Bölüm 1

12 3 2
                                    

Güneşli bir günün sabahına uyanmıştı
Gerçe. Bugün ailesi ile yaşadığı bu ufacık evden taşınacaktı. Pijamalarını çıkarıp kolilerden birine koydu. Birazdan nakliye aracı gelmiş, eşyaları topluyor olacaktı. Evden çıktı ve camdan baktı. Bu bakış hüzünlü bir bakış olmadı. O, bu evin kendisi üzerinde kötü bir enerji yarattığına inanıyordu. Fakat buna rağmen ailesi çok endişeliydi. Taşınmama gibi bir şansları yoktu. Yakın bir zamanda ev dönüşüme girecekti.

Gerçe ailesinin yanına gitti. Ailesi daha iyi bir evi uzun zamandır istiyordu. Buna rağmen şuan taşınmamayı tercih ederlerdi.

Nakliye aracı sonunda gelmişti. Gerçe ve
ailesi de kendi arabalarına binip yola çıktılar.

Eve nakliye aracından önce varmışlardı.
Nakliye aracı geldiğinde eşyaları eve taşıyan adamların arasında bir kadın vardı. Gerçe bunun bir nakliyeci olmadığına emindi. Nakliye yapan biri böyle giyinmezdi. Kadın, Gerçe'ye uzun bir süre baktı ve başıyla selam verdi. Ailesi kadını gördüğünde çok endişelenmişti. "Sadece güzel bir kadın." dedi Gerçe. "Neden bu kadar korku dolu bakışlar atıyorsunuz hatta gelin gidip konuşalım." dedi. Ailesinin ağzını açmasına izin vermeden sordu. "Merhaba bayan isminiz nedir? Bu arada kafanızdaki şapkaya bayıldım!"  Kadın uzun süre Gerçe'ye baktı sonra eline ipek şalını aldı. Şalı elinde ovuşturdu. Gerçe utandığını düşündü. Çok üstüne gitmedi. Tam kadının yanından hafif bi gülüş ile ayrılırken kadın cevap verdi "Hera." 

Gerçe bu ismi daha önce bir yerde  duyduğuna yemin edebilirdi. Kadın adeta eşsiz bir tuvale benzerken böyle bir güzelliğin size tanıdık gelmemesi mümkün değildi. Elini kadına doğru uzattı Gerçe. "Memnun oldum, efendim. Ben Gerçe." Kadın Gerçe'ye elini uzattı. Elini sıkmasa da Gerçe onun tenin tamamen pürüzsüz, eşsiz olduğunu anlamıştı. Bu kadın her yönüyle muazzamdı. Saçlarının rengi, dalgası, o muhteşem gürlüğü Gerçe'nin saçları ile neredeyse aynıydı. "Belki o kadarda mükemmel değildir." dedi Gerçe...

×××

Öncelikle eğer okuduysanız çok teşekkür ederim. Gerçe ile Hera birer tanrıça ismidir bunu da  belirteyim. Uh, galiba spoiler verdim. ¯\_༼ ಥ ‿ ಥ ༽_/¯

Oy verip yorum yaparsanız çok minnettar olurum teşekkürler! (ノ•̀ o •́ )ノ ~ ┻━┻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Venüs"ἈφροδίτηHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin