→ 36

11K 823 59
                                    

Samolot wyładował w Barcelonie dokładnie o 21.
Jak najszybciej odebrałam swój bagaż i ujrzałam Ney'a który już na mnie czekał.
Podeszłam do niego z uśmiechem i mocno przytuliłam.
- Hej. - mruknęłam w jego koszulkę.
Jego silne ramiona objęły mnie mocniej.
- Hej. - odpowiedział. - Tęskniłem za tobą.
- Ja też. - westchnęłam kompletnie zatracając się w ciepłych i znajomych ramionach Neymar'a.
W końcu czułam się na właściwym miejscu.

- Danny! - krzyknął Leo w ekspresowym tempie zjawiając się obok mnie i mocno mnie przytulając.
Uśmiechnęłam się szeroko odwzajemniając uścisk.
- Nie było mnie dwa dni, Leo. - mruknęłam odsuwając się.
Uśmiechnął się i zatknął mi włosy za ucho.
- O dwa za długo. - szepnął.
Posłałam mu uśmiech poczym chwyciłam Ney'a za dłoń i ciagnąc na górę.

Zakluczyłam drzwi w moim pokoju i odetchnęłam głęboko.
- Moje życie to jedna wielka porażka. - powiedziałam kładąc się na łóżku.
Piłkarz się zaśmiał i położył obok.
Przysunęłam się do niego i oparłam głową o jego tors, a on mnie objął.
Ruszał się przez moment usiłując podłożyć sobie pod głowę poduszkę.
- Napewno nie jest tak źle. - powiedział głaskając mnie po ramieniu.
Podniosłam lekko głowę i spojrzałam mu w oczy.
- Jestem aż tak okropna, aby zakładać się o przespanie ze mną? - zapytałam łamiącym się głosem.
Jego spojrzenie stężało, a druga pięść się zacisnęła.
- Ten frajer się o to założył? - zapytał starając się opanować emocje w głosie.
Kiwnęłam głową podciągając nosem i z nowu opierając się głową o jego tors.
- Jeszcze przed moim wylotem miał mnie zaliczyć. - wyjaśniłam. - Jestem aż tak okropna?
- Nie! - powiedział szybko Ney. - Nawet tak nie mów! To nie twoja wina, że ten frajer to kutas. Jesteś jedną z najlepszych i najkochańszych dziewczyn jakie kiedykolwiek znałem. Zasługujesz na wszystko co najlepsze, a w tym na najlepszego chłopaka na świecie.
- Na ciebie? - zaśmiałam się, a mój humor się poprawił.
- Nie. - odpowiedział ze śmiechem. - Nawet ja na ciebie nie zasługuję.

***

Wyczuwam nagły przyrost fanów Diany i Ney'a :D
Miłego dnia! <33

The Stupid and The Proud » styles ✓ [book one]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz