Bir hafta geçti
Eylül "Safa canım çok sıkılıyor benim" dedi.
Esnedim ve Baymış bir ses tonu ile" Ne yapacağız. Kızım sakın cosplay deme. Zaten pişik oldum. Hayır. Kızım bizi deli mi dürttü de 42 derece sıcakta takım elbise ile gezdik "dedim.
Eylül" Safa hadi ama. Sende. Hayır yeni evlenen her insan her gün .... yapar. Sen anime izliyorum kafana esince yapıyorsun "dedi
Ben" Kızım sıradan insanlar içgüdüsüne haraket eder. Ben sıradan insan değilim. Ben Çılgın genç ama fazla çılgın olduğum için arzularımı kontrol edebilirim. Hem sıkılınca .... Yapmak neymiş. Kızım ilişkimiz sıradan hale gelir"dedim.
Eylül "Haklısın sanırım. Eee ne yapacağız" dedi.
Komik bir ses tonu ile" Hadi komşu Ziyaretine gidelim. Bugün pazar"dedim
İlk olarak üç kardeşim evine gittik. Selma, Belma ve Velma. Eylül'ün kabul edeceğini düşünmezdim.
Belma" Neden geldiniz buraya"dedi.
Ben" Aslında yeni evliler olarak akrabaları Ziyaret etmemiz gerekirdi. Ama İstanbulda pek akrabam yok. Bu yüzden de bizde komşuları Ziyarete gidelim"dedi.
Velma(Elimdeki kutuyu göstererek) "Elinizdeki kutu ne peki" dedi.
Ben" Belma çikolata hastası olduğu için çikolata getirdim"dedi.
Belma "Abla hemen çay yap sen" dedi.
Selma uykulu bir biçimde" Safa sensin demek. Uzun zaman oldum"dedi.
Belma şaşkınlıkla"Abla sen nereden tanıyorsun Safa'yı"dedi.
Selma karnını kaşıyarak" İsa beyin satmasına ben aracı oldum. Emlakçı ile kavga ediyordu"dedi.
Ben" Ben Sizi İsa beyin eşi sanmıştım"dedi.
Selma" Değilim. Bu arada ev bana ait.... Kinayeli bir şekilde "Kız kardeşlerim çökmeden önce en azından" dedi.
Belma" Hayır erkek arkadaşın terk edince yanlız kalma diye geldik "dedi.
Selma" Bir yıl. Hayır Safa Genç'i izleme görevi kabul ettin sırf neden. İkramiye alırım diye ne oldu. Ben sana söyledim değil mi? Bir kaç konuştuk diye"dedi.
Belma "Abla hiç inanmamıştım. Yanlız gerçekten yazar mısın" dedi.
Ben" Yani. Yayın evi açtım ortak. Her ay paramı alıyorum "dedim.
Eylül" Ama sen hiç yatırım yapmadığı söyledin"dedi.
Ben"Yatarım yapmak istesem kitap evi mi açardım "dedim.
Eylül bozulmuş bir yüz ifadesi ile" O konuda sende haklısın "dedi.
Ben" Selma hala hikayelerimi yayınlamak istiyor musun "dedim.
Eylül şaşkınlıkla" Ne hikayesi anlamadım ben"dedi.
Selma pis bir bakışla" Safa'nın hikayeleri bilmiyor musun yoksa"dedi.
Eylül "Bilgisayarda olanları. Ama yani Safa hani onları kimseye yollamamıştın" dedi.
Ben" Kendimi bir yıl kapatmadan önceki hikayemi okudu.
Eylül "Ama kapıcı dahil hiç kimse tanımıyordu. Dur bir dakika. Selma bahis" dedi.
Selma"Kara büyü yapıldığını düşündüm. O kadar paran var. Ama kendini kapatıyorsun. Ama depresyonda olabileceği için 1 TL yatırdım "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın genç ama fazla çılgın
Любовные романыAna karakter Safa'nın hikayesi @esmakck1 kapağı yapan kişidir. Çok teşekkür ederim