ZENGİNLİK VE YOKSULLUK ARASINDAKİ INCE ÇİZGİ

20 1 0
                                    

Nasıl oldu bu? Diye sorduğunuz oldu mu ? Benim oldu... Ve size bunun olayını anlatacağım.

Yaz zamanıydı, ben ve ailem alışverişe gidiyorduk. Annem , babam ve kardeşim yine arbada kemerlerini takmadılar. Banada takma diye ısrar edilir. Ben umursamadan taktım ve camdan bulutlara baktım. Ve babam yine her zaman ki gibi yarış tutkusu ağır basınca yan çiftliğin oğlu Jackson ile yarış yaptılar. O kadar hızlı gidiyorduk ki korkarak: "Baba yeter yavaşla "diye bağırdım. Ama babam aracın hız sesinden hiç bir şey duymuyordu. Korkudan bayılmak üzereydim. Çığlık atıyordum:" Aaaaaaaaaa ya yavaşlasana be adam öldürecek misin bizi?" diye söyledim ama umrunda olan kim ! Bir anda arabada takla attığımız hatırlamıyorum. Daha o anla ilgili başka da bir şey hatırlamıyorum. Sonra hastanede açtım gözlerimi. O an 2-3 doktor vardı yanımda ama konuştukları anlayamadım o an sadece bir çan sesi gibi "çınnnnnnnnnnnnnn" diye bir ses duyuyor , ağzım kuruyordu. Sonra "Suuu" diye bağırdım. Ve bi hemşire geldi getirdi ve içirdi. Sonra çan sesinden Kurtulmuş artık ne denildiğini anliyordum. Doktor ailemle alakalı bir şey söylüyordu ama duyduklarima inanamiyordum. Ailesinin öldüğünü söylemeyin dediler. Ben bir an duyduğum inanamiyordum. O an bir saniyelik dönüp kaldım. Ne yapacağımı bilemedim. Artık terk kalmıştım , kimsem yoktu, ne yapayım bilemedim kimin yanına sığınacaktım. O an isyan diye bağırmak geldi içimden. Nasıl oldu bu durum yani bir sarılıp öpeceğim ailem bile yoktu artık ...

AŞK LAZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin