"Au.." viknem zbog gadnog bola u glavi koji se odjednom pojavio. Jedva otvaram oci, i razgledam oko sebe kao da se ovde prvi put nalazim.
Nekako se dignem iz kreveta i krenem ka vratima, al onda... secam se.
"STA SI TO NAPRAVILA SANDRA!" viknula sam sama na sebe.
Ja.. ja sam pokusala da ga poljubim i on... on je.. okrenuo se..
Oci su mi se odjednom napunile suzama i vratila sam se nazad na krevet.
Vrata se naglo otvaraju i u moju sobu upada Tajler.
"Oh.. ustala si. Drago mi je da si dobro, pomalo sam se zabrinuo.." govorio je priblizavajuci mi se korak po korak.
"Da."odogovorila sam drsko, ne mogavsi ni u oci da ga pogledam.
"Vidi Sandra, imam objasnjenje zasto sam to uradio.." rekao je provlaceci ruku kroz kosu i trljajuci sake jednu od drugu.
"Ne morate nista da objasnjavate, zelim da sada budem sama... samo izadjite" rekla sam i pokrila se preko glave, pokusavajuci da ga u potpunosti ignorisem.
Seo je pored mene i poceo da prica.
"Sandra, ti si osoba koja mi previse znaci. Pored tebe, moje drugo ja se pojavljuje.. ono pravo ja.
Svaki tvoj pogled je ono sto ja zelim da posmatram svaki dan, svaku tvoju rec zelim da zapamtim, svaki tvoj dodir zelim da vecno traje.. zene na mene kontra uticu. Uvek sam se trudio da svaku zenu iskoristim i zabranio sebi vezivanje u emocionalnom smislu za iste.
Onda si se ti pojavila. Isprva sam mislio da si kao druge, nisi bila drugacija. Ali, ti si i vise nego drugacija. Ti si pre svega posebna. Meni si posebna. Ti si ona zbog koju zelim da prekrsim svako obecanje koje sam dao sam sebi, zelim da se vezem za tebe, vec jesam.... ne zelim da te iskoristim, i nisam. A, sinoc sam mogao. Nisam zeleo da ti to ucinim. Zelim da ako ikada dodje do toga, da to bude kada oboje budemo pri zdravoj svesti i svesni svojih odluka. Ja sam uvek svestan toga, da bih dao sve na svetu da si moja zauvek, ali sinoc nisam zeleo da iskoristim priliku dok si bila pijana, zato sto to mozda ne bi ni bilo realno. Ne znam sta sada mislis o meni, ni to da li sam te povredio, ali ovo sam zeleo da znas.." rece, poljubi moju glavu prekrivenu prekrivacem i izadje iz sobe.
Ostala sam pokrivena i nemo lezala, razmisljala o onome sto je rekao. Osecala sam se kao paralizovana. Ako su mu takva osecanja, takve namere, onda je greska sto sam se naljutila.
Nekako sam podigla svoje telo iz kreveta i otisla na njegova vrata sobe.
Pokucala sam i cekala izbezumljeno, sta sledece da uradim.
Vrata se otvaraju i na njima stoji on. Posmatrali smo jedno drugo. Prisla sam i prislonila svoj dlan na njegov obraz. Pomilovala sam ga.
"Da li si svestan da zbog tebe gubim tlo pod nogama?" Sapnuh.
Odjednom me je podigao sa zemlje i nasla sam se u njegovom narucju.
"Tlo ti ne treba, kada si sa mnom." odneo me je do kreveta i spustio nezno. Seo je pored mene i okrenuo se celim telom prema meni. Prstima mi je vlas kose koji je ispao iz moje neuredne pundje, stavio iza uveta i milovao mi je nezno obraze. Njegovi prsti bili su nezni i prolazili su kroz moju kosu i celom duzinom moga vrata.
Nezno se naginje, pomera moju kosu iza usiju, pogled preusmerava na moje usne i svoje sklapa sa mojima. U meni sve bukti, plamen emocija razuzdava me. Spajam svoje usne sa njegovim i uzivam u dodiru njegovih ruku oko mog vrata i na mojim ledjima. Uvijam noge oko njegovog struka i nalazim se u njegovim krilima. Obara se nazad i leze na krevet, dok sam ja na njemu. Poljupci su nezni, tope me i cine ranjivom. Njegovi poljupci su moja slaba tacka. I ako ostajemo bez daha, nastavljamo i jedva se borimo za isti. Pod nama kao da zemlja gori.
YOU ARE READING
IGRAJ ZA MOJE OČI
RomanceNije svacije detinjstvo savrseno i brizno. Njeno je bilo loše, a onda se tako i nastavilo. Kada je imala 16 godina, otac ju je prodao jednom kartelu, i tu nastaje pakao njenog zivota. Muskarci je citav zivot povredjuju, ali da li ce on uspeti da dop...