Merhabaaa!
Yeni bölüm değil sadece birkaç şey söylemek istiyorum. Öncelikle biliyorsunuz ki Meysa daha yeni bir kitap Wattpad'de ve Wattpad algoritması yüzünden maalesef ki beklediğim etkiyi de etkileşimi de alamıyorum. Ben elimden geleni elimden geldiğinin çok daha fazlası ile veriyorum bunu kanıtı durmadan yazmam ya da birilerine ulaşmaya çalışmam. Mesela şu an elimde Meysa için bölümler var ve Meysa'yı kısa bir süre önce yayınlamama rağmen benim yazdığım ve sizinle paylaşmadığım yerlerle birlikte Meysa kitap ebatında 120 sayfa ama şu var ki Wattpad beni gerçekten yoruyor.
Bir bölümü okuyup çok beğendiğini söyleyip diğer bölümü okumayanlar ya da bir şekilde okumuş gibi yapmaya çalışanlar... Ben gerçekten kimin okuyup okumadığını anlayabilecek yaştayım kimseye zorla okuyacak bir zihniyette de değilim sadece sizden isteğim bir yerlere gelmem de bana yardımcı olmanız çünkü burası adeta kurtlar sofrası ve kalemi iyi olandan ziyade +18'i bol olan kazanıyor. Bu +18 ise genelde hatta çoğu kurguda cinsellik üzerine halbuki benim kurgum cinsellik üzerine değil bunu buraya kadar okumuş çoğu kişi anlamıştır ilerideki bölümlerde dozunda elbette olacak ama anlayamıyorum okuyucuların +18 merakını. Ben eminim ki cinsellik içeren bir açıklama ve bir giriş bu kurguyu çok büyük kitlelere ulaştırır ama öyle hilelerin burada olmasını gerçekten istemiyorum.
Şimdi sizden isteğim bana yardımcı olmanız çünkü tek başıma gerçekten yapamıyorum. Eğer buraya Meysa hakkında gerçek düşüncelerinizi yazar ve Meysa'yı okuyacağını, okumasını gerektiğini ve normal şartlarda da tavsiye olarak Meysa'yı önereceğiniz arkadaşlarınızı etiketlemeniz. Kurgu hakkındaki düşüncelerinizi isteme sebebim ise onların da etiketlendikleri kurgu hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamak ve sizin düşüncelerinizi gerçekten öğrenmek istemem. Umarım beni bu yolda yalnız bırakmazsınız çünkü ben yıllardır bu platformda olan biri olarak gerçekten çok yoruldum. Her an bir umutsuzluğa kapılıp her şeyi bırakacak gibiyim. Bu yüzden şu an bu istediğime ihtiyacım var ve yeni bölümü yarın, yarın olmasa bile diğer gün atacağım çünkü dediğim gibi çoğu bölüm hazır.
Son olarak hepinizin ortak bir sorusu var, ona değinmeden gidemem.
Bu kitabın asıl karakteri kim???
Evet soru bu. Emin olun net bir cevap vermek her zaman sizi şaşırtacak ama eminim ki ilerleyen bölümlerde herkesin kafasında bir isim belirecek çünkü daha tanışmanız gereken birkaç kişi var ama sizin esas karakter olmasını istediğiniz ismi de almak isterim. Esas karakter kim olmalı sizce?
Şimdi hepinizi kocaman öpüyor ve sevgilerimi yolluyorum. Sevgiyle kalın ve hep sevin çünkü ben inanıyorum ki sevgi bitmez asla bitmez sadece şekil değiştirir ve hak etmeyen kişilerden uzaklaşır. Bir başkasına gider ama asla bitmez.
Sizi seven ve desteğinizi hissetmek isteyen Mila.
#16.07.2021/01.13
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYSA | Cehennem ♣️TAMAMLANDI♣️
Teen FictionYetişkin İçeriktir! "Sen, önünde dağları eriyen Tanrı değilsin ve ben de Tanrı'nın cennette kovduğu İblis değilim." * Cennetin kapıları üzerime kapanmış demir sürgüleri sertçe çekilmişti ve cehennem; ateşten akan dereleriyle susamış uvzuma şifa olac...