktın." Sonra anneme bana ve cerene çevirip hepimizi tek tek gösterdi.
Son kez de bir aile fotoğrafı çekindik ve annem babamla tekrar hastaneye Koray de durunun birkaç fotoğrafını istedi onları da attıktan sonra kızımın karının doyurup uyuduk.
***
Gece su içmeye kalktığımda durunun beşiğinin boş olduğunu gördüm annem gelmiştir ve almıştır diye tahmin ederek suyumu aldım ve uykuma tekrar devam ettim.
Yazarın anlatımıyla
Erhan Bey, pusata torunun getirmesini istemişti istediği parayı da fazlasıyla verecekti, gökçenin evinin kapısında arabanın arkasında torunu bekledi pusat elinde bebekle arabaya bindi ve Erhan beyin torunun kucağına verdi.
" başka işlerde görüşmek üzere."
" görüşürüz pusat iyi iş çıkardın evlat." Pusat arabadan çıktıktan sonra Erhan bey kucağındaki torunun baktı büyük gözleriyle yaşlı adama bakıyordu.
BÖLÜM SONU...
her bölüm sonunu böyle bitmesi artık alıştığımız bir şey oldu.
ama yakında hepimiz için musmutlu eğlenceli ve aileli bölümler gelecek
bu arada diğer kurguma da bakmayın unutmayın.
bölüm atma konusuna gelecek olursam, tatilimin kaç gün olacağını bilmiyorum ama yazmaya çalacağım
bu yüzden bir bölüm günü belirleyelim ve o güne kadar yazamaya çalışayım olur mu?
evet çok konuştum görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUĞUMUN BABASI
Ficção GeralÇift çizgi Hamileyim ... " Iı şey, o geceden sonra hayatımızı değiştirecek bir şey oldu" konuşmaya devam edecektim ama eliyle dur işareti yaptı. " Bir gece geçirdik diye evleneceğimizi falan düşünmüyorsun herhalde yani bu çok saçma olurdu." dedi üs...