George~
Probudil jsem se v objetí Dreama. Bylo to hezké objetí. Teplé, příjemné, ležel jsem na jeho hrudi. Když se Dream pohnul dělal jsem že spím. Abych mohl u něj ležet déle, samozřejmě.
"Jsi už vzhůru princezno?" Ozvalo se z dreamovy pusy.
"Ehh, kde jsi přišel na to jsem vzhůru? A nejsem princezna-"... "Vidím že předvádíš spánek. A jseš moje malá princezna." ... "NEJSEM-" ani jsem větu nedořekl a Dream mě zastavil prstem na mé puse. "Jseš MOJE malá princezna. A už ticho. Jinak se zvednu a půjdu dělat snídani. "T-tak jo no.. nechoď pryč." Nejsem TVOJE malá princezna..Dream~
Chvíli jsme jen tak leželi. A pak mi to už prostě nedalo. "Georgie? Jak to mezi námi je?.." asi jsem se neměl ptát.. ale já to potřebuju vědět.
George~
Dream se mě zeptal na pěkně zvláštní otázku.. jakože.. já, já, já sám nevím jak to mezi námi je. Na vztah se úplně necítím. Ale nechci žít s představou že jsme JEN kamarádi... "Jak to myslíš?" Teď jsem řekl tu největší pitomost jakou jsem říct mohl. "Um.. nijak, spi dál." Řekl Dream. Zněl naštvaně.. "promiň.. nechtěl jsem ti nějak ublížit.." zase, ZASE jsem něco udělal. "Nic jsi neudělal. Neublížil jsi mi." ... "Hmm, já vím že jsem ti ublížil. Poznám to. Nehraj to na mě. Mám vůbec cenu? Má vůbec smysl žít? Jsem tu vůbec k něčemu dobrý?" Zvedl jsem se z objetí Dreama a šel jsem si sednout do obýváku. Dream běžel hned za mnou. Objal mě zezadu a otočil mě k sobě. "Kam si jako myslíš že jdeš lásko?" Když to řekl, to jedno debilní slovo. Tak jsem dostal takovou nálož motýlů že to ani možný není. "L- lásko?!" ... "Eh, promiň pokud ti to vadí, Georgi.. já jen že- no radši nic.."
.."ne. Jen povídej, dreamie. Zajímá mě to." Sedl jsem si na gauč a zakoukal se do jeho očí. "Zopakuji to. Kam sis jakože myslel že půjdeš?" Řekl Dream. "Pryč, přijdu si jako zátěž. Nikdo mě nemá rád. Byl bych rád kdybych se vůbec nenarodil." (To je tak přesný lol<3)Dream~
"C- co jsi to teď řekl?! Že by bylo dobrý kdyby ses nenarodil?! Že tě nikdo nemá rád?? Georgie. Poslouchej mě teď. Vím že ti to řeklo už tolik lidí ale je to pravda. Jseš nádherný, nádherný klučina. To že jsem tě potkal byla nejlepší věc co se mi kdy stala. Jsi dokonalý muž, s tebou, TEBOU bych si přál žít svůj život. S tebou bych byl schopen žít až do smrti. A ty chceš ukončit svůj život. Od přírody jsi dostal jen jeden. Tak ho neukončuj tak brzy. Jsi mladý, krásný, hodný kluk, můj kluk. Tenhle jeden jediný život je to jediné co máš, co teď máš. Je na tobě jak ho budeš žít. Jestli ho ukončíš a nebo ho chytneš za pačesy a užiješ si ho! Miluji tě Georgie. Nezapomeň na to lásko." Ty vado. To bylo tolik slov že to ani možný není.
George~
O můj BOŽE! On je dokonalý! On mě bere jako jeho přítele! Říká mi lásko!
"Dreame. Už, už jsem asi našel důvod proč tu zůstat. A- a ten důvod jsi ty... Máš pravdu, život je jen jeden. Ale když ti život hází klacky pod nohy tak to není úplně nejjednodušší. Ale když budu mít po boku někoho koho miluji. Tak by to mělo být jednodušší, ne? Taky tě miluji Dreame." Dostal jsem to ze sebe. Řekl jsem to! Dokázal jsem to. "Takže, ty mě taky miluješ?.." řekl Dream a já se na něj podíval. "Ano." Odvětil jsem. Jen, já nevím jestli jsem úplně na vztah připravený... Doufám že na to nebude spěchat. A snad to Dream pochopí."Co by sis teď dal k snídani? Lásko.." Zeptal se mě Dream a krásně se usmál.
"Cokoliv co uděláš ty. A je krásné tě vidět šťastného, dreamie.." dořekl jsem a sedl jsem si ke stolu v kuchyni. "Budou tousty protože jsem přišel na to že musíme do obchodu, jediné co tady mám je toustový chléb. Snad to nevadí. A k tomu že je hezké mě vidět šťastného. Heh, to mi udělalo radost Georgie. Tebe je krásné vidět smát se."
Když tohle Dream dořekl tak jsem zase dostal motýlky.
"Tak odpoledne můžeme zajít do obchodu, nebo klidně i za chvíli, Nevadí mi že budou tousty, mám je rád a už jsem je dlouho neměl." Dořekl jsem to a postavil se a šel za Dreamem. Zeptal jsem se ho jestli nechce s něčím pomoct a poskakoval jsme kolem něho, měl jsem strašně dobrou náladu. Ani nevím z čeho, nevím kvůli čemu, nevím proč ale prostě jsem měl dobrou náladu. Možná to je kvůli dreamovi ale psssst. "Co tak dobře naladěný?" Řekl Dream a zasmál se. "Tu poskakuješ jak nějaký koník. Roztomilý koník." Zase mi udělal motýlky v břiše! "Awh, mám jen dobrou náladu a hlad. Kdy už to budee??" ... "Kdyby mě tady někdo krásný nerozptyloval tak už by to dávno bylo." ...
"Proč mi to děláš? Proč? Pořád motýlky. Ti říkám že to jednou už nedám a prasknu." Naštvaně jsem se na Dreama podíval. Po tom všem co řekl, já tady s ním umřu. On je prostě dokonalý.
"Hehe. To já umím, já rád provokuji." jednoho krásného dne ho zabiju. "Co? Ty už jsi to někdy dělal? Eh... To znělo divně ale to je jedno." Pěknou hovadinu jsem zas vypotil. "Eh, ano? Je to problém? A jo, znělo to divně. " (Lmao) "Ne není to problém, jen mě zajímá na kom jsi to dělal." (Bože) musel jsem se zeptat no.. "Proč se o to tak moc zajímáš gogy?" Řekl Dream a já už nevěděl co na to odpovědět tak jsem řekl že se o to jen tak zajímám, více už mi Dream neřekl."Jídlo je hotové, Georgi." ... "Jooo, G- georgi?.. kam se podělo to sladké gogy?" Jo.. vážně? Vážně si myslíš že jsem smutný kvůli tomu že řekl mé jméno místo zdrobněliny? Tak ano. Ano jsem!
"Dobře, promiň. Prostě jsem měl chuť na to říct George." ... "Udělal jsem něco špatně?" Jo. Zase jsem to posral.Dream~
"Ne."lež.
"Ale jo, udělal jsem něco špatně, prosím. Řekni mi co..." Ozval se gogy od stolu.
"Nic jsi neudělal špatně, GOGY." Lži jenom samé lži. Ale lepší než aby byl smutný, ne? Jen mi spíše vadilo to že se tak moc vyptával na mojí minulost. Ale začal jsem to já a on za to nemůže...Takže! Další kapitola je tu!!! Děkuji dreamie. KataMunLoc
Doufám že to ujde, už jsem vážně nevěděl co psát😭✋ muselo být mini drama, bude toho více za tenhle týdne až dva. Mistr Dream ví proč. Na konci týdnů řeknu (+ mu můžete poděkovat xd)
Taková kratší kapitolka s méně obsahem ale ujde. Už mám od čeho se odpichnout, neměl jsem vůbec náladu a ani nápady, nu. Btw je mcc. Koho koukáte? Já tubba a ranbooa, občas mrknu všechny ať vím o co go!!
Ily! Mucq
(1/5)
Gogy(Ell)~
1145 slov.
ČTEŠ
Dokud nás probuzení nerozdělí
Fanfiction"George bude žít s představou že žije v reálném světě se svým přítelem a mají skvělý život, poté přijde zlomový bod. Probudí se." DNF Self harm Sny Czech Lgbtq+ swearing Death !TW! To je asi vše. Můj první příběh, snad si ho užijete a snad to půj...