Krev, vůně železa a studený zapuchlý vzduch. Ta vůně mrtvého těla a krve, nešla přehlédnout, ale ty jsi tam jen tak stál a koukal na to, na tu spoušť.
Toga klečela nad onym tělem, její oči byly plné radosti, vypadala jak pětileté dítě, které dostalo svou první zmrzlinu.
Nevěděl si jestli byla tato scéna svým způsobem roztomilá díky tvé sestře a nebo ti připomínala noční můry.
Její hubené ruce se dotýkaly otevřeného hrudníku a malé stříkačky byly zabodnuté v obou rukách oběti a ty sis nemohl odpustit malou pochvalu jak je perfektně zabodla do žil.
Pomalým krokem si se chtěl vydat za nimi avšak koutkem oka si zahlédl onu známou znavenou tvář, sledoval tě už nějaký čas a ty si mu stále ještě nic neřekl, nijak si nezaútočil neměl jsi důvod, ještě ne.
Mrkl si na svou sestru, která tvůj signál zachytila a koukla se onym směrem, avšak pozdě.
"Pojďme"
"Už? Ale já si to tu ještě užívám"
"Nii-san"
"Boha dobře, ale tohle už nikdy nepoužívej"
Tobě samotnému vůbec nevadilo se tohoto výrazu vzdát i když to vůbec nikomu neubližiovalo.
"T/J?"
"Hm?"
"TRUST FALL!"
Rychlostně si se postavil za svou sestru a chytil ji pod pažemi.
"Toga!"
Neměl si ani tušení jak se ti to povedlo, ale byl si rád, že jsi ji stihl chytnout.
"Co?"
Její roztomilý smích, vykouzlil úsměv na tváři i tobě. Svou sestru si miloval a jelikož jste s vaší rodiny zbili jen vy dva tak byl váš vztah silnější než cokoliv na světě.
"Tohle nemůžeš furt dělat, co kdybych tě nechytil a tobě by se něco stalo?"
"Jenže ty mě chytneš vždycky"
"Toga"
"T/J~"
Hlasitě jsi si povzdechl, věděl jsi, že nemá cena se s ní dál dohadovat, na to tu byl Touya a Tomura, ne ty.
"Kurogiri."
Ten velký fialový portál se objevil hned po vyslovení jména jeho vlastníka. Kurogiri a jeho Quirk bylo pro tebe vždy zajímavé téma a moc dobře si tušil kdo Kurogiri je a to tě nyní zabíjel ještě více při pohledu na onoho muže.
"Konečně"
Hlasitě jsi povzdechl, když si slyšel jak se Tomura znovu hádá s Dabim, poslední dobou se hádali furt, ne nevyčítal jsi jim to, ale už by to mohlo skončit.
"Kuro můžu tě poprosit o sklenku vody?"
"Hm jasně"
Sedl jsi si k onomu dřevěnému baru a pověsil svůj šedý kabát na svou židli.
Konečně jsi byl doma, tvá sestra se znovu bavila s Twicem. Ten muž byl pro tebe též velmi zajímavý, spousta lidí to o něm nevěděla, ale ty jsi o něm věděl vše, byli jste rodina i když ne prokrvení tak jste to tak vnímali.
Byl to muž plný záhad a přesto byl tak otevřený vůči světu až ses bál ať ho to ještě více nezničí.
"T/J?"
ČTEŠ
Hitoshi Shinsou x villain reader
FanfictionByli jste nejlepší přátelé, ale život vám dal jiné cesty a záleží na vás jestli se jeden z vás změní nebo budete čekat až na příští život. ♂️ Reader